בחרו עמוד

אחרי שנים של פנטזיות על פגישה עם מלווה ותשלום עבור סקס, הוא סוף סוף עושה את הצעד

תמיד הייתה לי פנטזיה לשלם על סקס, פשוט היה בזה משהו שגרם לי להיות חרמן. צפיתי בהרבה סרטוני פורנו ליווי ונרשמתי לכמה אתרים שבהם אתה יכול להסתכל על מלווים ולקרוא ביקורות.

הסתכלתי על המלווים המקומיים אלי, אם כי לא מקומיים מדי כאשר פרופיל חדש אחד משך את עיני. לא היו ביקורות ולא תמונות. רק הסבר קטן על איך היא הייתה: אל סקסית בת 22 (כל כך צעירה ממני ב-8 שנים) גבוהה, שיער בלונדיני, ציצים יפים, כוס מגולחת הדוקה, מבעבעת ותניח אותך בנחת. OWO, CIM, מין מוגן, ללא אנאלי, 120 פאונד לשעה.

פשוט היה משהו בפרופיל שבאמת גרם לי לרצות להגשים סוף סוף את הפנטזיה הזו. אז שלחתי הודעה, והסברתי שמעולם לא הייתי עם מלווה לפני כן אז אני אהיה ממש עצבני, שאני מחפש להיפגש לשעה ולגמור כמה פעמים. למחרת קיבלתי תשובה.

התשובה נשמעה נהדר ומאוד עוררה בי עניין: "היי סקסית, גם אני חדש בזה, אז גם אני אהיה עצבני. אבל אל תדאג כי ממש קל להסתדר איתי ואני אסתדר. תדאג שיהיה לנו המון כיף ושתגמור כמה שאתה יכול. אני עובד רק באיזה לילה או שבת עד 16:00 אז תודיע לי מתי מתאים. מצפה לפגוש אותך xx."

אלוהים, חשבתי, יום שבת עוד יומיים אבל לעזאזל, אני הולך להזמין לשבת בבוקר. אז שלחתי תשובה ואמרה שזה נשמע נהדר והאם היא פנויה בשבת בסביבות 10:00?

אל ענתה הפעם כמעט מיד ואמרה שהשעה 10:00 היא מושלמת עבורה. "תבצע הזמנה באתר ואני אצור איתך קשר ברגע שזה יאושר. לא יכול לחכות להשתעשע איתך xx." היא השיבה.

אז מילאתי ​​את טופס ההזמנה, ואלה שלח לי הודעה בזמן שסוכם כדי לאשר את ההזמנה. הלב שלי דהר ממיליון מחשבות, האם אני יכול להמשיך עם זה? האם זו הונאה? האם היא תראה איך שאני מדמיינת? האם נגרום לזה? האם אהנה או אהיה עצבני מדי?. הייתי כל כך חרמן על הזמנת הליווי הראשון שלי, שהייתי צריך ללכת ולהיפטר מהגעגועים הבנויים. באתי כל כך הרבה שהבטחתי לעצמי שעכשיו אעזוב את עצמי עד הפגישה. זה רק עוד יומיים.

הבוקר של הפגישה הגיע והסכמתי שאלה תכתוב לי את הכתובת שלה מוקדם, אז הלכתי להכין את עצמי. התקלחתי, גזרתי יפה וגלחתי את הביצים שלי כך שהכל נראה טוב.

בדקתי את הטלפון שלי והתרגשתי לראות הודעת טקסט עם הכתובת של אל.

לא הייתי בטוח באיזור שנמצא בערך 30 דקות נסיעה משם, אז חיפשתי אותו בגוגל מפות. שמחתי לראות שהבית נמצא באזור נחמד. אני שולח הודעה ואומרת תודה על הכתובת ואני מצפה לראותך.

עזבתי מוקדם מכיוון שלא הייתי בטוח באיזור ולא רציתי ללכת לאיבוד ולסיים באיחור. לקחתי איתי בקבוק מים כשהיה לי יובש בפה. שוב הלב שלי הלם בציפייה והתרגשות. התקשיתי לעבור את הנסיעה המלאה דרכה, וזה היה לפעמים לא נוח. הגעתי מוקדם וחניתי לא רחוק מהבית. שלחתי הודעה לאלה לומר שהגעתי מוקדם.

היא שלחה לי הודעה ישר חזרה ואמרה, "נהדר, אני מוכנה אז בואי לדלת."

נשמתי עמוק ויצאתי מהמכונית והלכתי לדלת. כל מה שיכולתי לשמוע היה הלב שלי פועם ושוב התגנבו הספקות. צלצלתי בפעמון הדלת…

הדלת נפתחה, לא היה שם אף אחד אבל קול אמר תיכנס. נכנסתי, אלה סגרה את הדלת ונתנה לי נשיקה. הייתי המום, היא נראתה אפילו יותר טוב ממה שקיוויתי. לבושה במכנסיים צמודים מאוד מסוג PVC וחולצת אפוד שחורה צמודה. היה לה גוף מדהים ובדיוק הטיפוס שלי, היו לה פנים יפות שהיו יפות באופן טבעי ולא היו לה הרבה איפור. כל מה שאני יכול לעשות זה "וואו, היי אל, את נראית מדהים." היא לקחה את המעיל שלי ופטפטה. היא צדקה שהיה לה קל מאוד להסתדר איתה. היא הביאה לנו משקה מים והציעה שנעלה למעלה.

איזה נוף יש לי בעקבותיה למעלה וההתמדה שלי השתוללה עכשיו. נכנסנו לחדר השינה. הייתה בו מיטה גדולה עם מראות בצד אחד של הקיר.

שלי

שאלתי אותה אם היא רוצה את התשלום עכשיו.

בחיוך מרושע, היא אמרה, "אל תדאג בקשר לזה עכשיו. אני רק רוצה שתאבד את העצבים שלך ואני יכולה לראות שאתה כבר שמח לראות אותי."

היא התחילה להוריד את החולצה והמכנסיים שלה, והיא עמדה שם בחזייה ותחתונים תואמים שחורים מקסימים. בנאדם, היא הייתה לוהטת.

אלה סימנה לי להתפשט, אז הסרתי הכל מלבד הבוקסר שלי. היא התקרבה, והתנשקנו. היא הריצה את ידיה למעלה ולמטה על גופי.

החזרתי טובה, הרגשתי את עורה הרך והחם המקסים.

היא הזיזה את ידי בין רגליה, משפשפת את שתי ידינו על התחתונים שלה, ולחשה לי, "אני כל כך חרמנית".

אלה תפסה את הזין שלי, ואני פלטתי גניחה חרישית. זה הרגיש חשמלי איכשהו, ויכולתי לבוא לשם ואז. היא הורידה את הבוקסר שלי ודחפה אותי למיטה.

היא ירדה ישר על ברכיה. הזין הקשה שלי הצביע לכיוון השמים, היא החזיקה אותו על הבטן שלי והתחילה ללקק את הביצים שלי, מוצצת אותם בעדינות. אלוהים אדירים, אני מרגיש שאני בגן עדן. התחושה החמימה של כל ליקוק ומציצה גרמה לי לגנוח בהנאה. היא התחילה להעיר אותי בזמן שהיא משתמשת בפיה על הביצים שלי אבל הזזתי את ידה מכיוון שזה יגרום לי לגמור כל כך מהר.

היא עצרה ושאלה אם זה בסדר?

עניתי שכן אבל זה יגרום לי לגמור מהר מדי.

במבט שטני בעיניה היא לקחה את בסיס הזין שלי בידה. לאט לאט אל השתמשה בלשונה על כל ראשי הפועם, מוצצת באיטיות ובתקיפות את הזין שלי אבל רק מטה בערך שני סנטימטרים. זה היה יותר מדי כשאמרתי לה שאני הולך לגמור. היא אפילו לא זזה או מאטה כשאני מתפוצץ ישר לתוך הפה שלה. אלה איכשהו מזמנת כל פרץ בתנועה שלה וזה מרגיש כאילו אני גומר וגומרת. ממש התרוקנתי ונפלתי בחזרה למיטה. אל נשארה עם הזין שלי בפה במשך כמה דקות טובות עד שהמאמץ שלי נרגע. זו הייתה מציצה הכי טובה שהיה לי אי פעם וזו בקושי הייתה מציצה שהיא הייתה כל כך רדודה.

אל קפצה על המיטה לידי לאחר ששתה טוב מים ואמרה, "טוב, זו דרך מצוינת להתחיל שבת אה."

שנינו צחקנו והסכמתי.

שוחחנו קצת, והיא אמרה לי שהיא סטודנטית ואוהבת סקס אז חשבה שהיא תנסה ללוות. היא הייתה מרוצה מכך שאני לא כמו חלק מהלקוחות שלה, גברים מבוגרים עם עודף משקל שלא היו נחמדים במיוחד, אמרה לי.

מי יודע אם זה נכון אבל נותן לי דחיפה לאגו.

הדבר הבא היא מסירה את החזייה והתחתונים ושואלת אותי, "האם תרצה לשחק עם הצעצוע החדש שלך? אני שלך אז נצלי עד הסוף."

אני לא מהסס ומתחיל לשחק עם השדיים המושלמים שלה, הפטמות שלה מתקשות למגע, והיא מעבירה אותן לכיוון הפה שלי. אני מתחיל למצוץ אותם בעדינות לשמחתה. הידיים שלי מתחילות לשוטט מעליה החטובות מאחור ובין רגליה. אני משפשף את אצבעותיי על הכוס המגולח שלה ורואה שהן נוצצות מהמיץ שלה. אל פותחת את רגליה לגישה קלה יותר ומראה טוב יותר. זה כוס מושלם, בדיוק מהסוג שאני אוהב, מסודר ומסודר אבל עם שפתיים פנימיות מוגדרות היטב. דבר אחד שאמרתי שלא אעשה הוא ללכת על ליווי. אבל לא היה סיכוי שלא הייתי כשהתעמתתי עם האפרסק הזה. התחלתי להתנשק בין ירכיה ומסביב לכוס שלה, אל נושמת עכשיו בכבדות. אני מתחיל לעבוד עליה עכשיו, הדגדגן המגורה מאוד עד לגניחות גדולות. אני מחליק כמה אצבעות לתוך הכוס שלה והמודעה שלה צדקה. היא הייתה מאוד צמודה ויכולתי לחכות להכניס את הזין שלי לתוכה. אני משחק איתה, והיא אומרת שהיא באה, הכוס שלה עכשיו מתעורר לגמרי ורטוב.

אל מבקשת ממני להפסיק כי היא רגישה מדי.

הזין שלי שוב היה מוצק ואלה הייתה נחושה להכניס אותו לפיה. אני אוהב כמה שהיא נראית חרמנית ונראה שהיא באמת רוצה להשתעשע איתי. דאגתי שהדברים יהיו מכניים אבל לא עם אל. היא הייתה עכשיו בין הרגליים שלי ובאמת בהתה מוצצת לי את הזין, עברה מהר לאט, משתמשת בלשונה על כל הראש שלי, מריחה אותה מעלה ומורדת הפיר שלי, מוצצת לי את הביצים, שוב הייתי בגן עדן, היא ירדה למטה הרבה יותר רחוק אבל לא עד למטה. אין לי זין מסיבי אבל הוא בגודל הגון קצת פחות משבעה סנטימטרים ומעולם לא היו לי תלונות.

לפתע אל עוצרת, ומושיטה יד אל השולחן ליד המיטה, יש לה קונדום ביד עכשיו ואומרת לי, "אני רוצה אותך בתוכי עכשיו."

לעזאזל זה מחרמן אותי במיוחד.

היא שמה את הקונדום ללא בעיה ונראה שהיא הולכת למעלה. מי אני שאתלונן, אני פשוט נשכב ונותן לה לקחת אחריות. היא מתגרה בקצה הזין שלי משפשף אותו קדימה ואחורה על הכוס הספוגה שלה. היא מחליקה אותי פנימה ומאוד מאוד לאט מחליקה במורד הציר המוצק שלי. אני יכול להרגיש כל סנטימטר ממנה והחום מדהים.

כל מה שאני יכול לעשות זה לשחרר "פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקקק" , כשהיא לוקחת אותי לגמרי.

שרה

אלה טוחנת אותי מסביב כדי שאוכל להרגיש כל מילימטר ממנה. היא מתחילה לשאוב מעלה ומטה על הפיר שלי.

שינוי הקצב שלה הוא באמת משהו ותוך זמן קצר היא אומרת לי שהיא גומרת. אלה צונחת עליי ומנשקת אותי עמוקות.

לאחר מכן היא באמת מגבירה את הקצב ומזיין אותי מהר יותר ויותר, אני מתקפלת את ירכיי בזמן איתה ויש לנו קצב פנטסטי הולך, אחרי כמה דקות אני מרגישה את הביצים שלי מתהדקות ומתחילות להתעוות. בזמן שאני צורח אני גומר היא ממשיכה לזיין אותי. לאחר שסיימתי לגמור, אני מושך אותה קרוב ומתכרבל. זה עכשיו המציצה הכי טובה והזיון הכי טוב שהיה לי.

שוב אנחנו משוחחים קצת ואין לי מושג אם זה הזמן. גם אין סימן לשעון.

אל מתחילה לשחק עם הזין שלי שוב ומציעה שהגיע הזמן לסיבוב 3.

אני משחק אם אתה אני אומר לה. הפעם היא מתהפכת למצב 69 ואני מתחיל לאט להשתמש באצבעות שלי להקניט את החלק החיצוני של הכוס שלה. הגניחות שלה ממש מוסיפות למציצה ועכשיו זה מרגיש כאילו היא משתמשת בוויברטור קטן בפה בזמן שהיא מוצצת אותי.

אלה מסתובבת, ובלי שאפילו הבנתי יש לי קונדום. "אני רוצה לראות אותך מזיין אותי מאחור", היא אומרת לי.

אל קמה על ארבע ואני לאט דוחף את הזין שלי לתוכה. היא נדחפת אלי בחזרה כשאני נכנסת לתוכה. אני משתמש בידיים שלי כדי לשחק עם השדיים שלה תוך כדי מזיין אותה לאט. שנינו מתבוננים במראה וזה מראה חרמן אחד. אני מושך את ראשה לאחור בעדינות בשיער לנשיקה ומשתמש ביד הפנויה שלי כדי לשחק עם הדגדגן שלה.

אל אומרת לי שהיא רוצה שאני אזיין אותה למעלה אז היא משנה עמדה במומחיות.

אני נכנס אליה באיטיות ומשתמש ברגליה כדי למשוך אותה לאט במורד הפיר שלי. אני מתחיל לזיין אותה לאט ומוודא שארגיש כל סנטימטר מהכוס הרטוב והחם שלה. אל מניחה את רגליה על הכתפיים שלי. אני משתמש בהם כדי באמת להתחיל לזיין אותה מהר. אלה משלבת את רגליה על הכתפיים שלי וההבדל בלחץ הוא לא יאומן. אני אומר לה שלא יעבור הרבה זמן עד שאגמור.

אני מזיין אותה לעוד כמה דקות.

ואז אל אומרת, "אני רוצה שתסיים על הפנים שלי."

אני שולף, מסיר את הקונדום ומטפס על גופה. היא מסמנת לי לנעוץ את הזין שלי בין שדיה. אני עושה את זה, והיא מתחילה לתת לי את ריצת הציצים הראשונה שלי. זה מרגיש כל כך טוב ואיזה מראה זה לראות את הזין שלי דוחף פנימה והחוצה מהשדיים המדהימים האלה. תוך זמן קצר אני איכשהו גומר דליים על כל הצוואר והפנים שלה. אני סחוט לגמרי כמו אל.

היא תופסת כמה מגבונים לתינוק, ואנחנו מנקים ומתכרבלים פנימה.

"אכפת לך אם תהיה לי סיגריה?" שואלת אותי אלה.

אני אומר לה רק אם אני יכול לקבל אחד.

אנחנו שוכבים עם עשן עירומים אחד בזרועותיו של זה. אחרי קצת זמן אני מתקלח ומתלבש. אני מוציא את הכסף ומשלם לה.

"אה כן, כמעט שכחתי מזה", היא צוחקת.

יש לנו עוד נשיקה נחמדה כשאני עוזבת.

ברגע שאני חוזר למכונית אני מבין שהייתי עם אל יותר משעה ו-30 דקות. עד שאני חוזר הביתה עדיין יש לי חיוך ענק על הפנים. בדיוק קיימתי את הסקס הכי טוב בחיי והגשמתי פנטזיה. זה לא יכול היה להיות טוב יותר.

Elle טקסט לי ואמר "היה כל כך כיף איתך היום. מקווה לראות אותך שוב xx".

אה, אתה תרצה אל, אתה תעשה…