בחרו עמוד

נערות ליווי : זה סיפור אמיתי על שכן שהיה לי פעם. ראשית, מארי ואני שונאים אחד את השני. שנינו היינו בני זוג צבאיים, אבל היא הייתה בשירות פעיל. הסיפור הזה הוא על איך היא, בעלה ושלושה מחבריה של בעלה נערכו בבית המשפט. השמות שונו כדי להגן על ילדי ההורים. וכוכב התוכנית: צ'רלי.

וכל הדרמה הזו הייתה קשורה לכלב.

כעת מארי ונייתן נפגשו בבסיס, כאשר שבעה חודשים לאחר סיום הבסיס, הם הודיעו שהם מצפים לראשון. למי שלא מודע לכך, כניסה להריון בבסיסי עם אחד הפרטיים האחרים היא זוועה. והצבא, במיוחד הנשים, מאוד מאוד שופטים. לעזאזל, אפילו אני שפטתי אותם על זה. אתה שם כדי לעשות עבודה. המתן עוד כמה שבועות במקום לשפשף לכלוך לתוך הפתחים שלך במהלך אימון. אז השניים האלה נשארו ביחד, נשארו, ובסופו של דבר עברו לדופלקס לידי ולצד בן זוגי. אין לנו ילדים, אני מעדיף חתולים וכלבים, אז באופן טבעי, ניסיתי להתיידד עם השכנים החדשים שלנו ולהשתמש בפיטבול המקסים שלהם צ'רלי כנקודת החיבור. נערות ליווי

קנדיס

הדברים התנהלו כשורה עד שמארי ניסתה להציע לבעלי, קצין במקצוע שונה ממנה, שהם צריכים לנסות. לכל מי שפגש את בעלי, הם ידעו מיד שהוא מסוג האנשים שיגיש תלונה על הטרדה מינית לפני שתמצמץ. מה שהוא עשה. הוא מבוגר יותר מעשור מהבחורה הזו והתגובה היחידה שלי הייתה, "אני מעריך שאתה דוחה את בעיות האבא שלה."

עכשיו, נשים בצבא מרושעות. דקירת גב לחלוטין, גרון חתוך, כוסות חתוליות מאומנות בתיכון. ומדי פעם, אני אשקע לרמה הזו כשאצלב כראוי. עם זאת, לא ירדתי לרמה הזו כאשר מארי הציעה את בעלי. לא. הוא טיפל בזה בצורה מקצועית ומושלם, לא הייתי צריך להתערב. אבל הפסקתי לעזור לה באימונים של צ'רלי. ולטייל איתו עם הכלבים שלי. ותינוק מושב את ילדיה (הם היו עד שניים בשלב זה). זה הרגע שבו התחילו הבעיות הביתיות בביתם.

מאז שנחקרה, חובותיה הופחתו והיא הייתה בבית הרבה יותר מהרגיל. מארי ונייתן לא קיבלו הרבה זמן. במיוחד אם הם לא היו מקיימים הרבה הרבה סקס. היי, הקירות היו דקים, יכולנו לשמוע הכל. אז כשהוא יוצא לפריסה, אני זוכה להקשיב לזרם הקבוע של החברים המזוינים שעוברים דרך הבית. כמעט שנה שלמה. ולילדה ההיא היו כמה צינורות עליה. אמנם הבעתי חששות מכך שהיא מכפיפה את הילדים לסביבה הזו, אבל הומלץ לי להרחיק את האף. היו לי חששות גדולים יותר. צ'רלי כבר לא קיבל את ההעשרה, הפעילות הגופנית או הטיפול שקיבל קודם לכן. כתוצאה מכך, הוא היה צורח. את כל. יְוֹם. ארוך. זה היה מוציא את שני הכלבים שלי לדרך ומשגע אותי מכיוון שאני עובד מהבית.

מה אני עושה? אני סופר במשרה מלאה, אז לספר סיפורים ולתקשר כשמשהו קורה זה סוג של העבודה שלי. וגם אירוטיקה. אני אוהב אירוטיקה. ולסיפור הזה יש כמה חתיכות עסיסיות, תאמין לי, אני מגיע לשם. נערות ליווי

אז עוברת שנה, צ'רלי מוזנחת, מארי זונה בזמן שבעלה איננו, והיא הואשמה בהטרדה מינית על ידי בן זוגי והמפקד שלה. כל כך קרח דק היה הדבר היחיד שהחזיק את הקריירה שלה.

נתן חוזר הביתה מהפריסה כמה ימים מוקדם ואני מניח שלמרי היה "חבר". נהניתי לראות את קרב האגרוף על המדשאה הקדמית עם כוס מרלו. בעלי, כמובן, ניתק את המאבק, הרים אותם ושלח אותם לדרכם. זה היה כמה שעות מאוחר יותר ממה שהסיפור שלנו באמת מתחיל. אף אחד לא רוצה ים 6'3 שיבעט לו בתחת על הדשא הקדמי שלו. רק אומר. נערות ליווי

אני מסדר את החיות ללילה שבו המוזיקה מתחילה לצעוק מהדלת הסמוכה. מארי ונייתן רבו כל הערב, אבל נרגעו ואני לא חשדתי שמשהו קרה. הם אהבו לנגן מוזיקה רועשת כדי להטביע את המין שלהם. אני ובן זוגי הסכמנו שלשניהם היה יום קשה ומגיע להם קצת איפור בגידות. מי יודע, אולי זריקה יכולה להיות הקיפול החדש שלהם. היינו אינטימיים כשמארי התחילה לצעוק. לא בכי אורגזמי שמח. צווחות של כאב ואימה. לא. לא אכפת לי איזה סוג של אדם אתה, אני לא אעמוד בצד אם תתן לאלימות במשפחה לקרות. אולי אכתוב על זה בסיפור או באירוטיקה, אבל לעולם, לעולם לא אתיר זאת במציאות.

אז אני בשכנות, מכניס את עצמי לביתם עם המפתח שהם נתנו לי, לובש ניג'יז וקימונו. היה לי מאוד מאוד מזל שבעלי היה על העקבים שלי, כי שלושת הגברים השיכורים שעמדו עירומים בסלון הביטו בי כולם כאילו אני טובה למסיבה.

כל הרהיטים נדחקו לצידי החדר, מלבד שולחן הקפה, שנגרר קדימה ומארי צועקת ובוכה קשורה אליו על בטנה. ברגע שעברתי את שלושת ה-ons הקשים יכולתי לקחת את שאר הסצנה. אדם רביעי היה על שלו

הברכיים דוחפות את הבשר שלו אל פניה של מארי בהתלהבות כזו שיכולתי להמציא את הצווחות לסתימות כואבות. זה היה כשראיתי את צ'רלי ובן זוגי נכנסו לי בגב, האם חיברתי את כל הפרטים של הסצנה. נערות ליווי

ניית'ן לקח את מארי, קשר את מסגרתה בגובה 1,600 מטר לשולחן הקפה וחתך את בגדיה. יכולתי לראות פיסות בד נקרעות ונקרעות בינה לבין שולחן הקפה בין הדחיפות האלימות של איש התחת השעיר שמולי. אני לא יודע איך הם הביאו את הכלב המתוק והאנרגטי לעשות את זה, אבל צ'ארלי דבש בהתלהבות על הצד האחורי של מארי. זה יסביר את רמת האימה של צווחות מרגעים קודם לכן.

אפילו לא שמתי לב לפקודות שבן זוגי נובח על שלושת האחרים, התקדמתי לעבר מארי כדי לעזור לשחרר אותה מהדילמה. ביליתי הרבה זמן עם כלבים, החבר הכי טוב שלי מיק מגדל אותם. אם הוא עדיין לא קשר אותה, כנראה שאוכל לשכנע אותו לרדת ממנה. או שתתחיל קצת בתהליך. השעה הייתה חמישים חמישים. אידיוט שעיר היה באמצע חיתוך אספקת האוויר של מארי כשהקשתי לו על הכתף.

"המסיבה נגמרה." הצבעתי על בן זוגי המאוד כועס כשהוא דחף את שלושת האחרים, צופה שהם מצאו מכנסיים. יכולתי לשמוע את הסירנות מגיעות, אז אני מנחש שהוא כבר היה בטלפון עם חברי הפרלמנט, לא עברתי את הרעיון של להוציא את הכלב מהמצב הזה לפני שמישהו ירה בו. שעיר שלף את הזין שלו החוצה, שובל עבה של רוק נגרר מפיה הפעור של מארי לראש הבולבוסי.

"חתלתול! תודה!" מארי בכתה בין נהמות כשצ'ארלי המשיך להתקרב אליה. נערות ליווי

"תשתקי מארי," גזרו אותי, הייתי צריך להישאר רגוע כדי לעזור לה ולכלב לפני שמישהו עם אקדח יופיע לצטט "עזרה".

"הוא בכוס שלי, זה כואב," היא התנשפה, "תוציא אותו!" כשהסתכלתי מסביב, מצאתי סכין, זו שכנראה נהגה לחתוך את בגדיה והתחילה להגיע אל עניבת הרוכסן על אחת מזרועותיה. קפאתי כששמעתי את צ'רלי נוהם. כשהסתכלתי למעלה, נתקלתי בהבעה מטורפת בעיניו. לקחתי עוד רגע להסתכל על מארי.

היו פצעי דקירה בצווארה, לא עמוקים, אבל כנראה היו נגרמים מכך שצ'רלי ניסה לשמור אותה במקום אחד. הצדדים שלה נשרטו קשות מציפורניו. אמרתי לה שוב ושוב שאם היא לא תקצץ אותם, היא הולכת ללמוד בדרך הקשה שהם עלולים לגרום נזק. אני מניח שהשיעור בהישג יד. הסתובבתי סביב שולחן הקפה כדי לראות איך רגליה קשורות וראיתי שצ'ארלי לא רק בתוכה, הוא היה מלא קשר ועדיין בוטח כמו מטורף. אולי אני לא מגדל כלבים, אבל אני יודע מספיק שאחרי שזכר פולט, הוא נוטה להירגע קצת. נערות ליווי

"רגע מארי, אני צריך לעשות שיחת טלפון," כשהטלפון שלי בחוץ ואני מחייג למיק, שגם מציל כלבים וחי רק כמה שעות בחוץ. אני מניפה את בעלי ואחד מאנשי הנציגים בחזרה החוצה מהדלת, "יש משהו לא בסדר עם צ'רלי. אל תתקרב."

בדרך כלל, לאזרחים יש אפס כוח עם חברי פרלמנט, הם מתייחסים אלינו בנימוס, אבל במצבי דיור צבאיים, המילה שלהם עולה על שלי בכל יום.

"אני מצטער גברתי, אני צריך לשחרר אותה," אני רק מסתכל עליו כשהטלפון של מיק מתחבר.

"תחזיק מעמד מיק," מכה ברמקול בטלפון אני מפלס מבט לעבר חבר הפרלמנט, "יש כלב שאונס אישה ואתה רוצה להסתבך? ואם הכלב נשך אותך? או היא? צ'ארלי לא חושב על שום דבר חוץ מלגדל את הכלבה שלו," אני מסתכל בחזרה לטלפון, "מיק, הוא 85 פיטבול וצווחני שאתה שומע. והוא עדיין מתקדם במלוא הקיטור. יש עצה?" מיק עצר לרגע והתחיל לצחוק.

"חכה לקשר ותן לו עשרים דקות, הוא ירד ממנה לבד," מיק כבר העביר את הסיפור לדידי, אשתו.

"לא מיק, פספסת חלק מזה: הוא כבר קשור." הדממה דיברה רבות מהרמקול של הטלפון שלי.

"הוא מסוקס ועדיין משתולל?" קולו של מיק היה רגוע ומפחיד. נערות ליווי

"כן, והוא אגרסיבי לגבי הכלבה שלו", מיק גיד כלבים, הציל כלבים וניהל מתקן אימונים בקרבת מקום. היו לי שניים מהצלות שלו. למי עוד הייתי הולך להתקשר אחרי חצות ביום שישי? וטרינר? התחלתי לשלוח הודעה לחברה הכי טובה של מארי שתבוא לקחת את הילדים, אבל תבוא דרך הדלת האחורית. כל הבסיס כנראה כבר היה מודע למשהו שקורה, אבל הילדים לא היו צריכים להיות חלק מזה.

"תשמור עליו רגוע ולחות, אני אהיה שם בעוד שעתיים. הם נתנו לו משהו? סמים? קָפֵאִין? מה היה לכלב בשש השעות האחרונות?" אני מסתכל למעלה אל בן זוגי ואל חבר הפרלמנט לפני שאני קופץ החוצה.

שלושה גברים במכנסיים קרביים, מרופדים ברפיון, עמדו אזוקים בחצר הקדמית עם חצי תריסר חברי פרלמנט. נערות ליווי

"האם המטומטמים נתתם לכלב משהו מלבד אוכל ומים?" אני מצטלם כי ויתרתי על האורגזמה שלי בגלל החרא הזה.

"כן," נתן השפיל את מבטו כשחבר פרלמנט נעץ בו מבט זועם, "כולנו הפצנו עזר כחול קטן לפני שהתחלנו. גם אני נתתי לכלב אחד." פערתי לעברו לחצי רגע, פסעתי שני צעדים וחבטתי לו באגרופים בפניו. מיק היה א

אני כבר צורח ברמקול.

"אידיוט מזוין! נתת סמים אנושיים לחיה! אתה מנסה להרוג אותו?!" בן זוגי משך אותי והרגיע אותי. אישה מטר וחצי שמכה באגרופים לגבר שמשקל אותה בכמעט מאה קילו עשוי להיות משעשע עבור חלק, אבל בן זוגי לא מעריץ את זה. בינתיים, מיק נרגע והוא נותן הוראות. נערות ליווי

"אתה לא מוריד ממנה את הכלב הזה, לא בלי שמישהו ינשך, אני אקפוץ IV ואני אהיה שם בעוד שעתיים. שמור על זה שקט וחשוך, ולמען אהבת הזיון, אל תכריחו אותו ממנה". הסתכלתי על חבר הפרלמנט והוא הנהן.

"מיק הוא הטוב ביותר, ואתה לא הולך להוציא פה אף אחד בשעה זו של הלילה," נאנחתי, מנתקת את הטלפון, "אני אשב איתה אם אתה רוצה לקחת את הילדים דרך הדלת האחורית ." כשאני מנשק את בן זוגי עזוב אותו כדי להבטיח שחברי הפרלמנט יטפלו בכל השאר. אני חוזרת לסלון ומתמקמת בכורסה מול מארי, מהנהנת בראש של שיער בלונדיני מעורער במטבח. הילדים הודחקו החוצה מהדלת האחורית כדי לישון אצל דודה בת' שלהם. בת' פשוט נתנה בי מבט של אימה משועשע כשהדלת נטרקה מאחוריה. התחלתי לחייך בשלב הזה.

"אתה מתכוון להתיר אותי?" היא נוהמת לעברי, כנראה מוטרדת מכך שעזבתי אותה. נערות ליווי

"לא," אני מגחך בשלב זה, "המומחה אמר להשאיר אותך כפי שהוא עד שהוא יגיע לכאן. אלא אם כן אתה במצוקה רפואית, אתה חייב להישאר במקום". אני רוכן קדימה אל הבעתה ההמומה.

"ניסית לפתות את בעלי. השמצת אותי כשלמעשה הוא זה שדיווח עליך," החיוך שלי הפך לפראי, "אני הולך לשבת כאן וליהנות לחזות בקארמה שלך ממקור ראשון עד שמיץ' יגיע," אני מעמיד פנים בלעג להסתכל בשעון שלי, " בעוד הו, כשעתיים. את צריכה להנות מארי, את אוהבת זין. וצ'רלי נהנה לתת לך את מה שאתה אוהב." היא התחילה לצעוק ולצעוק על כל הדברים שהיא הולכת לעשות לי כשצ'רלי החליט להגביר את הקצב. נערות ליווי

האם אי פעם ראית אישה מושלת על ידי כלב על סמים? זה לא מראה יפה. צ'רלי הגיע שלוש פעמים עד שמיק הופיע. בפעם הראשונה, חשבתי שמארי הייתה במצוקה אמיתית, אבל כשהלכתי לבדוק, יכולתי לראות את הבליטה של הקשר שלו פורצת דרך קצה הכוס שלה. כמה דקות לאחר מכן, הוא התחיל שוב את קצב הג'ק-האמר שלו. הפעם, ישבתי על הספה כדי שאוכל לצפות בתוכנית טוב יותר. כשבן זוגי בא לבדוק אותי אמרתי לו שאני צופה בבעיות רפואיות רציניות למארי.

"כלבה שקרנית שכמותך! אתה יושב שם ויורד מזה!" הסתובבתי וחייכתי אליה חיוך מתוק. נערות ליווי

"הו מארי, למה שאהיה כל כך נהנה מהכאב וההשפלה שלך? אתה באמת חושב שאני כזה קטנוני?" התרחקתי קדימה ורכנתי למטה כדי שאוכל להסתכל עליה, נותן לבן זוגי לראות את הכוס העירומה שלי כאשר שמלת הלילה שלי עלתה על ישבני. "אם הייתי רוצה להשפיל אותך, הייתי מבקש מהחבר הכי טוב שלך לקחת את הילדים כי בעלך החליט לקשור אותך ולגרום לכלב לאנוס אותך בזמן שהוא מסתובב עם החברים שלו". קמתי בנשימה, "אופס!" עדיין צחקתי כשבעלי עזב וחזרתי על הספה. אחרי עוד עשרים דקות של צ'ארלי השתולל עם הכלבה שלו, הוא התחיל ליילל ולבכות, התחלתי לנחם אותו, כל זאת בזמן שמארי התבכה ובכתה. אחרי שצ'ארלי נרגע, התמקמתי בחלק המהנה של הערב. קריאת השיחה המתקיימת בקבוצת הנשים. שום דבר לא מוציא חבורת נשות צבא מהמיטה מהר יותר מאשר רכילות עסיסית.

נהניתי מאוד לקרוא לה את השיחה בזמן אמת. בכל פעם שהיא ביקשה ממני להפסיק, הייתי עוצר, מנחם את הכלב ואז מתחיל שוב. אולי לא הגיע לה האונס, אבל כן הגיעה לה השפלה. לפלרטט עם בעלי היה דבר אחד, לנסות לשדל אותו למערכת יחסים מאחורי הגב שלי? תזדיין כלבה. מגיע לך מה שהנשים אומרות. כֹּל. יחיד. מִלָה.

מיק הגיע קצת יותר משעתיים אחרי שאמר שיעשה זאת, "היו לי בעיות בשערים, הייתי צריך להתקשר לחברי הפרלמנט כדי לוודא למה אני כאן". הוא שלף את הטלפון שלו, צילם כמה תמונות, והתחיל לתת לצ'רלי כדור הרגעה ולחבר אותו לIV.

"זה לא יהרוג אותו, אבל הוא יהיה מיובש וכואב. אני אוכל לטפל בו כשאגיע הביתה," הוא השפיל את מבטו אל מארי, "אתה יכול להתחיל להתיר אותה, יש חבר פרלמנט בחניה שמחכה לה."

"מה זאת אומרת, אתה חוזר איתו הביתה? לאן אתה לוקח את הכלב שלי?" מארי התחילה להתנופף.

"ובכן, גברת, הכלב שלך שימש במקרה אונס. אם הוא לא ייכנע לארגון הצלה רשום, הוא יודח", מיק ליטף את צ'רלי, שכבר התחיל להרגיש את ההשפעות של חומר ההרגעה, "ואף פעם לא יכולתי לתת לזה לקרות לילד כל כך מתוק". מיק קרץ לי.

"סליחה מארי, הכלב איננו. ויש לך עוד דברים לדאוג מהם," אני מרים את הטלפון שלי ומראה לה את מאות ההודעות על היותה בזיין כלבים בצ'אט של הנשים, "וכנראה הכי טוב שלך

סוף לא יכול לשמור סוד." מבט האימה וההכרה על פניה היה שווה אלף מילים. נערות ליווי

כרמן

"ילד טוב צ'רלי," יכולתי לשמוע את חריקת הזין הכלב בשימוש יתר נופל ממארי. כשהסתכלתי, ראיתי את זרמי הזרע כבר נושרים ממנה, מטפטפים על ירכיה. במקום לשחרר אותה, עזרתי למיק לסחוב את צ'רלי החוצה מהדלת, מתעלמת מהצרחות שלה לאורך כל הדרך.

"היי חברים," רכנתי לעבר החלון הפתוח של מכונית חברי הפרלמנט, "היא כולה שלך. היא די איימה עלינו כשאמרנו לה שאנחנו לוקחים את הכלב, אז תצטרך לשחרר אותה לחופשי". ראיתי זוג חיוכים מעוותים תואמים כשמיק העביר אותנו לטנדר שלו.

"אז, אתה והחצי השני שלך יוצאים לסוף השבוע הארוך? אנחנו יכולים לעשות מנגל ואתה יכול לראות את צ'רלי," מיק חיבק אותי, "ודידי אוהבת את התמונה ששלחת. כנראה שנשמור על צ'רלי. היא לא יכולה לחכות לאמן אותו כראוי". נתתי למיק נשיקה על הלחי.

"אני אראה אותך ואת חפיסת הגורים שלך בעוד שבועיים," נופפתי כשהלכתי אל בן זוגי הממתין, "ואתה יכול להגיד לדי שהיא הכלבה האהובה עליי."

ידעתי שצ'ארלי יהיה בסדר. דידי תטפל בו טוב מאוד. האחרים? ובכן, בבוקר, הכל היה על הבסיס. עד ארוחת הערב הוצאו צווי איסור פרסום. ומעולם לא הייתי צריך להקשיב לסיוטים שליד שוב. נערות ליווי