בחרו עמוד

נערות ליווי בהרצליה : "המסה העצומה מעוררת את הפה. אבל הפרופורציות על מותניה הדקות וזרועותיה הרזות גורמות לה להיראות כמעט מצויר. הם מרשימים יותר מכל שיפורים שעשיתי אי פעם. או שנראה."

"תקיף ועליז אבל האצבעות שלך שוקעות ישר לתוך רקמת הסאטן הרכה. ויש כל כך הרבה מה לסחוט, שאתה אף פעם לא רוצה להפסיק."

"אני חושב שהמצב הנדיר של פטמות נסוגות רק משפר את האסתטיקה. לכל שד יש פה קטן שמבקש ממך לטבול אצבע תועה ולדגדג את הפתעת הפטמה בפנים."

בין כמה מהאצבעות, בלה ראתה את שדיה הפכו לורודים, מה שאומר שפניה היו אדומים סלק. לא עזר שהיא התבקשה ללבוש חלוק בית חולים ולאחר מכן ביקשה להסיר אותה. זה היה בעירום שתריסר ידיים העריכו את איכות אלונקות הסוודר שלה.

"ראית את הפטמות? אפשר לחלץ אותם כמו פופרים מגומי". נערות ליווי

"לא, הרגע הגעתי לכאן. אני אשמח לתת להם צביטה".

"הנה, אני אוציא אחד בשבילך."

זה לא היה הרופא של בלה שתקע את האצבע המורה שלו בחריץ האופקי הנפוח של פטמתה הביישנית כדי לחלץ את הבליטה הרגישה מהחיבוק החם של השד שלה, אבל היא עדיין קיוותה שזה רופא. גברים הצטברו בחדר הבדיקה מאז תחילת הייעוץ שלה וחלקם אפילו לא היו בלבוש רפואי. ההתכווצות המצומצמת שלה והחריקות שאגרופיה עשו מסביב לנייר המקומט של השולחן המרופד שלה לא הצליחו לתקשר שהיא לא נוחה מהאופן שבו התייחסו אליה כמו לתערוכת פריק שואו.

"נסה למצוץ את זה החוצה. אולי זה יהיה קל יותר." נערות ליווי

"אה כן, רעיון טוב."

בלה חורקה כמו עכבר בפינה כששפתיים רטובות ושפם שרוט חפן את השטח הגדול שלה כדי למצוץ את פטמתה מתוך חור המסתור שלה. האיש משך את הפראייר בהצלחה לתוך פיו, ואחרי מציצה ארוכה בצורה מביכה, הרחיק אותו באצבעות קמוצות.

"האריולות הגדולות גורמות לזה להיראות כמו חזה מתחיל של ילדה צעירה על גבי חזה של אם בהריון." רופא אחר השתלט על צביטה בפטמה ונכנס גם הוא לטעום.

"כן, והם נראים רגישים ביותר, אולי בגלל החשיפה המוגבלת שלהם לחיכוך אוויר ובגדים. תסתכל על הפנים שלה כשאתה מתמרן אותם." נערות ליווי

בלה לא רצתה להודות שפטמות הצצה שלה היו רגישות יותר מאלה של בנות רגילות, אבל פניה הסגירו את הריכוז הבלתי רגיל של קצות העצבים למרות מאמציה הטובים ביותר להיראות לא מושפעת מהאצבעות המתוקנות.

"דוֹקטוֹר?" היא הבחינה ברופא המקורי שלה, זה שבאה להתייעץ איתו לפני שלל הדעות השניות. הוא הסתובב במכונה שלא יכלה לראות אותה לגמרי מאחורי חומת אנשי המקצוע המגששים. היא הניחה שזה קשור להפחתה ולניתוח האסתטי שביקשה. "אפשר לדבר על ההליך שלי?" היא רצתה להוסיף 'ואפשר ללבוש את הבגדים שלי בחזרה?' אבל הרופאים עדיין היו עסוקים מאוד במניפולציה של שדיה בדרכים לא נוחות חדשות, אז זה היה גס רוח.

"אני חושש שניתוח קוסמטי מסורתי הוא בלתי אפשרי", אמר הרופא המקורי, ופינה מקום דרך חבריו לעבודה כדי להחזיר את ידיו על שדי המטופל שלו. נערות ליווי

"אבל…" בלה הייתה בלונדינית מושכת עם עיניים כחולות נוקבות מאחורי משקפיים מרובעות, אבל גודל שדיה שלט בכל מפגש חברתי, משך אליו את האלמנטים הגבריים הגרועים ביותר ואת הקנאה הנשית העזה והבלתי מוצדקת. מוחה עיקם כל מחמאה ללעג, כי הוא לא יכול היה להבין איך מישהו ימצא בשקיות החלב האלה משהו מלבד השמנה וגרוטסקית. ניתוח היה סיכוי מפחיד, אבל הסיכוי היחיד שלה לחיים נורמליים.

"עם זאת, יש טיפול ניסיוני שלדעתי יכול לעזור לך. קום בבקשה,” אמר הרופא ולקח כמה צעדים אחורה.

בלה היססה. עמידה פירושה לחשוף את כל גופה למעגל של גברים מוזרים שעשויים לבלות שעה נוספת בתיאור חלקי גוף חדשים. שדיה עדיין פעמו מהמניפולציה האינטנסיבית שלהם אבל לפחות הם היו חופשיים. וחופשי להקפיץ, למרבה הצער. נערות ליווי

"עכשיו פרש את הרגליים והניח את הידיים על ראשיך."

בלה היססה שוב מכיוון שזה אומר לקחת את הכיסוי היחיד של הפות שלה, היא יכלה לשאול 'את בטוחה?' אבל מה זה היה משיג? כמובן שהוא היה בטוח; הוא היה רופא. עצימת עיניה עזרה לה לשכוח מכל העיניים הגבריות שצפו בשדיה שגופה הרועד לא הפסיק להתנועע, התחתון העגול שלה מתכווץ בחרדה, והכוס חסרת השיער בין רגליה ברוחב הכתפיים, אבל זה גם מנע ממנה לראות את הגדולים. עמוד מתכת של מכונת הרופא נסגר על בסיס שדיה. מסך מתכת הפריד כעת בין כלוב הצלעות שלה לבין יונקיה הענקים דרך חורים הדוקים מכדי לסחוט דרכו חזה שמנמן. נערות ליווי

"האם זו מכונת רנטגן?" זה היה השימוש היחיד שבלה יכלה לחשוב עליו אם היא תפחית מהאפשרות של מכונת עינויים בחזה.

"לא, זה יותר מכונת עינויים בחזה." נערות ליווי

"ווא-מה?"

"עכשיו, אל תיבהל, זה רק קצהו של מכשיר פאלי שחודר לנרתיק שלך מאחור." נערות ליווי

בלה נבהלה מאוד, אבל היא

לא סגרה את רגליה בזמן. היא ניסתה לנער את איבר המין הגומי הפולש ואת חיבור הדגדגן שלו לרופף כששמעה את הנקישה של רצועת האבטחה סביב מותניה. "מה זה קשור לשדיים שלי!" האמון ברופא שלה התחיל לדעוך אבל היא הייתה בטוחה שיש לו הסבר טוב להחדרת ויברטור פעיל לכוס הבתולית שלה.

"אל תדאג, אתה פשוט עדיין לא רואה את התמונה הגדולה יותר. אני כמובן גם מכניס ויברטורים לשדיים שלך".

ללא התראה מוקדמת בגלל מסך המתכת, דילדואים בצורת ג'ויסטיק של חללית חייזרית, כמו זה שמתפשט כעת בעקצוצים במעלה עמוד השדרה, חדרו לפה של שדיה דוחפים בחוזקה אל הפטמה הפנימית ואילצו אותם לשקוע עמוק יותר בבשר. . מוחה של בלה כבר שחה מגירוי הדגדגן והנרתיק של הוויברטור שבין רגלה; היא לא הצליחה להבין מה קורה.

"אני גם מורחת את האלקטרודות האלה על הציצים שלך. למרבה המזל מצאתי מספיק מהן. מעולם לא חשבתי שאבדוק את ההמצאה שלי על דופקים כל כך גדולים. הם יעטרו את האורגזמות שלך ויזעזעו את השדיים שלך כאשר אין לך אורגזמה. אחרי 100 אורגזמות, נוכל לעבור לשלב השני. אתה מוכן?"

"אני… אני לא יודע," קראה בלה. "אני לא יודע מה קורה!"

"כן, זה נורמלי להיות מודאג ומבולבל. גם לי אין מושג אם זה יעבוד. אבל אם כן, אני מאמין שסוף סוף תהיי מאושרת מהשדיים שלך. מתחילים…"

"אוי!… אוי! … אוי! השדיים שלי… בבקשה כבה את זה..

בהיפוך מתג, דילדו הפטמה חשפו את יכולתם לרטוט ואת הבוכנה הנעה שעליה הורכבו. למרות שכבר היו עמוק בתוך הציצים העסיסיים, הוויברטורים החלו לחרוש עמוק יותר כמו אגרוף בצוואר הרחם במורד תעלת לידה עם זין גדול. הם היו מתאימים כל כך חזק שבכל פעם שהם נסוגו לאחור, הם מתחו יחד איתם את השד באמצעות שאיבה.

"אני צריך לבקש קצת סבלנות, בלה. פעימות ההלם האלקטרוני יתחילו בקרוב וזה יעזור לך לחדד את ההנאה."

"אההה! זה לא עובד. זה כואב יותר!" לוח המתכת היה רחב מכדי שבלה תוכל להגיע ולתלש את תריסר הרפידות הדביקות שעינו כל אחד משדיה. כל מה שהיא יכלה לעשות זה לאחוז בדפנות המתכת ולהעמיד פנים שזו השפיות שלה.

"כמובן שהם לא גורמים לך הנאה; אף פעם לא אמרתי שיעשו זאת. הם מענישים את חוסר ההנאה שלך. זה עשוי לקחת כמה שעות אבל הגוף שלך צריך ללמוד לייצר את ההורמונים הנכונים כדי למנוע זעזועים כואבים של ציצים. אני אשאיר אותך לזה ואבדוק אותך מחר. בואו ניתן לה קצת מקום, רבותי. אעדכן אותך בתוצאות".

"חכה בבקשה. זה עבד. אני אוהב את השדיים שלי. הם בסדר עכשיו," צעקה בלה לחדר הבדיקה המתרוקן. היא הייתה באמת אוהבת לחזור על שולחן הבחינות ההוא כשהיא מיששת על ידי רכבת אינסופית של זרים.

"מיס בלה, מה שלומנו הבוקר?" הרופא החזיק בידו טבלה של מטופל אחר. הוא התכוון לבדוק את הניסוי שלו קודם לכן, אבל היו לו הרבה שדיים אחרים לגשש, כאלה שלא יזעזעו אותו בטעות.

בלה לא ענתה. למרות שיש לה ויברטור על הכוס שלה, שניים נוספים מזדיינים לה את שדיה, ונחשולי חשמל שעברו דרך השומן של הציצים שלה, היא התעלפה, ראשה מוטה לאחור, כשרוב משקל גופה נמשך אל הציצים המתוחים שלה.

הרופא הסתכל על התוצאות שלה במכונה. "הממ, רק בן 86. אני אחזור מחר. אל תוותר; אני מאמין בך."

אורגזמה עוצמתית הסעירה את בלה מתעוררת רגעים לאחר מכן. היא לא זכרה את ביקור הרופא או שכבר עבר יום.

הרופא סטר על ישבנה החשוף של בלה מספיק חזק כדי להעיר אותה. היו לה כמעט 200 אורגזמות מתחת לחגורתה הבוקר. "כל הכבוד, בלה. אתה מוכן לשלב שני."

"שלב… שני?" הרגע הזה של הסחת הדעת גרר לה את הציצים, אז בלה מצאה במהירות את המקום המאושר הנפשי שלה הרחק ממרפאת השד הזו.

"בוא נוציא את זה. אתה לא צריך את זה יותר." הרופא פתח את החגורה של בלה והוריד את הוויברטור מהכוס הרטוב שלה. "ובואו נקשור את הידיים מאחורי הגב כדי שלא תתפתו לרמות."

"אני צריכה את זה…" בכתה בלה לפני שהאלקטרודות התפרקו אל הציצים שלה. "אההה, אני צריך שזה יגמור. אההה!"

"תתמקד בויברטורים שמקשקים את השדיים שלך מבפנים החוצה. אתה צריך ללמוד לגמור בלי גירוי נרתיקי. נתחיל את השלב השלישי ב-200 אורגזמות של ציצים. אני מאמין בך."

אורגזמה-עייפות פגעה בבלה קשות. היא לא יכלה לזמן מספיק אנרגיה מינית כדי לגמור מחורי הפטמה שלה להתרחב באלימות. הציצים הפועממים שלה היו כדורי כאב עד שהגוף הנואש שלה שיתף פעולה סוף סוף והעניק לבלה את האורגזמה הראשונה שלה עם הפטמה. ברגע שהוצף בכל הורמון הנאה שגוף האדם יכול לייצר, רבים, רבים עקבו אחריהם.

 

 

"בלה, בלה, בלה, מה שלום הציצים המדהימים שלך הבוקר? בפעם האחרונה שראיתי אותך, שכחתי שאנחנו ביום שישי. היה לך סוף שבוע שלם לעמוד ביעד שלך".

"אה, ממממ, אהה, אה, ממממ."

"347

!" נעשה באופן יפה. אתה מוכן לשלב האחרון?"

בלה המשיכה לגנוח בתשובה. הימנעות מכאב בכוח ההנאה הייתה מאמץ קבוצתי שהגוף והמוח שלה נזקקו למיקוד מלא כדי להשיג.

"אני מכבה את הרטט על בוכנות הפטמה. אני רוצה לראות 500 אורגזמות מחדירה בלבד. בשלב זה, אתה תהיה מוכן לצאת לשם ולחיות את חייך הטובים ביותר".

הזמזום והקפיצות של אלקטרודות נוצצות מילאו את החדר כשהרופא התרחק, אבל בלה המשיכה לגנוח בין שיניים קפוצות. היא למדה שבעסקי האורגזמה של פטמות, אתה צריך לזייף את זה עד שהצלחת.

גיה

"ציפית לתוצאות כה נהדרות?"

מסיבת חדר הצוות חולקה לשני קהלים. אלה המברכים את הרופא על הניסוי פורץ הדרך שלו, ואלה המנצלים את פירות עמלו, המלונים במקרה זה.

"ממש לא, אבל ידעתי שאני חייב לנסות. אז הגברת הצעירה הזו נכנסת למשרד שלי והיא ממש יפה ואני לא יכול לחכות לראות את הציצים שלה ולבדוק אותם ביסודיות עבור גושים אם אתה מבין למה אני מתכוון. אבל כשהדבר הקטנטן הזה פותח את החולצה שלה ומראה לי את הציצים הענקיים האלה עם הפטמות המטורפות, הייתי מוכן מיד לסכן את הקריירה שלי כדי להפוך את התינוקות האלה לחורים מזוינים. ואז היא אמרה לי שהיא רוצה הפחתה! חשבתי: אין מצב. לא אכפת לי אם המכונה שלי עדיין לא מכוילת בצורה מושלמת, אני לא אתן לך לעבור מרופא לרופא עד שתמצא אישה שמוכנה לבלות נצח בגיהנום על כך שהרסה את הבריאה הגדולה ביותר של אלוהים." נערות ליווי

"חחח, טוב, אנחנו שמחים שהתנהגת בצורה כה נחרצת. השדיים האלה מרגישים טוב יותר מכל כוס שהיה לי אי פעם, וזה מגיע ממישהו שדוגם את כל המטופלים שלו כשהם מתחת".

במרכז הקבוצה השנייה הייתה בלה, על ברכיה, מחזיקה את שדיה למעלה כדי ששני גברים יוכלו לזיין את פטמותיה ההפוכות ולמלא את החלל הפעור בזרע שלהם. ללא כל גירוי אחר, היא חוותה אורגזמות מטרידות נפש בכל פעם שראש זין שיטח את הנקישה שלה אל בשר שדיה. הכאב הפסיכוסומטי של שד אחד לא מזיין הספיק כדי לגרום לה להתחנן לתשומת לב. למרבה המזל, לעולם לא ייגמרו גברים שרצו חיבוקי חזה עבור הזין שלהם.

"מה התוכניות שלך עם המכונה עכשיו?" נערות ליווי

"אני רוצה לנסות את אותו תהליך על בחורה עם חזה גדול עסיסי אבל פטמות רגילות. אני תוהה אם אני יכול להמיר אותם לפטמות הפוכות אחרי מספיק זמן".

"יש לך בראש נושא מבחן? אולי אוכל להמליץ על המטופל הבא שיגיע אליי להפחתה”.

"כן, בבקשה תן לי לבדוק כל זוג טבעי מרשים שאתה נתקל  נערות ליווי בו, אבל הוצאתי את התיעוד הרפואי של משפחתה של בלה ואני סקרנית לראות איך הציצים של אחיותיה נראים. אני חושב שאני הולך להציע להם ייעוץ חינם".