בחרו עמוד

נערות ליווי בגבעתיים : פרק 1: לאהוב אותך זו עבודה מלוכלכת אבל מישהו חייב לעשות את זה דינג דונג

"הוא פה!" בת'אני התרגשה לפגוש את השותפה החדשה הפוטנציאלית לדירה. המציאות הקשה של העולם ירדה קשה על הזוג הצעיר כשהחליטו לברוח. הוריהם היו דתיים עמוקים, אבל מפלגים שונים של הנצרות, מה שאומר שאין סקס עד נישואים וללא נישואים הם מצאו מישהו אחר. ובכן, התאריך נקבע, הם התחתנו בעוד 6 חודשים. בתור נערה נוצרייה כמו שצריך, תפקידה היה לטפל במשק הבית ולנתן להביא אוכל לשולחן. כל מה שהם היו צריכים זה קצת עזרה בשכר הדירה והכל היה בסדר.

נתנאל לא התרגש לפגוש את השותף החדש הפוטנציאלי. כל מה שהוא ידע עד כה זה שזה גבר. אדם עם קול עמוק. הרעיון שהכלה לעתיד הצעירה והיפה שלו תהיה לבד בבית עם גבר זר בזמן שהוא בעבודה הותירה בור עמוק בבטן. היא באמת הייתה יפה. כל מי שראה אותם יחד בוודאי חשב שהטיפש הנמוך והחצץ הזה לא מהליגה שלה. שיערה הבלונדיני הארוך הטבעי, תווי פניה הרכים וגזרתה הדקה גרמו לה להיראות כמו מלאך מגן עדן. היא גם הייתה מתוקה, תמימה ותמיד ראתה את הטוב ביותר באנשים. אהבת חייו.

בת'אני העניקה לו אוזן קשבת כשהזכיר את הסתייגויותיו. זה נכון שזה היה לא הוגן להניח שמישהו אחר לא אדם טוב כמוהו. ששותפה לדירה של ילדה תהיה בטוחה איתו אבל אי אפשר לסמוך על בת' בסביבה של ילד. "אל תשפוט, לפחות תישפטו" היא ציטטה אותו.

הוא הסכים לפגוש את האיש קודם, אבל בהחלט יהיה קצת שיפוט. הוא הזכיר לעצמו כמה הם זקוקים לכסף הזה וכמה לא סביר שהם ימצאו מישהו שמוכן לשכור את החדר הקטנטן והלא מרוהט הזה בדירתם העלובה.

הרושם הראשוני לא היה גדול. האיש עם הקול העמוק היה למעשה מינוטאור בגובה 8 רגל עם עור שחור טהור ועיניים בוערות אדומות.

"ישו!" נתן מיד טרק את הדלת, נעל אותה ומיהר סימן צלב כדי להתנצל על התפרצותו. "זה… זה אחד מאותם שדי מין… מהפורטל… בחדשות!"

"נתן, אמרת שתשמע אותו." בת' הייתה האני העליז והדואג שלה.

"זה עוד לפני שידעתי שהוא גודה…" הוא הנמיך והרגיע את קולו "יקירי, זה עוד לפני שידעתי שהוא שריץ של השטן" הוא המשיך בהתנשאות.

"אומרים שלא כולם רעים. אם הוא היה רוצה לפגוע בנו, הוא יכול היה לפרוץ את הדלת עכשיו ולקרוע לנו את הראש. אבל הוא דפק בנימוס. אם הוא נחמד, אנחנו חייבים לתת לו הזדמנות. אל תזניח. להראות הכנסת אורחים לזרים, כי בכך חלק אירחו מלאכים מבלי משים."

לאחר ציטוט כל קטע אקראי בתנ"ך, בת'אני תמיד יכלה להניח שהיא ניצחה בוויכוח. כשהיא מתעלמת מה"לא לא לא לא…" מארוסה, היא פתחה את הדלת ומשכה אותה שוב.

היצור כבר היה באמצע המסדרון.

"אני מצטערת על התגובה של ארוסתי, בבקשה תחזור" היא אמרה בקול רם מספיק כדי להישמע אבל בקול רך ומתוק.

השד סובב את ראש הפר שלו וקפא למראה ביתאניה.

"בבקשה, אני מתחנן, תחזור"

לאחר כמה שניות נוספות של היסוס החל בצעדה האיטית שלו חזרה אל הדלת. ראשו של נתן הציץ מהצד של הפריים. זו הייתה הפעם הראשונה שהם הסתכלו ארוכות על המבקר החוץ-ממדי.

גם אם הוא היה בנוי כמו מקרר וגבוה מספיק כדי כמעט לגרד את התקרה, מה שהיה אם קרניו פונות כלפי מעלה במקום קדימה, התכונה המוזרה ביותר שלו הייתה בגדיו. זה היה קצת עצוב לראות שהוא עשה מאמץ ברור להתלבש יפה, אבל בכל חנות גדולה שממנה קיבל את התלבושת שלו לא היה שום דבר בפרופורציות שלו. אז בעודו משוחרר סביב המותניים, הבד היה עד לנקודות השבירה שלו סביב שרירי הזרוע והרגליים העצומים שלו. גרוע מכך, למכנסיים שלו היו גושים נפולים ובליטות בכל הגוף, כאילו הוא מבריח שטיחים מגולגלים.

"שמי קאס, אני כאן לגבי החדר להשכרה."

"זה השם האמיתי שלך?" נתן ענה בחריפות, ועורר מבט מבט מבת'.

"טוב, שמי האמיתי הוא קסבדאל," ענה קאס בענווה.

"קסבדאל ה… מה?" ניית'ן ראה מספיק בטלוויזיה כדי לדעת שכל השרצים האלה דפקו שמות דורסים.

קאס נאנח וגלגל את עיניו. "קסבדאל החודר"

נתן הביט אל בת' בהתרברבות

"האם אתה גאה בעצמך, נתנאל הקנאי" אמרה בת' והפכה את שעתו הטובה ביותר לבושה.

לאחר סיור מהיר ואישור על גובה השכירות, נראה היה שהכל בא על מקומו. נתן לא האמין למה שקורה. כל מה שהוא חשב לומר שהוא יודע עומד להיראות כגזעני.

"נשמח שתשאר איתנו, קאס. נכון, נתן?"

 

תקיפה מינית אלימה נוספת התרחשה אמש. אישה צעירה נמצאת בסיוע חיים בבית החולים סנט מרי. המשטרה תפסה בזירה שד מין רשום, וולוז'ר המחליק. הוא ימתין למשפט בתא כלא שנבנה בהתאמה אישית, שכן הוא עשוי מנחשים. מצטרף אלינו מנהיג התנועה מוות לכל השדים ו

דוברת הוועדה לשיקום ושילוב שדי מין.

מה שאתה לא מבין, אדוני, הוא שבזמן שהאירוע העגום הזה התרחש, מאות אונס, אונס שנעשה על ידי אדם אירעו מבלי שאף אחד דיווח על כך בחדשות…

בת' כיבתה את הטלוויזיה והקשיבה היטב. כן, היא בהחלט שמעה מקשים מתנודדים. עכשיו ידית הדלת הסתובבה. הסיבה היחידה שהיא הייתה ערה כל כך מאוחר על הספה בסלון הייתה בתקווה לתפוס את קאס חוזר הביתה. הוא תמיד היה בחוץ במהלך היום והיא מעולם לא זכתה לבלות איתו זמן.

מתחת לשמיכה, היא לבשה רק תחתונים וחולצה מרוחקת מהכתף. רחוק מהכתף. זה היה סוג התלבושת שהיא בדרך כלל לא הייתה נותנת לאף אחד לראות, אפילו לא נתן, אבל קאס בהיותה שד מין, היא הרגישה שהוא עלול להרתיע מהשמלות המשעממות הרגילות שלה.

בלי לדעת שבת' מציץ בין הכריות, הדבר הראשון שקאס עשה פעם אחת בפנים היה להוריד את חולצת השמלה הלא מתאימה והלא נוחה שלו. אחר כך, פנה למטבח והתחיל לזרוק את אחד מקרטוני החלב הרבים שלו.

בת' הלכה אחריו לשם. "היי," היא לחשה מאחורי דלפק המטבח.

הר השרירים הענק נחנק מחלבו מההפתעה.

"איך הולך?" היא המשיכה בעליזות

"לא… טוב… אף אחד לא רוצה לשכור שד מין."

"אוו אל תדאג, משהו יצוץ."

בת' הרימה את בטנה מעל הדלפק והושיטה את זרועה כדי לטפוח על חזהו של השד העצוב.

"אל תיגע בי, בבקשה! קאס התפרץ.

"למה לא?" בת' ליטפה עכשיו את זרועו של קאס; היא הייתה כפופה קדימה עד כדי כך שחולצתה הרפויה כבר לא כיסתה את שדיה המשובחים.

קאס תפס אותה בצווארה, משך אותה מעבר לדלפק והטיח אותה במקרר. הוא הצמיד את פניו אל פניה ובלחישה חריפה אמר: "כי כל רגע שאני מבלה בלאנס אותך למוות הוא עינוי בשבילי." אובדן השליטה העצמית של קסבדאל התבטא גם בכך שהמכנסיים שלו נקרעו מהזקפה הפתאומית של מה שבת' ראתה כעת היה שני איברים מובהקים גדולים שנערמו זה על גבי זה. התחתונה דחפה בחוזקה את בטנה בעוד שהחלק העליון נלחץ על לחייה. בת' נשארה רגועה. היא הייתה מודאגת בעיקר אם נתן התעורר מקול הפגיעה.

עיניו של קאס מתרככות והוא שחרר את אחיזתו. בקול רועד אמר: "אני כל כך מצטער, אני אלך לארוז את החפצים שלי". כשהוא התרחק, חוט של קדם נמתח בין החור של התוספת העליונה שלו ללחי של בת'.

"תחזיק מעמד." בת' לא יכלה לסבול את המראה של יצור כואב. "אתה רק צריך… לשחרר." היא שמעה כמה נשים מקבוצת הטוהר שלה מדברות על זה: זה לא סקס, זה מתן הקלה על ידי ליטוף ומציצת הפין. זה מרגיע את האיש, או במקרה הזה השד הגדול, אבל עדיין מגן על התמימות שלך.

המריבה האלימה גרמה לחולצתה להחליק עוד יותר לאורך זרועה והחזה השמאלי שלה נחשף כעת. בת' לא התייחסה לזה. הילדה הצעירה החלה ללטף את האיבר התחתון. ההיקף היה כזה שידיה, גם אם קטנות, לא יכלו לעטוף אותו לגמרי.

קאס התנשף. אפילו כשבת' עומדת ישרה, ההבדל בגודל בין שני השותפים לדירה הביא את הזין השני של השד קרוב מספיק לפיו של האדם כדי שהיא תוכל להתחיל למצוץ אחד בזמן שידיה מלטפות את השני. שפתיה בקושי יכלו להימתח מעבר לקצהו של ראש פטרייה עצום שכזה, אבל היא עשתה בגסות את מה שיכלה. חוסר הניסיון של בת' קוזז במידה רבה על ידי התסכול המיני של קאס, ושניות לאחר מכן, בדיוק כשהיא העבירה את תשומת הלב הפה שלה לתוספת התחתונה, פרץ שטף של גוי לבן משני המוטות בבת אחת.

בת' סתמה את פיה כשהקפיצה הראשונה פוגעת בחלק האחורי של גרונה אבל שינתה במהירות את הזווית שלה כדי להיות מוכנה לשנייה. היא נכנסה לקצב שבו היא כמעט יכלה לבלוע את ההתפרצות הקרמית של זין מס' 2 באותה מהירות שבה הוא זורם. זין מס' 1 הצביע ישירות על פניה. זה זרח ללא הרף בעיניים ובשערה. לא היה מה לעשות חוץ מלהתמקד בלבלוע את מבול הספאנק שזורם בפיה ולהתמודד עם הבלגן מאוחר יותר. לאחר מספר דקות, קאס ניער החוצה את טיפת הזרע האחרונה של המטען שלו, נאנח ומיהר חזרה לחדרו, מותיר את בת'אני מלאה בהצטיינות, מכוסה בהצטיינות וכורעת בבריכה של בהצטיינות.

לקח לה את שארית הלילה לגרוף ולאכול את הזרע המודבק על פניה, שערה, גופה וללקק כל סנטימטר מרובע בצד הדרומי של המטבח. זה לא שהיא אהבה את הטעם, למרות שהיא בהחלט התרגלה אליו, אלא שזה היה הפרס שלה. היא עוררה חיה אדירה שהעניקה לה במתנה את זרעו החזק. היא לא התכוונה לתת לטיפה אחת ללכת לפח.

היא הגיעה למיטה בדיוק כשהאזעקה של נתן הופיעה והעמידה פנים שהיא ישנה. הכנת הבוקר של נתן לפני היציאה לעבודה הרגישה כמו נצח. ברגע ששמעה את הדלת נסגרת, בת' קפצה מהמיטה ורצה על פני הדירה כדי לדפוק על דלתו של קאס. אין ספק שהוא יכול להשתמש בעוד שחרור עד עכשיו. זה לא היה

לא בגד, היא שכנעה את עצמה. זה רק עזר לחברה שלה עם בעיית האונס שלו.

 

 

פרק 2: להחזיק מעמד לגיבור

בתאני הייתה מאושרת. עבר חודש מאז הלילה הראשון שבו היא שחררה את חברה השד מהמשא הכבד שלו. בכל יום מאז, כל השעות שארוסה היה בעבודה או ישן בילתה בטיפול בתאוותו הבלתי נדלית של קסבדהל. לזלול גלונים של זרע שדים היה החלק הקל עכשיו; היא לא יכלה לקבל מספיק מהדברים האלה. כדי למנוע בלגן, הייתה לה מערכת של הצבת סירי בישול כדי לאסוף את המטען של הזין שלא היו שפתיה כרוכות סביבו.

זה נכון, השפתיים שלה יכלו עכשיו להגיע מסביב לאחד מאיבר המין הוורידי של קאס. אחרי שבועות של ניסיון להסתיר חבורות קורעות חשודות בזוויות פיה ולמדת איך לפרוק את הלסת שלה בלי יותר מדי כאבים, כל הוושט שלה היה עכשיו שרוול תרנגול מפלצתי. היא יכלה לקחת זין אחד אל האחיזה, ללחוץ ולהתחכך בזין השני כמו כרית גוף. להיות עירום לגמרי גם מנע בלגן, אמרה לעצמה. ההרגשה הנפלאה של הדמוניות של קאס מחליקה בין החזה שלה הייתה בונוס בלבד.

הנשימה הייתה בעיה אבל גם בזה היא נעשתה טובה. היום במיוחד, היא הצליחה לעצור את נשימתה במהלך פגישה שלמה ועברה רק ברגע שקאס סיימה לשפוך לתוך הבטן. היא התעוררה לארוחת בוקר של שד לבן רזה בסיר הנירוסטה, ואז היא חזרה לעבודה שוב עד ששמעה את צעדיו של ארוסה במסדרון.

הוא הקדים ב-15 דקות. בת'אני הייתה בטוחה שיש לה זמן לחליבה אחרונה, אבל עכשיו היא נאבקה ללבוש את השמלה שלה ולנסות להיראות כאילו לא בילתה את 10 השעות האחרונות בזיון גולגולת גדולים כמו רגליה.

נתן הסתער בחדר בדיוק כשקאס הצליח להסתיר את הזין האחרון בתוך מכנסיו הגדולים. הוא לא ציפה שגם בת' תהיה שם.

"מה קורה פה?" נתן נראה כאילו הוא מנסה להיראות חמור סבר אבל קולו הרועד וברכיו הסגירו את חוסר הביטחון שלו.

בדיוק לימדתי את קאס את דרכי אדוננו ומושיענו. בת' ענתה והסתכלה ישר לתוך עיניו.

"אה? ומה החלק האהוב עליך בתנ"ך, קאס. אמר נתן ביהירות, בטוח שאין תקווה לפרא חסר אלוהים כמוהו.

"הבא…" קאס השתתק "…של ישוע המשיח."

"אתה מאחר בשכר הדירה," המשיך נתן, מתעלם מהניסיון הברור להעלות ממנו. "אנשים על הפלנטה הזו הולכים לעבודה ומשלמים שכר דירה". ואז הוא הסתער.

קאס לא הצליח להשיג עבודה אחרי הכל. הוצאת כל יום ולילה בכדורים עמוק לתוך גרונו של ארוסתו של נתן הייתה אשמה בחלקה.

"אל תדאגי לגביו, אני אשכנע אותו לתת לך להישאר" הרגיעה בת' את קאס, לא רוצה לוותר על אורח חייה החדש.

"אבל הוא צודק… אני הולך לחזור לחיפוש עבודה אני אחזור מאוחר יותר היום."

בת' הייתה צריכה להגביר את המשחק שלה. גם הבנות במועדון הטוהר שלה דיברו על סוג של מין שלא נחשב. מין ישבן. היא תמיד חשבה שהם רק זומבות אבל היא די ראתה את הנקודה שלהם עכשיו. נתן נאלץ לבלות את סוף השבוע מחוץ לעיר לעבודה, זה היה הזמן המושלם להראות לקאס שהיא כל מה שהוא צריך. למרבה הצער, לקח חודש כדי לאמן את הפה שלה להימתח מספיק רחב כדי לקחת כראוי מוט מפלצתי. היא לא הייתה יכולה להכין את התחת שלה בזמן. לא בלי מונטאז' אימונים של שנות ה-80.

הסינתיסייזר נמוג באיטיות כשבת' מורידה את בגדיה. ♫♫♫

♫ לאן נעלמו כל האנשים הטובים ואיפה כל האלים? ♫

בת' תופסת חפצים שונים ברחבי הבית: טושים, מלפפון, ערכת כלים…

♫ איפה הרקולס חכם ברחוב כדי להילחם בסיכויים העולים? ♫

היא דוחפת סמן אחד פנימה, לאט. זה גורם לה לאי נוחות בעליל.

♫ האם אין אביר לבן על סוס לוהט? ♫

פניה מתעוותות כשהיא מותחת את ישבנה כדי להתאים לסמן שני.

♫ מאוחר בלילה אני מתהפכת ואני מסתובב וחולמת על מה שאני צריך ♫

ואז שליש.

♫ אני צריך גיבור! ♫

התחת שלה פעור מעט משלישיית הסמנים, בת' דוחפת את ידית המברג אל הצד של השפה שלה כדי לשחרר אותה עוד קצת.

♫ אני מחזיק מעמד לגיבור עד סוף הלילה ♫

במבט של נחישות היא מרימה את המלפפון.

♫ הוא חייב להיות חזק והוא חייב להיות מהיר ♫

ההבעה הכואבת על פניה מתפוגגת אט אט ומוחלפת בחיוך כשהיא שואבת את המלפפון פנימה והחוצה.

♫ והוא חייב להיות טרי מהקרב ♫

קורנת בגאווה, בת' רצה למטבח ומחליפה את המלפפון שלה בחציל גדול

♫ אני צריך גיבור! ♫

היא מחזיקה אותו בחלק הדק ביד אחת ומנסה לחטט את התחת שלה מספיק רחב כדי להתאים לחלק התחתון

♫ אני מחזיק מעמד לגיבור עד אור הבוקר ♫

ברגע שהתחת שלה נמתח מספיק כדי להכיל את התחתית הגדולה. החציל נבלע מיד פנימה.

♫ הוא חייב להיות בטוח וזה חייב להיות בקרוב והוא חייב להיות גדול מהחיים ♫

בת' מנסה לדוג את החציל בידה.

♫ אי שם אחרי חצות בפנטזיה הכי פרועה שלי ♫

בת' במקלחת, מקציפה את התחת שלה

עם סבון.

♫ איפשהו ממש מעבר להישג שלי, יש מישהו שמושיט יד אליי בחזרה ♫

האגרוף הקטן שלה נכנס בקלות פנימה עכשיו והיא מושכת אותו פנימה והחוצה במהירות ובעומק ככל שזרועה המעוותת מאפשרת.

♫ דוהרת ברעם ועולה עם החום ייקח סופרמן כדי לטאטא אותי מהרגליים ♫

בקבוק שמפו שלם נבלע בתוך גב הבועות שלה.

♫ אני צריך גיבור! ♫

בת' נמצאת בסלון עם ידיה על ירכיה ומשקיעה את כל משקלה לחדור למשהו.

♫ אני מחזיק מעמד לגיבור עד סוף הלילה ♫

היא למעשה יושבת על בקבוק קולה של 2 ליטר.

♫ הוא חייב להיות חזק והוא חייב להיות מהיר ♫

היא תקועה במקום שבו קוטר הבקבוק גדל בחדות אבל לא מוותרת.

♫ והוא חייב להיות טרי מהקרב ♫

היא דוחפת ודוחפת, מתכווצת מהכאב.

♫ אני צריך גיבור! ♫

היא שוקעת עוד קצת, סנטימטר אחר סנטימטר…

♫ אני מחזיק מעמד לגיבור עד אור הבוקר

הסוגר האנאלי שלה מונח על החלק הדק יותר של בקבוק הקולה, מעבר לאמצע. היא נושמת עמוק ומתכוננת לדחיפה האחרונה.

♫ הוא חייב להיות בטוח וזה חייב להיות בקרוב והוא חייב להיות גדול מהחיים ♫

הסנטימטרים האחרונים של ה-2L נעלמים בתוכה כשדמעות של שמחה וכאב זולגות על לחייה.

♫ המוזיקה דועכת לאט כשבת' שואבת את אגרופיה באוויר בחגיגה.

"וואו, לא חשבתי שאוכל להתקדם כל כך ב-3 דקות." היה לה את שארית אחר הצהריים לנסות לדחוף לשם למעלה בקבוק שני של 2 ליטר כדי לחקות גם את ההיקף וגם את האורך של אחד הזין של קאס.

 

"יש לי חדשות נהדרות! מצאתי עבודה! אתה מסתכל על החניך החדש של חברת הובלות פעולה," מודיע קאס בניצחון בשנייה שבה הוא פרץ לדירה.

"אני כל כך שמח בשבילך!" בת' שיקרה. "גם לי יש חדשות נהדרות. בוא תשכב."

בת' נתנה לעצמה אגרוף מהיר מתחת לחצאיתה, ופזרה את הכניסה לאיזו הכנה של הרגע האחרון.

מיד היא הבינה שזה הולך להיות אתגר, אפילו עם כל התרגול שלה. מגורה לאורכה הקצר של החצאית של בת' ומעוררת סקרנות לגבי מה שהיא מתכננת לעשות כשהוא נשכב על הרצפה, שני הזין שלו עמדו גבוה. בת' התקשתה להרים את ישבנה גבוה מספיק כדי לנוח על הראש, אפילו על קצות האצבעות שלה. לבקבוקי ה-2 ליטר שהיו בתוכה היום אחר הצהריים היו צורה חרוטית נחמדה עבור הסנטימטרים הראשונים, מה שגרם להחדרה קלה (כביכול). עם צורה של זין, אתה צריך להתמודד עם חלק גדול מיד עם המחבט. זה היה נכון לבני אדם ושדים כאחד, אבל היה בעייתי באופן אקספוננציאלי כאשר ניסינו לשקוע במוט של 2 רגל ולהתחיל במשהו בגודל של כדור באולינג.

כשהיא התחילה להיות אדומה ממבוכה, בת' הצליחה לאזן מספיק זמן בזווית המושלמת כדי שהמשקל שלה ידחוף את הקצה מספיק עמוק פנימה כדי להחזיק כף רגל נכונה על רגליו של קאס. עכשיו היא באמת יכלה להראות לו שהוא באמת צריך בחיים נמצא ממש כאן בין רגליה.

היא התקדמה בהתמדה כשהיא משפדת את עצמה אבל כשקס תפס בעדינות את השוקיים שלה, היא הנהנה וקיבלה את העזרה. בכוח הזרועות של קאס, לתחת שלה לא היה סיכוי. תוך שניות בודדות איבר התחתון של בן זוגה מתח את קרביה מספיק כדי שקווי המתאר של צורתו יהיו גלויים כמעט במלואם על עורה האלסטי. היא הייתה רק באמצע הדרך לבסיס אבל קאס נתן לה שליטה בחזרה עכשיו כשהייתה לה התחלה טובה. לאחר כמה שניות של המתנה עד שהתחת שלה יסתגל לגודל ושהקדמה של קאס תצפה את פנימיותיה, היא הייתה מוכנה לדחוף את עצמה למעלה עם הרגליים. היא דחפה עד שהחלק השמן ביותר של הראש היה על שפת החור המתוח לגמרי בתחת שלה, מספיק זמן כדי להרגיש את הריקנות החולפת שבפנים שלה, ואז, כשהיא משתמשת באיבר המין השני כמנוף, דחפה הכל פנימה שוב באמון אחד גדול. , מגיעה עמוק יותר ויותר לתוך הקרביים שלה בכל פעם שהיא חזרה על ההישג.

זו הייתה עבודה מעייפת אבל היא המשיכה בזה עד שלחי הישבן שלה מצאו את דרכן אל שק הכדורים הגדול והמלא של קאס. היא יכולה להתחיל את השלב השני של התוכנית שלה. שחררה את הלסת שלה בקלות, היא זללה את הראש השני תוך שהיא מקפידה לא לקרטע בפמפמת ישבנה הקצבית. היא עשתה את זה, היא הייתה צעצוע מין ראוי לתאווה של שד. קאס נאנק וחבריו החלו לרעוד.

לא עוד סירים, לא עוד חצאי מידות, בת' עמדה לצרוך כל ליטרים מהעומס של המפלצת בישיבה אחת. הציפייה לבדה הביאה אותה לאורגזמה. היא דחפה את עצמה עמוק פנימה ככל שהמעי הגס הכואב שלה יכול לאפשר ביום הראשון של ההרס, והתכוננה לקראת ההתפרצות.

החותם האטום של הפאלוס המסיבי בפי הטבעת המתוח שלה עצר את הלחץ ובת' יכלה להרגיש את הגאות של זרעי השד עולה גבוה יותר ויותר בתוך קרביה בעוד הבטן שלה מתנפחת כדי לקחת חלק שווה. עיניו של קאס בערו. הוא לא היה מזדיין כל כך גדול מזה שנים וזו הייתה אורגזמה ארוכה אפילו בשבילו. בת' גמרה במשך 5 דקות רצופות ולא הייתה לה הזדמנות לנשום לפחות כל כך הרבה זמן. היא איחרה להתעלף

אבל הייתה מסורה לראות את הרגע הזה, הרגע הטוב בחייה, עד הסוף.

הקפיצות הפכו ליותר ספורדיות. זה היה חייב להיות זה. בליעה אחרונה…

כשבת' הגיעה, היא הייתה עם הפנים כלפי מטה על הקרקע, נגררה הלוך ושוב חשפניות על רצפת העץ. קאס אחז ברגליה והטה אותה עם הזין התחתון שלו בזמן שהזין העליון שלו מתחכך בין לחייה ישבנה הפושטים. הוא היה בטירוף, רטן כמו חיית בר. היא מיד באה שוב. זה היה אמור להיות כל סוף השבוע שלה. זה לא היה רמאות, היא הבטיחה לעצמה. פשוט דרך יעילה יותר לעזור למישהו במצוקה.

קאס מעולם לא הגיע לעבודה. נערות ליווי

פרק 3: ליקוי לב מוחלט

נדרשו ציטוטים רבים של התנ"ך, אבל בת' שכנעה את נתן לתת לקאס להישאר בלי לשלם שכר דירה. פירוש הדבר היה שנתן נאלץ לקבל עבודה שנייה כדי לשמור אותם על פני המים. זה גם פירושו, לשמחתה של בת', שהוא עומד להיעדר ברוב סופי השבוע לצורך עבודתו השנייה כיועץ במחנה. אם יש דבר אחד שהיא אהבה יותר מהזין הפועם של קאס בתוך התחת והגרון שלה, זה היה להחזיק אותם שם במשך 72 שעות ברציפות. בתום אחד הפגישות האינטנסיביות כל כך, קאס ניצל את התשישות של בת' כדי להודיע לה שאביו מגיע לבקר בשבוע הבא.

ביום הביקור הזהיר קאס את בת' שכל הבגדים שהיא לבשה סביר להניח שייפגע כשאבא שלו יעבור איתה. נערות ליווי

"מה גורם לך לחשוב שאני אתן לאבא שלך בתוכי?"

"הוא מלך שדי המין, פאקינג זה פחות או יותר כל מה שהוא עושה".

"נראה על זה."

פחות משעה לאחר שנתן נתן לה נשיקה על הלחי לפני שעזב במשך כל סוף השבוע, נשמעה דפיקה חזקה בדלת. בת' יכלה להרגיש אנרגיה מוזרה מהצד השני. היא הייתה יותר סקרנית מאשר פוחדת. לאחר שנתן עזב, היא לבשה את תלבושת התלמידות הקתולית הישנה שלה. זה בקושי התאים לה יותר, אבל היא לא יכלה לחשוב על קבלת פנים טובה יותר עבור מלך שדי המין.

קאס פתח את הדלת וחשף דמות גדולה מכוסה. כל כך גדול שהוא היה צריך להתכופף רק כדי לעמוד במסדרון. לא היה שום סיכוי שהוא יכול להיכנס למסגרת אז בת' פשוט הושיטה את ידה דרך הפתח.

"היי, אני בת'!" נערות ליווי

השרוול הימני של גלימות הדמות הרים ויצאו אצבעות. עוד אצבעות. אצבעות ארוכות. שום יד לא הלכה אחריה. הם הביטו בנחשים בהתחלה אבל כשהם התקרבו בת' שמה לב שהם למעשה… פין. היא ראתה איברי רבייה זכריים אנושיים בספר ונראתה בערך אותו הדבר, אם רק קצת יותר עבה והרבה יותר. היא גם ידעה שלזכר אנושי רגיל יש רק את האחד, לא עשרות או אולי מאות מהם.

הפאלי המחליק הגיע לידיה, אך לא נעצר שם. יותר ויותר יצאו משרוול הגלימה והתגנבו במעלה זרועה וסביב גופה. עם מה שנראה כמו בלי מאמץ כלל, הרים אותה המלך באוויר ודיבר מילים מוזרות שהדהדו עמוק בתוך מוחה. שער אדום נפתח ובת' נגררה דרכו.

הסירחון המכריע של גופרית היה הדבר הראשון שבת' הבחינה בה כשהגיעה לממלכת שדי המין, אחר כך הרצפה האדומה הפועמת, הקירות והתקרה; המראה הבשרני שלהם גרם לזה להיראות כאילו הם נמצאים בתוך הקרביים של יצור ענק.

המלך החל את חיזוריו מיד. צרור חדש של תולעי בשר פרץ מהגלימות וזחל על כל גופה, תוך הפסקה קצרה לאחר שירדה מתחתוניה וליד פיה. בת' שחררה את הלסת שלה מכוח הרגל והמחושים קיבלו את הכוונה. תוך שניות, כל הבגדים שלה נקרעו ומחושים החלו לפלוש לכל הפתחים של בת' פעורת העיניים… כולל הכוס שלה, שמעולם לא חדר אליו כלום לפני כן. לבת' הייתה מחשבה חולפת על אובדן בתוליה. "זה לא נחשב אם זה קרה בתחום השדים, בוודאי", אמרה לעצמה לפני שהצליחה להנות בפעם הראשונה מהנרתיק שלה, חדר צוואר הרחם שלה ואפילו החצוצרות מתמלאות בפריחה בלתי נגמרת של מחושים.

היא ניסתה לדבר, אבל שום אוויר לא יכול היה לעבור. כשחושה את צרכיה, כמה מהמחושים שהוכנסו לאחרונה נסוגו מגרונה כדי לאפשר לה לבטא את עצמה, לפחות בצורה גרונית: "הי, הי, הינה, הו, האח הין שלושת הבנים."

כל המחושים הנסוגים צללו בחזרה לתוך גרונה. ברור שזו הייתה ההזדמנות האחרונה שניתנה לה לומר משהו. המחושים באוזניה התחפרו יותר ואחרי כאב חד שמעה קול בראשה: "3 ימי אדם מקובלים. כל שנייה שעוברת בעולם האנושי זה 666 שניות כאן".

פתאום כל אחד מהנספחים של המלך נכנס להילוך יתר. בת' התקשתה לאמוד כמה היו בתוכה אבל הם נעו מהר. זה היה קצת כמו כשקאס הייתה גמרת בפעם המי יודע כמה בתוך הגרון והתחת שלה, רק שבמקום נוזל גמיש, זה היה בשר שהרחיב את כל התעלות שלה לקוטר המקסימלי שלדעתה… עד שיורדות פגשו את אלה שעולים ולא הפסיקו, והכפילו את גודל הרחבת המעיים שלה. אז אחד

לבת' לא היו איברים שיצאו מהחורים וגם נכנסו פנימה והם הצטרפו אל האחרים שתופסים חורים שונים שנפשה הסגורה שלא תיארה לעצמה שיום אחד יופר, ובהחלט לא בשניים עד ארבעה איברים בפרופורציות אנושיות בבת אחת.

אחרי מה שהרגיש כמו שעה, בת' הרגישה צורות מוכרות נדחפות אל גבה. היא יכלה לזהות בקלות את חברי השד של קסבדאל. הוא בטח עקב בפורטל מיד אחריהם, אבל אפילו עיכוב של כמה שניות מתורגם לזמן רב בממלכת השדים. אילו הייתה מסוגלת לדבר או אפילו להפנות את ראשה, היא הייתה מעבירה את התנגדותה לכך שקאס ילך לחדירה כפולה. הם מעולם לא עשו דבר כזה לפני כן ועם כל החורים שלה כבר בשימוש על ידי רבים מהמחושים של אבא שלו, היא לא חשבה שהתזמון נכון… אבל זה קרה.

מלך השדים לא רצה להסיר מחושים אבל כשקאס לא ויתר, הוא במקום זאת דחף את כולם לצדדים ככל האפשר, מותח את התחת והכוס של בת' לרמה חדשה ונתן לעצמו דרך קטנה אולי להידחק לתוך. נערות ליווי

כוכב

עוד שעה חלפה, קאס הצליח לארוז את רוב הבשר שלו בתוך המעברים הצפופים ואף הצליח להזיז אותם קדימה ואחורה. הוא היה מוכן לשחרורו הראשון. אביו החליט להצטרף. בולטות התחילו לנסוע מבסיס המחושים. כשראתה אותם מתנפחים, בת' לא האמינה שהיא עומדת להימתח אפילו יותר ממה שכבר הייתה, אבל זו הייתה רק ההתחלה. במהלך החודשים האחרונים, בת' בלעה מאות ליטרים של זרע שדים דביק, אבל היא מעולם לא הוצפה מזה באמת לפני כן. קאס ואינספור מחושים דחפו חומר עבה, מוכר, עמוק בתוך רחמה ומעי. בינתיים עוד אינספור מחושים מילאו את הבטן, הפה, האף, האוזניים, שלפוחית השתן… העור שלה היה כל כך מתוח, שאף אחד מהם לא יכול היה אפילו לדלוף החוצה.

בת' הצטרפה לאורגזמה המשפחתית. אפילו עם כל הכאב, היא מעולם לא הרגישה כל כך טוב. היא הייתה אחת עם זרע השד האהוב שלה. לאחר שהשליכו את המטען שלהם, שני השדים המשיכו את מטרת חייהם ללא הפסקה, רק שהפעם, הייתה התחושה הנוספת של להרגיש את כל השד הזה בהצטיידות בתוכה כשהיא נדנדה בגסות.

יצורים קטנים דמויי אימפריה החלו להגיע למקום, נמשכים לריח של בשר צעיר בעולם העקר הזה. כוונתם הייתה ברורה, אותה כוונה כמו כל ישות מתחום זה: למצוא חור ולזיין אותו. כל שהגיעה חדשה עברה את אותה שגרה של שיטוט בכל רחביה בחיפוש אחר פתח, כל פתח שלא היה תפוס במלואו. לאחר תסכול רב הם היו בסופו של דבר נלחמים על שדיה, מוצצים ונושכים כדי לקבל את מעט טיפות החלב שהיא מייצרת, מדי פעם מסתכלים למעלה כדי לראות אם אוזן או נחיר השתחררו. בת' כבר ידעה, היא הרגישה את זה בפעם הראשונה שזרע השדים מילא את הרחם שלה כמו בלון מים, היא הייתה בהריון.

הבטן של בת' גדלה במהירות. תפיסת הזמן שלה הייתה רעועה אבל היא הייתה בטוחה שהיא לא טועה שעות במשך חודשים. היא לא יכלה להיות בעולם השדים יותר מיממה ובכל זאת נראתה בשלב האחרון של ההריון. זה לא היה תינוק רגיל. והיא לא הייתה בשלב האחרון של ההריון.

בסוף מה שהיא העריכה להיות היום השני, המלך וקאס לא לקחו הפסקה פעם אחת. הם הרסו אותה באותה עוצמה ובאותה אכזריות, אבל הבטן שלה, עכשיו פי 3 מגודלה, מתחה את עורה, מה שהפך כל חור להדוק וכל תחושה לאינטנסיבית יותר. בכל פעם שהיא קיבלה אורגזמה, היא יכלה להרגיש את ילדיה גדלים ונעים בתוכה באלימות. אחרי שכמות טרייה של זרע שד הציפה כל סנטימטר מבפנים בפעם המאה, קאס נשלפה החוצה ואחריה כל הפין שהצליחו להיכנס לתוך הרחם הצפוף שלה. תחושת הריקנות הקלה בהתחלה, אך מהר מאוד הפכה לבלתי נסבלת. למרבה המזל, בת' הבינה במהרה מדוע אבותיה התינוקות השאירו את הנרתיק שלה ללא השגחה בפעם הראשונה מזה יומיים שדים. הגיע הזמן ללדת את ילדיה הראשונים. נערות ליווי

קאס רצה לשחרר רק חור אחד אבל בגלל האנטומיה הייחודית שלו, נאלץ למשוך את שני חבריו החוצה. לפני שמישהו הספיק לגנוב את המקום שלו, הוא דחף שוב את חלל פי הטבעת, אבל משהו לא בסדר… בת' הרגישה שהוא מנסה להכניס את שניהם בו זמנית. עדיין היו לה הרבה זין-נחשים של קינג שם, הוא היה חייב לדעת שאין סיכוי. היא לא יכלה לומר שום דבר להתנגד, היא אפילו לא יכלה לחזק את שיניה עם עשרות הזין שמכריחו את הלסת שלה לפתוח. קאס המשיכה לדחוף ואולי בגלל כל האימונים שלה או אולי קצת קסם מהמקום המוזר הזה, התחת של בת' בסופו של דבר פינה את מקומו לשני הזין הענקיים של המינוטאור בזמן שהוא שאג בניצחון.

בת' מעולם לא הרגישה כל כך מתוחה, שיא שהיא עמדה לשבור בדקה שלאחר מכן כששני ראשי עיזים פרצו את צוואר הרחם שלה. תינוקות השדים שלה נלחמו זה בזה על מי שייצא ראשון וזה נראה כאילו זה הולך להיגמר בתיקו. כל הזין בתוך B

את התחילה להתעוות. היא הייתה על סף האורגזמה הכי גדולה בחייה, אם גם בני הזוג שלה למין יבואו, זה בוודאי ידחוף אותה מעבר לקצה… הליטרים של הזרע דוחפים את המעיים שלה, גלונים של הזרע זורמים לה לבטן, שלפוחית השתן שלה, אוזניה, אפה, כל החורים שלה נמתחו מעבר לגבולותיהם, שני זוגות כתפיים מעוותים את צוואר הרחם שלה, הכל היה יותר מדי. פרץ ענק של אקסטזה, ואז חושך.

בת' התעוררה רק כמה רגעים לאחר מכן כאשר ילדיה, עומדים על רגליהם האחוריות, נצמדו באלימות אל שדיה המכוסים והחלו לינוק כמו בשר עגל. הם הוציאו ממנה כל כך הרבה יותר ממה שהפיקו מהשואבים אי פעם. גופות ערפות ראש הקיפו את התאומים שלה. נערת האדם הרגישה את האדמה רועדת. הארומה הנימפית שלה הגיעה למרחקים, ושדים מכל רחבי הממלכה החלו לעלות לרגל.

ג'ינמוך השפוי הגיע. לקאס עדיין היו שני הזין שלו בתחת, הנרתיק היה פחות או יותר חופשי, פחות מכמה תריסר מחושים. ג'ינמוך כופף עם הפנים למטה תחתיה. מזווית עינה, בת' יכלה לראות שלזה יש עוקץ עקרב גדול, שהוא בוודאי השתמש בו ככלי המין שלו. הוא היה זהיר במהלך ההחדרה, הזנב עשה עבודה טובה במילוי החלל שהותירו הדיירים הקודמים והיא הרגישה את העוקץ של הקצה בדופן הרחם שלה רק לאחר שהוא הוכנס במלואו ורק ניסתה לדחוף עמוק יותר. . הכאב הוחלף כמעט מיד בתחושה מתוקה של סחרחורת ובאורגזמה נוספת. כל שלושת השדים נכנסו לתוכה באותה תקופה. היא הרגישה זאת פעם נוספת; היא עמדה להיות שוב אמא.

המחשבה הבהירה האחרונה שלה הייתה חישוב כמה זמן היו 3 ימים בזמן השד. משהו כמו 2000 ימים. "אם יש לי תינוקות כל יומיים, זה אלף המלטה." היא ציפתה לכל לידה. זו לא הייתה רמאות היא הבטיחה לעצמה. ממלכת השדים בהחלט לא נחשבה. נערות ליווי

 

מלך השדים קיים את הבטחתו: שלושה ימים אנושיים לאחר מכן חיכה לבת' שתוולד שד שמן במראה בודהה, ולפני שהספיקה להיכנס להריון שוב, פתח שער ונשא אותה, משופדת על המחושים הארוכים שלו, לעבר הצד השני, ואז שלפה קילומטרים של תוספות ריריות מהמעיים והוושט שלה. בת' השתעלה ולקחה את נשימתה העמוקה הראשונה מזה למעלה מ-5 שנים.

"בבקשה, אני רוצה לחזור" התחננה בת' מזוגגת בהצטיינות.

המלך הפיל פגיון משובץ תכשיטים על הרצפה ונעלם בתוך השער.

"זה הפגיון של בלעם" הבהיר קאס. "אתה דוקר את האוויר ואז מוריד את הפגיון כאילו גרס סדין תלוי כדי ליצור פורטל למימד השדים. זה כבוד עצום; הצלחת שם נהדר."

מקלחת מהירה וסוודר עבה כדי להסתיר את שדיה המכוסים עדיין הפכו את בת' ליצוגית שוב בדיוק בזמן.

נתן חזר מעבודתו בסוף השבוע והוא רץ לחבק אותה. "התגעגעתי אליך כל כך, בת'"

"גם אני התגעגעתי אליך…" עבר כל כך הרבה זמן שהיא לא זכרה את שמו.

 

 

פרק 4: זה כאב לב

פגיון בלעם התגלה כפריט שימושי מאוד. כשהארוס שלה נתן היה בבית והתעורר, בת' הייתה סופרת בדרך כלל לאחור כל שניות משעממת להחריד. עם זאת, עם התנפחות הזמן של ממלכת השדים, טיול של 5 דקות בשירותים אליה היה כמו לבלות סוף שבוע שלם להיות דפוק על ידי יצורים שונים של העולם התחתון. "מקלחת" של 15 דקות הייתה חדירת שדים של שבוע.

היא גם לא בילתה כמעט הרבה זמן עם קאס כמו קודם. למה לבלות איתו את הלילה כשהיא יכולה לעבור פי 666 מכמות ההרסנות הבלתי פוסקת עם מספר מחזרים. היא אפילו הרחיקה לכת עד לבילוי של שבוע "במקום של סבתא שלה". אלו היו 12 שנים מעניינות….

אחד מהשותפים החדשים האהובים עליה היה קרומלה הגורגר. ההובלה היישר אליו הייתה קלה. פשוט פתחו פורטל מעל כיור האמבטיה.

היא עדיין זכרה את הפעם הראשונה שבה הרפתקאות חור התולעת הפגיון האקראיות שלה הביאו אותה למאורה שלו. הוא היה (ועדיין) השד הגדול ביותר שהיא ראתה. האדמה רעדה כשהתמקם מעליה. הוא הלך על ארבע רגליים אבל היה לו גם פלג גוף עליון וזרועות שריריים. בת' אפילו לא ראתה איך נראה פלג גופו העליון במהלך המפגש הראשון שלהם. היא כן ראתה שלקרומלה יש שני זין, כמו קאס. רק שלו היו מעוצבים יותר כאילו הם שייכים לסוס והיו הרבה יותר גדולים. בת' ראתה הכל ונמתחה אל מעבר לגבולות אנושיים, אבל עדיין יכלה להרגיש את ליבה דופק למראה חברי שד כה גדולים עד שאחד מהם בטוח יקרע אותה… שלא לדבר על שניים. למרות זאת, היא תפסה עמדה. היא הרימה את ישבנה הקטן הכי גבוה שיכלה והזוויתה אותו לעבר זין הסוס הפועם.

פעורי הציפייה, החורים של בת' עשו כמיטב יכולתם לברך על השפה החיצונית העבה של המוטות שעמדו להפוך לחלק ממנה במשך היומיים הבאים. שני הזין התחילו לדחוף את החורים שלהם באותו זמן. עצמות ירכיה נסדקו. להכיל מפלצות כאלה היה האתגר הגדול ביותר שלה עד כה, אבל, כמו תמיד, בת' עלתה לראש

שאל ובלע כל סנטימטר עם הצד האחורי שלה. עור בטנה נמתח הרבה לפניה והיא הרגישה שהיא יכולה להישבר בכל שנייה. נערות ליווי

המאורה של השד הגדול כבר הייתה רוחשת גובלינים וכל הפתחים האחרים שלה נלחמו בזמן שקרואה סידרה מחדש את איבריה באלימות. בת' הייתה בגן עדן.

ואז הגיע החלק הכי טוב. הזרע של קרומלה לא היה דומה לשום דבר שהיה לה בעולם השדים. והיה לה הרבה זרע… הזרעונים שלו היו כל אחד בגודל של ראשנים שהתפתלו כשהם עברו בחללים שלה.

קרומלה מעולם לא נתנה לבת' הפסקה, אפילו בסוף הריונה, תינוקות השדים שלה נאלצו לדחוף את דרכם החוצה סביב הבוכנות שלו. בת' כמעט התעלפה עם כל ההתרחבות והפעילות הזו בתעלת הלידה שלה אבל היא באמת הייתה חייבת לחזור הביתה; נתן תהה למה היא לוקחת כל כך הרבה זמן בשירותים. כשהיא דוחפת בכל כוחה הדל ובסיוע מבול של זרע טרי משני זרנוקים ענקיים, היא הצליחה לבטל את השיפדה של עצמה ופתחה שער בחזרה כדי ליפול על רצפת חדר האמבטיה. נערות ליווי

הצפייה בשאר הסרט עם נתן הייתה הרבה יותר מעניינת מבעבר שכן היא יכלה להתמקד כעת בזרעונים הענקיים המתנופפים במעיים, ברחמה ובבטן. קרומלה הפכה לשד המועדף עליה בהפסקות השירותים התכופות שלה. ועדיין, אפילו עם כל התרחבות הזמן הזו, יום חתונתה התקרב בהכרח. הטקס עומד להיות אינסופי, חשבה. נערות ליווי

 

ביום הגורלי, קאס עצר אותה ל"מהירה" לפני שנאלצה לפגוש את נתן בכנסייה. היא כבר לבשה את שמלת הכלה שלה, אבל חשבה שמשהו כזה יקרה ולא לבשה תחתונים באותו יום. נזהרה לא לקרוע את החצאית הרכה ולאמן, היא טיפסה על קאס, שנשכב, והטביעה את החורים שלה במוטות הענק שלו בקלות.

כן, הזין שלו היו גדולים בצורה בלתי אפשרית בסטנדרטים אנושיים, אבל הם לא מילאו את הרחם שלה באותו אופן שבו גובלינים הולידו את עצמם כדי לקבל אורגיה בפנים.

ולא היו להם קנוקנות כמו ברדאר הפולשת שיכלו להתנועע דרך החצוצרות שלה ולסחוט את מיץ הביצים שלה מהשחלות. נערות ליווי

זה שישבנה מתח את המעי הגס שלה, אבל היא הרגישה הרבה יותר מופרעת כשגינזל המטפח מילאה את כל מערכת העיכול שלה במאות נבגים בגודל של ביצי יען. או כשקולקסהאל הרוואג'ר העביר את המחשה הראשית שלו מהתחת לפה, ואז דרך נחיריה וכל הדרך חזרה מפה לתחת שוב כדי לגמור בתוך השופכה שלה, שכרגע הרגישה שהיא התעלמה לחלוטין.

זה היה באותו רגע שהיא הבינה שקאס לא היה משהו מיוחד. ואז הגיע השד ה"אדיר". נערות ליווי

בטנה גדלה בגודל של כדור חוף, אבל זה לא היה מבול תמידי שזורם במשך שעות כמו שפיכתו של גרמוהר חסר התחתית. בלי שום דבר בגרון היא גם הצליחה לנשום דרך כל העניין. כמה משעמם, היא חשבה.

וכן היא הגיעה, אבל בשום מקום אורגזמה אינטנסיבית כמו כששקסום הנחש הזריק לבפנים אפרודיזיאק דרך ניבים של זין הצפע שלו. נערות ליווי

וכן היא יכלה להרגיש את עצמה נכנסת להריון אבל כנראה שהתינוקות יהיו הרבה יותר קטנים מאלו של צפלהר מלך הקנטאורים… "רגע מה! שיט, חרא קדוש. הכנסתי אותי להריון?!" בת' דחפה את עצמה מהזין של קאס בניהול הסנטימטרים האחרונים על ידי עלייה על קצות האצבעות.

"כן כן? היית בהריון אלפי פעמים."

"כן, מוח חרא, בממלכת השדים. זה הממלכה האנושית. זה לא אומר שאני צריכה לעבור הריון אמיתי של תשעה חודשים?"

"אכפת לך שנלך שוב? זה לא שאתה יכול להיכנס להריון יותר."

בת' נאנחה והחזירה את עצמה מעל חבריו של קאס. היא הניחה לכוח הכבידה לדאוג להורדת רוב הדרך דרך החורים המשוחררים שלה. נערות ליווי

"האם זה יהיה בן אדם או שד?" היא שאלה את ההר שלה.

"סיכוי של 50-50 אני חושב"

"לעזאזל, אני מתחתן בעוד שעה." נערות ליווי

"פשוט תעזוב את הטוורפן הזה. אתה בוגד בו כל הזמן." נערות ליווי

"מעולם לא בגדתי בנתן!" בת' אמרה עם 4 מטר משולבים של זין בתוכה.

קאס חייך. הוא רק לעתים רחוקות חייך. "אולי אני צריך פשוט לספר לו עלינו ולבקש ממנו לעזוב אותך במקום." נערות ליווי

"לא היית מעז."

"אני אעשה זאת. תן לי למלא אותך שוב ואז אני אשא את התחת שלך עם הזרע לכנסייה ואראה לו כמה זונה באמת אשתו הקטנה והתמימה השוהה בבית."

בת' נכנסה לפאניקה. היא לא יכלה להרגיע את עצמה מלעלות ולמטה עליו אבל המוח שלה הסתובב במהירות של 100 קמ"ש בניסיון למצוא פתרון. היא לא יכלה לתת לתת-אדם הזה להרוס את הסוף הטוב שלה. היא לא רצתה יותר ברגע זה מאשר להתחתן עם נתן ולהיות לו אישה נפלאה. ובכן… כדי למלא את המעיים והרחם שלה בשד עשיר וקרמי בפעם נערות ליווי השנייה, אז תתחתן עם נתן ותהיה לו אישה נפלאה.

קאס עצם את עיניו כשהצטיינות התחילה לזרום. גם בת' הגיעה, אבל ניתקה את עצמה ממנו ברגע שיכלה. בזמן שהשד סחט את טיפות הג'יז האחרונות מביציו, היא הרימה את פגיון בלעם משידה ודקרה אותו באפו. הלהב נכנס עמוק. קאס צרח א

צליל שמעולם לא נשמע על ידי אוזניים אנושיות קודם לכן, יללה שגרמה לכל עצם בגופה לרעוש. אור בקע מהפצע והקסבדאל האדיר החודר הפך לאפר סביבה… ובתוכה.

 

אנחנו קוטעים את התוכנית שלך עם החדשות המרגשות האלה. רצח השדים הראשון בהיסטוריה המתועדת בוצע אתמול. אולי הפרט המוזר ביותר הוא שהנאשמת היא הצעירה הזו, בת'אני קולינס. היא דקרה את הקורבן בפניו במהלך שיגל וטוענת להגנה עצמית. אנחנו עוברים עכשיו בשידור חי לטריש לופז שלנו, המשמשת כדוברת על ידי מלך שדי המין. טריש?

מלך השדים החזיק הודעות לעיתונות מרובות עם תחנות טלוויזיה שכל אחת מהן סיפקה כתבות צעירות שמחפשות את הפריצה הגדולה שלה. הכתבים מרחפים כמה מטרים מעל פני האדמה, רק נתמכים על ידי מחושים עבים שנעלמו מתחת לחצאיותיהם. חדי עין יכלה להבחין שהמחושים לא רק מחזיקים אותם למעלה, הם נעים, חופרים עמוק יותר. עיניה של טריש התגלגלו לגמרי והיא נראתה כאילו יש לה איזשהו התקף עד שפתחה את פיה ודיברה ברור, הבובנאית שלה נבגדה רק על ידי הטון הרובוטי של קולה.

"בכל פעם שהסוג שלנו הואשם בהפרת חוקים אנושיים מטופשים, הם נכלאו ונשפטו בעולם האנושי ונשפטו על פי חוק האנושות. רצח הבן שלי הוא עניין שדים ובית המשפט לשד המין ישפוט אם המעשה היה עצמי- הגנה. האדם הזה יוחזק ויישפט על הפשעים שלה בממלכה שלנו. זה לא נתון למשא ומתן. בחזרה אליך, כריס."

המצלמה התעכבה מספר שניות לפני שחזרה לאולפן. אם עצרתם את הפריימים האחרונים, הייתם יכולים לזהות את הקצה של כמה נספחים שמתפתלים מפיה של טריש. נערות ליווי

"התינוקות מסתדרים טוב", אמר הרופא שמינה בית המשפט לבת', בעליזות, לאחר בדיקה ממושכת ברחמה עם כמה מהמחושים שלו. נערות ליווי

שלי

היא הניחה שהוא רופא, אבל כל מה שהיא באמת ידעה זה שהוא תמנון ענק מדבר בחלוק מעבדה. לאחר מכן הוא המשיך לבצע בדיקות נוספות באמצעות המחושים הנותרים שלו והחלל האנאלי שלה. בת' פקפקה בתוקף הרפואי של מתיחת ישבנה, אבל היא התחילה לצפות לדברים כאלה מהמפגשים שלה עם שדי מין.

לאחר כמה שעות של מתיחות וחפירות, הרופא שלף את כל המחושים שלו והשאיר את בת' המומה על מיטת המרפאה. "בסדר, אתה טוב ללכת לכלא שדי מין. המשפט שלך הוא בעוד 8 חודשים," הוא אמר כשסגר את הדלת.

בת' צרחה את השאלה שלה מאוחר מדי: "האם זה 8 חודשים בזמן שד?" … "זה עושה הבדל גדול!" היא צרחה עוד יותר חזק אל החדר הריק. "הבדל גדול…" נערות ליווי

 

שומרי שדים שיכולים כמעט לעבור לבני אדם אלמלא פניהם המעוותים, ליוו את בת' בדממה דרך מעבר ארוך שהוביל לדלת כספת ענקית. על אותו קיר הייתה דלת עץ פשוטה שהייתה יותר בגודל שלה. היא נראתה שבירה בקלות בהשוואה לדלת הראשית, אבל זה לא משנה אם שום דבר בצד השני לא היה קטן מספיק כדי לעבור. נערות ליווי

השומר משמאלה שבר את השתיקה. "ברוכים הבאים לכספת אנדריאל. זה המקום שבו אנו שומרים את השדים שגדלו או הפכו מסוכנים מכדי להסתובב בחופשיות בעולם השדים. אתה האדם הראשון שדורך כאן, אז אין לי מדים עבור אתה או משהו. הכל חליפות יום הולדת שם." נערות ליווי

ואז השומר מימינה השתלט עליה. "אני הולך להחדיר את הקליע הזה לתוך תעלת האוזן שלך, הוא יחפור את דרכו אל המוח שלך. לא הייתי סומך על לשמוע מהאוזן הזו שוב. אבל יש לך מזל, יש לך שניים!"

"מה זה עושה?" בת' ענתה, מודאגת מהשבלול אבל שמחה שסוף סוף יש אנשים לדבר איתם.

"טוב, זה באמת אירוני. זה פרוטוקול סטנדרטי לשים אחד בתוך כל אסיר. זה מכריח אותם להתעורר וגורם להם להיות חרמנים במיוחד, שזה סוג של עינוי לשדים מכיוון שאין להם בשר צעיר לזיין שם. אבל עכשיו איתך כאן… בכל מקרה אני פשוט מוצא את זה מצחיק. זה רק ל-8 חודשים עד למשפט, בכל מקרה. תהנה!"

"האם זה 8 חודשים באדם או שד…" הדלת הקטנה יותר נסגרה מאחוריה… "…זמן?"

"זו הייתה צריכה להיות השאלה הראשונה לשאול, טמבל," מלמלה בת' לעצמה, עומדת עירומה בכיפה עצומה בה בוהה עשרות יצורים שונים בגודל דינוזאורים. זו הייתה ההזדמנות האחרונה שהיא הייתה צריכה לשאול את השאלה הזו במשך 444 השנים הבאות, וגם הפעם האחרונה שגרונה היה לא תפוס.

בת' הרגישה שהשבלול מגיע למוחה ומשהו נקש. כל הפחדים שלה נעלמו. הייתה לה שאלה אחרת עכשיו: "כמה תרנגולי שד ענקיים אני יכולה להכניס בתוכי בבת אחת?" נערות ליווי