בחרו עמוד

זה סיפור מהקיץ שעבר. זה היה יום הולדתו ה -32 של בעלי והפתעתי אותו עם סוף שבוע בטבע. שכרתי בקתה קטנה וחמודה כשלוש שעות מהדירה שלנו בעיר. לקחנו את הכלב שלנו, את ציוד הצילום שלנו, ועשינו את הדרך הקצרה למיקום בסוף השבוע שלנו.

זה היה אזור די מבודד. הייתה בקתה במרחק של 50 מטר מאיתנו אבל אף אחד לא נשאר שם בסוף השבוע. היה מושלם.

בבקתה היה ג'קוזי על הסיפון האחורי שמשקיף על שטח מיוער עצום. זה היה יפה בהחלט. עם שקיעת השקיעה נכנסנו לאמבט העיסוי עם וויסקי וכוסות יין ביד.

בילינו כמה שעות בשתייה, האזנה לפלייליסט שהכנתי מכל המוזיקה האהובה על בעלי, עישנו כמה ג'וינטים ודיברנו. ככל שחלף הזמן עברנו מישיבה זו מול זו לישיבה זו ליד זו. ואז התחלנו להסתדר. חיפשתי אותו.

נערות ליווי בתל אביב

ראשית, עליונית הביקיני ירדה. הוא נישק אותי בכל רחבי. זה הרגיש כל כך טוב. לפני שידעתי הייתי עירום לחלוטין, הוא היה עירום לחלוטין, והיינו שזורים זה בזה – הוא היה מוצץ וסוחט לי את הציצים. ליטפתי את הזין הקשה שלו.

אבל מים הם לא המקום הכי קל לסקס איבר המין בנרתיק (לפחות לא הבנתי איך לעשות את זה בנוחות) אז בסופו של דבר, עשינו ריצה בחזרה לתא.

כשנכנסתי, הדלת נסגרה והוא הצמיד אותי אל קיר. כרפתי את רגלי סביבו והוא החליק בתוך הכוס הרטוב הפועם שלי. עמדנו במטבח. הוא העביר אותי לאי. החלפנו עמדות – התכופפתי על האי בזמן שהוא הלך קשה מאחור.

במדינות השיכורים והאבנים שלנו, היינו ממש בכל מקום. כמה דקות היינו על הספה. ואז, כיסא. לא עבר זמן רב היינו על הרצפה בסלון והקפצתי עליו. הוא סימן לי לזוז והוא העביר אותי להיות תחתיו.

נערות ליווי באילת

אני אוהב איך זה מרגיש כשהוא נכנס לעומק שהוא יכול, ורגלי היו כרוכות סביבו מזיזות את הירכיים כלפי מעלה כדי שהוא יכול להיות עמוק בתוכי ככל האפשר. הוא אמר לי שהוא עומד להגיע והתחננתי בפניו שייכנס לתוכי.

זה תמיד שולח אותו מעבר לקצה.

הרגשתי שהוא פועם בתוכי וממלא אותי. היינו מותשים, שנינו חסרי נשימה. התנשקנו והתכרבלנו קצת ואז התקלחנו, התנשקנו ונגענו אחד בשני כל הזמן. התחלנו לשטוף אחד את השני בכל רחבי. ברגע שהיינו נקיים, אנחנו הולכים לחדר השינה לסיבוב שני.

מנדי

נתתי לו את עבודת המכה הטובה ביותר שהייתה לו אי פעם (הוא אמר לי את זה). ואז, הוא ניסה לרדת עלי, אבל אמרתי לו שזה יום הולדתו ועוסק בו בסוף השבוע. אבל הוא עיף אותי ואמר שהוא ישמח לגרום לי להרגיש טוב כמו שגרמתי לו להרגיש. הוא המשיך למצוץ את הדגדגן שלי ולנשק אותי, ללקק ולמצוץ אותי עד שהגעתי – פעמיים.

למחרת בבוקר, התעוררנו שוב חרניים. הקפצתי על עץ הבוקר שלו עד שהוא נכנס לתוכי בפעם השלישית באותו סוף שבוע. ואז אנחנו אוכלים את עוגת יום ההולדת שלו לארוחת הבוקר.

לינדה