בחרו עמוד

נערות ליווי בראשון לציון : חברתי טינה סיפרה לי את הסיפור הזה. זה נכון. יש לה הרבה סיפורים ואני מקווה לפרסם אותם בקרוב. הנה הסיפור של טינה:

חבר של בעלי הוא הבעלים של מחנה דייג בצפון ויסקונסין שאליו אתה יכול להגיע רק דרך האוויר. חברו החלים מניתוח גב ולא הצליח לפתוח את המחנה לעונה או לטוס ללקוחות שכבר הזמינו נסיעות. אז, בעלי ואני התנדבנו לטוס ולהכין את המחנה לעונה כדי לעזור לו. נערות ליווי

קוטג' זה נמצא הרבה יותר בחלק הצפוני של המדינה. זה היה למכירה במשך כמה שנים וחשבנו לקנות אותו בעצמנו, אבל היינו צריכים להעביר את זה הלאה. בעלי והחבר שלו הם כמעט הטייסים היחידים שנוחתים על האגם הזה. כנראה בגלל שהם היחידים המטורפים מספיק כדי לנסות. נחיתות לא רעות אבל ההמראה מסוכנת. זה כל כך קטן שלא יכול להיות לנו יותר מדי משקל במטוס כי אולי לא נפנה את העצים. אני עוצם עיניים בכל פעם שאנחנו ממריאים במיוחד עם עוד ארבעה אנשים על הסיפון.

קיי

תכננו להקדיש כמה ימים לנקות את המקום ולמלא את המדפים כדי להכין אותו לעונה. כאשר האורחים משלמים עמלות גבוהות עבור שבוע של דיג, המקום צריך להיות נקי ומצויד היטב באוכל ושתייה. זה היה יומיים מדהימים! ביליתי את רוב זמני עירומה לגמרי בשכיבה בשמש. לא היו אנשים לפחות 50 מיילים. היינו צריכים לנקז גז מהמטוס כדי להפעיל את הגנרטור, אבל לא יכולנו לחסוך הרבה דלק. בעלי טס כמה פעמים כדי להביא עוד דברים, אז פשוט נשארתי מאחור. אם זה לא היה נגיש לחלוטין בחורף, הייתי רוצה לגור כאן כל השנה. אני אוהב את המקום הזה! נערות ליווי

בזמן שהיינו שם, חבר שלו ביקש ממנו לאסוף את ארבעת הלקוחות שלו ולהטיס אותם בחזרה למחנה לשבוע של דיג. נשארתי בחזרה בבקתה בזמן שהוא עשה את הטיול. מאוחר יותר באותו יום, התרווחתי על המזח, השתזפתי עירום, כמובן, ונרדמתי. זמן לא רב לאחר מכן שמעתי את המטוס כשהוא חוזר כשעדיין שכבתי על המזח. המטוס טס ממש מעליו, ואני מניח שהלקוחות נדהמו מהנוף שלי, שוכב עירום על המזח. ראיתי אותם אבל לא זזתי עד שהם נחתו. הם נסעו כמעט עד לרציף ואז קמתי ונופפתי לעברם כשעטפתי את עצמי במגבת. אני אוהב גברים מהבהבים. כשהם ירדו מהמטוס בחור אחד אמר, כשבעלי לא היה קרוב, "תודה! אהבנו את הנוף מהאוויר". "כמובן, אמרתי, בזמן שהבטתי בו בעיניים, אתה מוזמן!" נערות ליווי

 

התוכנית הייתה שבעלי ואני נחזור הביתה באותו יום. היינו אמורים להשאיר שם את הדייגים לשבוע. אבל, עד שהם הורידו את המטוס התחיל מזג אוויר גרוע בלתי צפוי. היינו כמעט מקורקעים ללילה ונאלצנו להישאר. הכנתי לכולם ארוחת ערב וכולנו ישבנו סביב המדורה ושתינו וירגנו את הרוח. זה היה פיצוץ. למחרת בבוקר מזג האוויר עדיין היה מחורבן אבל לא ירד גשם, אז ארבעת הבחורים יצאו לדוג בסירה. בעלי ואני נשארנו בחזרה בבקתה. בשנייה שהם עזבו התחלנו לסדר את המקום והתכוונו לסדר את המיטות. אבל נדחקנו. התפשטנו עירומים ובסופו של דבר התבאסנו על כל מיטה בבקתה במקום להמציא אותן. שנינו היינו ממש חרמנים מסיבה כלשהי, אולי מהנוף או הריחוק, והמקום האחרון שבסופו של דבר התבאסנו עליו היה על גבי שולחן המטבח. הייתי על הגב עם הבעל מעלי. זה היה בערך בצהריים והוא הלם בכוס שלי. בדיוק בזמן שהייתי קרוב לאורגזמה, האדונים נכנסו ישירות בדלת התא. הייתי קרוב מדי לשיא אז תפסתי את בעלי בירכיים ולא נתתי לו לצאת עד שסיימתי! כולם עמדו שם עם הלשון בחוץ! קמתי ומשכתי את השמלה שלי מעל הראש והתנצלתי ואמרתי להם שאני מקווה שהם הבינו לפעמים צריך לסיים את מה שמתחילים. כולם צחקו.

חשבנו שמזג האוויר הולך להתבהר אבל זה רק החמיר. אין גשם אבל הרבה עננים והיה סוער מאוד. בעלי ואני עדיין תכננו לעזוב, אבל הוא אמר שבגלל הרוח העזה לא נוכל לפנות את העצים בקצה האגם. מיד החבר'ה ביקשו שנישאר. הם ישמחו שנשאר בסביבה. החלטנו להישאר לשארית השבוע מכיוון שבקרוב נצטרך לחזור עד הסוף כדי לקבל אותם בכל מקרה. כולם חשבו שזה רעיון מצוין.

באותו לילה בעלי דג על המזח, והם שאלו אותו אם הוא יוציא אותם בסירה ויראה להם את מקומות הדייג הטובים. הוא קפץ על זה. הוא אוהב לדוג! כולנו נשארנו ערים עד מאוחר באותו לילה ושתינו משקאות מסביב למדורה. זה היה ערב מקסים של צחוק וסיפורים. למחרת בבוקר, בחור אחד עדיין היה במיטה כשהם היו מוכנים לעזוב. הסירה החזיקה רק ארבעה בבטחה, אז הם השאירו אותו מאחור מכיוון שבעלי היה האדם הרביעי.

ישבתי בחוץ כשהגבר הזה התעורר. הוא יצא על הסיפון עירום לגמרי וחשב שכולנו עזבנו, אני מניח. אני לא בטוח אם ח נערות ליווי

ידעתי שאני עדיין שם או לא! כשראיתי אותו יוצא הסתכלתי עליו ואמרתי בוקר טוב! הוא פנה אלי והתכסה והתנצל ואמר שהוא לא יודע שאני שם. אמרתי לו לא לדאוג לא אכפת לי בכלל. הנוף נראה לי די טוב מהמקום שבו ישבתי. אמרתי לו לשבת, ואני אשיג לו קפה ולא אתלבש על חשבוני. הוא התיישב על הכיסא כשנכנסתי פנימה.

כשהכנתי את הקפה שלו, שמתי לב שהוא נלחם כדי לא לקבל זקפה. יכולתי לראות אותו מבעד לדלתות הזזה מזכוכית. הוא תפס מגבת שהייתה שם והניח אותה על ברכיו לפני שיצאתי. הגשתי את הקפה שלו, שמתי לב שהשמש קצת זורחת אז אמרתי לו שאני חייבת לנצל ולעבוד על השיזוף שלי! נכנסתי פנימה ופשטתי את כל הבגדים שלי. תפסתי שמיכה ויצאתי חזרה לסיפון שבו הוא עדיין ניסה להסתיר את שלו בחוזקה. פרשתי את השמיכה ונשכבתי. הוא ניסה לשוחח בשיחות חולין אבל נכשל מאוד, אז חשבתי שנחתכתי וטפחתי על השמיכה. אמרתי לו שיש מספיק מקום לשנינו לספוג קצת שמש.

היה לו מבט מזועזע על פניו אבל עמד וניגש מיד. בזמן שהוא הלך עליו קשה היה בלתי אפשרי להסתיר! התיישבתי וכשהוא התקרב, תפסתי את הזין שלו עם היד שלי והכנסתי אותו ישר לתוך הפה שלי ומשכתי אותו איתי על השמיכה. הוא היה גדול. הזין שלו הלך ישר לחלק האחורי של גרוני. הוא החזיק את הראש שלי בשתי ידיים עד שלא יכולתי יותר! התנתקתי והפכתי את גופי על פניו והשתלתי את הכוס שלי על פיו. הלכתי לרדת בחזרה על הזין שלו. לא האמנתי לגודל הזין שלו. הבחור הזה יכול לזיין! דפקנו בערך עשר עמדות שונות במשך שעתיים! לא חשבתי שאני אצליח לגרום לו לגמור. הגעתי לשיא לפחות ארבע פעמים, אז הייתי במשימה להוריד אותו! כשהוא סוף סוף קיבל אורגזמה, ישבתי עליו רכון עם הזין הענק שלו בתוכי. הרגשתי שאני עומד להתעלף! WOW זה היה מדהים!

כעבור זמן מה חזרו האחרים בסירה. הכנתי ארוחת ערב ולבשתי רק את שמלת הקיץ הקצרה שלי בלי שום דבר מתחת. כפי שאתה יכול לדמיין, כל העיניים צפו בי לבשל. הייתי בטוח שהם מקבלים שיא! בעלי ישב בחוץ על הסיפון ודיבר עם אדון אחד ושלושת האחרים היו בפנים ושוחחו איתי. ידעתי שהם מתלהבים, LOL נערות ליווי

אני בטוח שהבחור שזייןתי סיפר לאחרים מה קרה באותו יום כשהוא היה איתי לבד. ואני בטוח שהם לא האמינו לו. שמעתי אותם קוראים לו בולשיטר! כשהבחור הזה יצא החוצה והתיישב עם בעלי על הסיפון. ניגשתי לחבר'ה ליד שולחן המטבח ואמרתי להם שמחר בבוקר אם תשכנע את בעלי להראות עוד נקודות חמות, יש כאן כמה נקודות חמות שאוכל להראות להם! ואולי הם צריכים לצייר קשיות כדי לראות מי נשאר מאחור! נערות ליווי

באותו לילה, במיטה, סיפרתי לבעלי מה קורה. הוא אמר שהוא הבין שמשהו קורה כי הוא ראה אותם מתלחשים ביניהם. הוא היה מגניב עם זה והתכוון לשחק בו איך שרציתי! ולשחק את זה עשיתי!!!

אז, למחרת בבוקר, שלושה אורחים יצאו עם הבעל לסירה ולבחור בר המזל שנשאר מאחור, היה מזל איתי. די דפקנו כל הבוקר. גם הוא היה טוב והיה לנו בוקר מדהים של סקס. אני חושב שלבשתי אותו, כי הוא חזר למיטה כדי להתאושש. הדייגים חזרו וכולם מיד שאלו אותו על יומו. אני לא יודע מה הוא אמר, אבל כולם עשו לו היי פייב. אני מניח שזה היה דו"ח טוב. אותו דבר קרה בכל יום עם אורח אחר. גם כולם היו מרוצים. הרגשתי טוב מאוד להראות לכולם זמן טוב, כי לא היה מקום בסירה לכולם ביחד. אני בטוח שהם היו אסירי תודה שזו הייתה סירה קטנה.

נשארנו לשארית השבוע. בלילה האחרון כולם היו די שיכורים. יצאתי לסלון לבושה רק בחלוק. עמדתי מול האח והפלתי אותו ארצה. שאלתי אם הם חושבים שכולם יכולים לשמח אישה עם תשומת לב קבוצתית. בעלי הושיט יד ומשך אותי תחילה על הזין שלו, אז החבר'ה ידעו שהכל טוב!

כן, כולם כן הביאו אותי באותו לילה. זה היה סוג של רעיון של בעלי כי הוא רצה להודיע להם שהוא לא טיפש. הם חשבו שהם דופקים אותי בלי שהוא ידע! כל הדיבורים בסירה והם לא רצו לחזור מוקדם מדי כי הם ידעו שהבחור המזל של היום מזיין את אשתו! הפנים שלהם הפכו אדומות, כשבעלי הודיע להם שסיפרתי לו הכל בלילה במיטה בזמן שזיין אותו.

היום האחרון של השבוע הגיע והגיע הזמן להעמיס את כל הגברים, הבגדים, ציוד הדיג וכמה תיבות קרח של דגים טריים שנתפסו. כולנו נפרדנו וכל אחד נתן לי חיבוק ענק וגם כמה נשיקות. כל אחד מהם לחש לי שהם לעולם לא ישכחו את השבוע הזה. זה היה מסע הדיג הטוב ביותר שהם היו אי פעם נערות ליווי

לאורה

. לא היה מספיק מקום במטוס בשבילי ודברים שלי עם כל תיבות הקרח וציוד הגברים, אז נשארתי בתא כדי לחכות עד שהבעל יוריד אותם ויחזור בשבילי. לא אכפת לי להיות לבד בבקתה. זה מאוד שליו, ואני לא צריך ללבוש בגדים. חחח.

כמה שעות לאחר מכן, שמעתי את הזמזום המוכר של מנועי המטוס כשהתקרב לנחיתה ליד תא הנוסעים. חשבתי שזה יהיה כיף לרוץ לרציף ולהבי הגדול עירום לגמרי. אפילו לא לקחתי איתי מגבת. המטוס עצר לרציף וכשהדלת נפתחה ראיתי את בתי הבוגרת שאן ואת חברתה לסקס לפעמים איימי. אני מאוהבת באיימי. היא מאוד קטנטונת, עם שיער קצר וחום, חיוך פיקסי, והפטמות הנפלאות האלה שתמיד קשות ומורחבות. הציצים שלה מתאימים בדיוק לגופה הרזה. אני לא יודע למה זה קורה אבל אני מתרגש כל הזמן כשאיימי בסביבה. כל כך שמחתי והופתעתי לראות אותם ששכחתי לגמרי שאני עירום. "אִמָא"? למה אתה מפשיט?" שאלה שאן. בעלי צלצל "אנני אף פעם לא לובשת בגדים כאן כשמזג האוויר חם מספיק". "נו! איימי אמרה, אני מניחה שבחרנו זמן נהדר לביקור מפתיע"! אמרתי לה "כל פעם שאתם בנות כאן זה זמן נהדר". נערות ליווי

פרקנו את המטוס, שוב, וסחבנו עוד אוכל ושתייה, יחד עם המזוודות של הילדה עד לתא. איימי ושאן החליפו מיד לביקיני דל וירדו אל שפת האגם. הם מצאו שהמים קרים מדי לשחות בהם, אז הם פשוט שכבו בשמש כדי להתחמם. בעלי המשיך להביט באיימי, אז נתתי לו אגרוף בזרוע. היא צעירה מדי בשבילך, וחוץ מזה, יש לה ולשאן "דבר". "מתי הבת שלנו הפכה לסבית?" "היא לא, אבל היא נהנית לשחק בשתי הקבוצות, אם אתה יודע למה אני מתכוון", קרצתי. "טוב, אולי הימים הקרובים יהיו אפילו יותר מהנים ממה שציפיתי", אמר הבעל. נתתי לו שוב אגרוף בזרוע. נערות ליווי

סוֹף