בחרו עמוד

נערות ליווי ברמת גן : היא הלכה במעבר המטוס. החרדה שלה מהטיסה באמת תפסה אחיזה. היא הרגישה את ידיה מזיעות כשהיא משכה את היד שלה. במושבה היא הורידה את הידית והרימה את התיק ובמאמץ מסוים הכניסה את התיק לראש.

היא החליקה אל מושב החלון שלה. היא דחפה את קצה שמלת הפרחים שלה בצבע שמנת לאחור סביב ברכיה. היא לבשה ז'קט ג'ינס כחול כי ידעה שהמטוס יהיה קר. על צווארה תלויה שרשרת מוזהבת עם צורות של פרחים ועלים. שערה הארוך הגולש נקלע לצמה אחת גדולה עם סרט חום קשור בקצהו. המגפיים החומים בגובה הברך שלה השלימו את התלבושת הסופר חמודה שלה. נערות ליווי

היא ישבה עם ידיה על ברכיה ולקחה נשימות עמוקות ארוכות, כשהיא מחזיקה את זה לפני שהיא שחררה אותן בדיוק כמו שאבא לימד אותה. זה היה אחד התרגילים שבהם השתמשה כדי להילחם בחרדה שלה. רעיון נוסף שהיה להם היה שהיא תיקח מאכל לפני שהיא תעלה למטוס. איזה ראה עשה, אבל זה עדיין לא נכנס עדיין.

לאחר הנשימה העמוקה העשירית היא הסירה את האוזניות מתרמיל הגב שלה והתכופפה, דוחפת אותו מתחת למושב שלפניה. היא פתחה את התיק והכניסה את הצד השמאלי ואז את הצד הימני פנימה. כשפתחה את הטלפון שלה הלכה לקובץ שהוא שלח לה. כשהיא לוחצת על play, היא שומעת את קולו. זה התחיל להרגיע אותה. הוא הכין לה את הקובץ הזה כדי להאזין לו בטיסה של שלוש שעות מדנבר לסיאטל. השילוב הזה של הקול שלו אומר לה דברים מרגיעים או דברים סקסיים עם מוזיקה אחרת שהיא קיוותה שיעזור לה. נערות ליווי

היא שמה כיסוי עיניים על עיניה ונתנה לעצמה להיסחף. השילוב גרם לה להירגע והיא התחילה להרגיש טוב יותר. לפני שידעה זאת המטוס נוחת והיא הרגישה טוב יותר וכל כך נרגשת. היא מיהרה כשהגיע תורה למשוך את היד שלה למטה ועשתה את דרכה במהירות במורד המעבר ויצאה מהמטוס.

היא עשתה את דרכה לשירותים והתרעננה. ודא שהשיער שלה נכון. מנסה שוב את הסרט שלה. מורחת מחדש את האיפור שלה. לוקחת נשימה מנטה מהתיק שלה. היא חייכה והייתה מוכנה לפגוש את אבא שלה באמת.

היא הלכה במורד המתחם ומשכה את התיק מאחוריה. תיק הגב שלה על כתפיה. בעקבות השילוט לאיסוף כבודה ולאחר מכן היציאה. היא באה מעבר לפינה והוא היה שם. עומד שם לא יותר מחמישה עשר רגל ממנה.

היא עצרה והכניסה אותו פנימה. היא חשבה כמה הוא נראה טעים במכנסיים קצרים ובחולצת טי. רגליו הסקסיות נראות לעין. שערו הכסוף התחכך הצידה. עיניהם נפגשו ולבה התרוצץ. בלי מילה היא ידעה שהוא הבעלים שלה. היא ידעה את זה מהחודשים והחודשים של צ'אטים ומשחקים, אבל כשראתה אותו היא פשוט ידעה שהיא שלו.

היא אמרה לעצמה שהיא הולכת להיות מגניבה כשהם ייפגשו. ואז הוא חייך. החיוך הזה שהוא אומר לה שהוא יודע מה היא חושבת וזה בסדר. היא עדיין הייתה קפואה במקומה כשהתחיל ללכת אליה. שלושה צעדים מהירים והוא סגר שליש מהמרחק. היא חייכה, משאירה את התיק שלה, היא רצה כמה צעדים אליו וקפצה לזרועותיו.

זרועותיו החזקות כרכו אותה. מרים אותה מהקרקע. היא חשבה שהיא אף פעם לא רוצה שהתחושה הזו תיגמר. הוא שמע אותה חזק אליו, מחזיק אותה קצת מהקרקע. כשהוא הניח אותה, הוא שחרר אותה אבל לא נתן לה לברוח ממנו. הוא רכן פנימה ונשק לשפתיה. לא הנשיקה הסקסית הלוהטת ששרפה את כל החדר, אלא כמו הנשיקה המושלמת מכלת הנסיכה. ברכיה היו חלשות כשהוא נסוג מהנשיקה.

היא גיששה לאחור כדי לקחת את התיק שלה, אבל הוא כבר אחז בו בידו השמאלית. בידו הימנית הוא לקח את שלה. ידיו הגדולות והחזקות לוקחות את ידיה. "את רוצה לפוצץ את דוכן הארטיק הזה, בייביגירל," הוא שאל. נערות ליווי

"כן אבא, בוא נסתלק מכאן." אז הוא הוביל אותה למכונית. הוא פטפט כל הזמן כשהביישנות שלה גברה עליה. מספר לה על המקומות שהם הולכים ללכת אליהם. כמה מהמסעדות הוא מצא לנסות. במעלית של מוסך החניה נפתחו הדלתות. הם נכנסו פנימה והיא הסתובבה ללחוץ על הכפתור, "איזו קומה אבא?"

"חלק עליון." היא לחצה על הכפתור והדלתות נסגרו. בזמן שהם עשו זאת היא יכלה להרגיש אותו נכנס למרחב האישי שלה. הוא תפס את פרק כף היד שלה וסובב אותה בתנועה אחת. לוקחת את היד ומעבירה אותה מעל ראשה. ידו השנייה לקחה את היד החופשית שלה ושם אותה עם היד המוצמדת שלה. שתי הידיים מוצמדות עכשיו על ראשה רק עם אחת מהחזקים שלו.

לשניות הקצרות ביותר הוא הביט בה למטה. ואז הוא התנפל. הנשיקה שלו הייתה קשה!! מלא בתשוקה. מלא בחוסר. היא ידעה את הצורך שלו ונכנעה לזה. השפתיים שלהם נגעו וזה היה כמו מיליון כוכבים זעירים שהתפוצצו. גופה חש את העקצוצים הללו כאשר לשונו מפריד את שפתיה ופגשה את שפתיה. היכן שהנשיקה הראשונה שלהם הייתה מושלמת לכל הזמנים, הנשיקה הזו גרמה לברכיים שלה לחלשות, לגופה להסמיק וויתרה לו על כל שליטה.

כמו שהוא ידע, הוא השתלט. ידו הפנויה מצאה את דרכה במעלה החצאית שלה. אצבעותיו מצאו את הכוס החשוף שלה. הוא התחיל להתחכך וגניחותיה הגיעו במהירות לאחר מכן.

ואז המעלית זמזמה כשהם הגיעו לרמתם. הכל היה בטווח של אולי עשר נערות ליווי

שניות, אבל לעזאזל הזמן עצר לה. הוא הניח לחיבוק שלהם. ידיו משחררות את ידיה ואצבעותיו יוצאות מהחצאית שלה. "ילדה טובה," הוא אמר בחיוך. "אין תחתונים בטיסה שלך. אני יודע שזה היה קשה לך," הוא המשיך כשהביא את אצבעותיו הרטובות אל שפתיה. היא התחילה למצוץ אותם. "אבל לעשות את זה נותן לך את הכוח שאתה צריך להתמודד עם הפחד הזה. נותן לך לחשוב על משהו אחר."

היא שמעה את המילים, אבל המשמעות אבדה לה כרגע. היא תחשוב על זה מאוחר יותר ותבין את המשמעות האמיתית שלו. כרגע, היא לוהטת ומיובלת. המוח שלה לא חושב בבהירות על שום דבר יותר מאשר לקפוץ על אבא שלה. ואז נפתחו הדלתות. הוא חייך אליה, אחז בידה בשמאלו ותפס את התיק שלה בימין.

הם הלכו באמצע הדרך בחניון, אבל היא הרגישה יותר כאילו היא צפה. הוא עצר ליד ג'יפ רנגלר בצבע ירוק ליים. הוא פתח את הדלת בצד הנוסע ועזר לה לעלות למושב ואז סגר את הדלת. פתח את הגב והניח את המזוודה שלה ליד שלו. נערות ליווי

"האם את מוכנה בייביגירל," הוא שאל. "מדובר בנסיעה של כשעתיים וחצי. יש לי מים בשבילנו, אבל אני יכול לעצור להביא לך משהו אחר. משקה אחר או חטיף?" הוא התניע את הג'יפ, הכניס אותו להילוך ויוצא ממבנה החניה.

"לא אבא," היא אמרה בקולה הביישני. "אני רק רוצה להיות כאן איתך."

"אוקיי אז בייביגירל. זה יהיה נחמד." הוא לחץ על הפעל בטלפון שלו והילידים המקומיים עלו ברמקולים. השמש שקטה מולם כשהיום התחיל להתמסר לערב. על פניה היה החיוך הגדול ביותר. היא תהתה אם זה אי פעם יתפוגג. היא רכנה ונתנה לראשה לנוח על כתפו. נערות ליווי

העיר מאחוריהם. העיירות מתחילות להיעלם כשהן נוסעות לחוף. הוא ממשיך לדבר והיא אוהבת כל מילה. כל סיפור. היא צוחקת עליהם פעם אחת כשהיא קורעת כי אני השטויות שהוא משך בקולג' או סתם משעשעת מדי. היא הרגישה יותר ויותר בנוח. זה עבר מזה שהוא דיבר שמונים אחוז מהזמן לחמישים/חמישים ואז בשלב מסוים היא דיברה עשר דקות רצופות.

כשהיא הבינה את זה, היא נעשתה מודע לעצמה והתנצלה. אבל היא הביטה אל פניו המחייכות בזמן שהוא נהג וידעה שזה לא משנה.

"יש לי שאלה אליך בייביגירל. האם לבשת את התקע שלך בנסיעה במטוס", שאל משום מקום.

היא התעצבנה. הראש שלה נפל והיא ענתה "לא".

"זה היה יותר מדי? הייתה לי הרגשה שאולי זה היה קצת הרבה במטוס. הכנסת את זה לפני שפגשת אותי? לעצור בשירותים ולהכניס אותו?"

היא הטיחה את ידה על מצחה. למה היא לא חשבה על זה? "לא אבא, לא עשיתי." נערות ליווי

"יש לך את זה בתיק שלך שם," מצביעה על התרמיל שלה לרגליה. היא הנהנה בחיוב. ידו נעה מהקונסולה המרכזית לברך שלה, והיא הרגישה שהקסם במגע שלו משתלט עליה. היא הורידה ופתחה את הכיס הקדמי והוציאה אותו, מראה לו.

"בואי נכניס את הילד הרע הזה," הוא אמר בחיוך אבל היא ידעה שהוא מתכוון לעניין.

"אבל אבא, אין לי ג'ל." בתקווה שזה יוציא אותה מהפרק. נערות ליווי

"יש לך פה נכון. תמצצי את זה קצת ותשימי את הכל". היא עצרה לרגע, אבל אז ראתה שהוא רציני. כשהיא מרימה את התקע שלה היא התחילה למצוץ אותו.

"פאק בייביגירל. אתה נראה כל כך סקסי מבאס מזה. תן לי לעזור לך להתכונן לזה. רכון על ברכי."

לא ממש הבינה מה הוא רוצה, היא עשתה בדיוק מה שהרגיש טבעי. פתחה את חגורת הבטיחות שלה, היא כרעה על ברכיה על המושב שלה מולו. ראשה היה כמעט בחיקו. תחת גבוה באוויר.

הוא משך את שמלת השמש שלה למעלה והעביר את ידו על ישבנה העגול להפליא. מכה קלה של כל לחי ואז אצבעו עבדה סביב שפתה. הוא עצר ומשך את ידו. ואז הוא חזר, אצבעותיו יפות ורטובות. הוא בטח מצץ אותם. בדיוק כשהמחשבה הזו נוצרה, הוא דחף את אצבעו הראשונה. נערות ליווי

היא גנחה לתוך פיה המלא של התקע. התחת שלה נפתח לו כל כך בקלות. האצבע שלו הלכה רק אל פרק האצבע הראשון, אבל אז הוא התחיל להזיז אותו. פותח אותה. זה שולח אותה מעבר לקצה. ידה השמאלית הכניסה והוציאה את התקע מפיה ובנתה עליו את הרוק.

בידה הפנויה, היא מתחילה לשלוח הודעה על הזין שלו בחלק החיצוני של מכנסיו. זה משך את תשומת לבו, כשהפסיק להזיז את אצבעו. זה פשוט גרם לה לעסות אותו דרך המכנסיים שלו. היא יכלה להרגיש את הבליטה שלו מתעצמת בשנייה. הוא התעשת די מהר. מפעיל את האצבע שלו במעגלים גדולים יותר, מרחיב אותה. לאחר מכן הוא החליק בתוכה אצבע שנייה ופתח אותה לרווחה יותר.

"אני חושב שהתחת שלך מוכן לתקע," הוא אמר כשהסיר בעדינות את אצבעותיו.

"כן אבא," היא מלמלה בפה מלא.

"תן לי את התקע שלך, זונה סקסית שלי. תתחנן שאכניס את זה לתחת הנזקק שלך. התחנן לי כאילו החיים שלך תלויים בזה."

היא שלפה את התקע מפיה והושיטה אותו על כתפה. "בבקשה אבא, בבקשה תמלא את התחת של הזונה שלך. בבקשה תגרום לי להרגיש את הדחיפה של התקע. הבייביגירל שלך צריכה לשחרר את הזונה שלה. נערות ליווי

אריאלה

"כל הזמן שהיא התחננה היא עבדה על שחרור הזין שלו.

הוא דחף אותו פנימה. הוא החליק על פני השפה שלה ללא בעיות. מתיישבת יפה בתחת הצמוד שלה. ברגע שזה נכנס, ידו ירדה בחוזקה על ישבנה העסיסי. עשרה כל אחד עבור כל לחי התחת. תן לה זמן בין לבין. זה מנע ממנה לשחרר את הזין שלו, אבל היא עדיין הייתה נחושה לשחרר אותו.

הדרך עברה מכביש מהיר חלק לנתיב ראשון מגושם, אבל זמן המשחק לא נגמר. אצבעותיו החזקות עבדו על לחיי ישבנה ועד לשפתי הכוס שלה. היא השמיעה עוד קולות גניחה כשהכוס שלה ירה. אלוהים אדירים היא אהבה את האצבעות שלו לשחק איתה. נערות ליווי

לבסוף היא שחררה את הזין שלו והניחה לשפתיה הרטובות להחליק סביב ראש הפטרייה העבה שלו. הוא היה טעים לעזאזל. היא חלמה לקחת את הגבריות שלו בפיה ולרצות אותו. היא לא חשבה שהפעם הראשונה תהיה במכונית למלון, אבל היא תיקח אותה.

ואז הגוף שלה התחיל להגיב לקסם של אצבעותיו. "אוי לעזאזל," היא נאנחה ומלמלה. "אבא יכול לגמור את הזונה שלך." נערות ליווי

"אני לא יכול להבין אותך עם הפה שלך מלא בזין שלי," הוא אמר כל כך בגאווה. היא הורידה את ראשה מספיק כדי לשאול שוב. "אני לא בטוח." היא נאנחה באכזבה. "כן, אתה יכול לגמור את ארנב הזרע שלי." היא באה בשבילו, אבל זה היה שונה. קמינג עבורו בוידאו לא עשה דבר לדבר האמיתי. מרגיש את המגע שלו. החום מהגוף הזה. כמה היא עוד הייתה צריכה אותו.

רייצל

האורגזמה שלה הייתה מדהימה. הגוף קפא ואז התחיל לרעוד. היא פשוט לא יכלה לשלוט בזה. היא צעקה כל כך חזק. גלי ההנאה שלה החלו לשכך. היא הרגישה כל כך טוב. "זה היה הדבר הכי סקסי ששמעתי אי פעם את ארנב הזרע שלי." דבריו שטפו אותה. מתמזגים עם ההנאה שלה וגורם לה להרגיש מדהים. נערות ליווי

בשלב הזה היא נזכרה בזין שלו שהיא עבדה עליו. היא לקחה אותו בחזרה לפיה והתחילה למצוץ וללטף את הזין שלו. הפעם עם יותר תאבון. "זדיין ילדה," זה תורו לגנוח. "כן, ילדה לעזאזל תבאס את זה. לעזאזל אל תפסיק." הוא פלט נהמה ראשונית. "כן, זונה לוקחת, אוי לעזאזל," הוא צרח. ידו הפנויה תפסה את עורפה. הוא צרח, גנח ונתן לאורגזמה שלו להתפוצץ לתוך פיה הממתין. נערות ליווי

היא נתפסה לא מוכנה אבל לא הופתעה. היא לקחה כל טיפה בשמחה. כשהוא היה שלם, היא דחפה מעלה מחיקו ונישקה את שפתיו בפיתוי. היא ניתקה את החיבוק ונשכבה בחזרה על ברכיו. "אבא יכול להעיר אותי כשנגיע לשם?" ידו מונחת על ראשה, משחקת בשערה. שום דבר לא יכול להיות טוב יותר.