בחרו עמוד

נערות ליווי בהרצליה : על המרפסת שלי, לקח נשימה עמוקה, ואז העזתי לראות מה קורה. כשנכנסתי פנימה, הרגשתי כאילו הועברתי לעולם אחר לגמרי. מוזיקה פרצה מהרמקולים, עשן חריף העיב על החדר, וגברים צעירים שחורים והיספנים מילאו כל פינה בבית, שתו בירה, עישנו גראס ונהנו. כולם עצרו והסתכלו עליי כשנכנסתי כאילו הם מופתעים שאיזה בחור לבן זקן נכנס למסיבה שלהם ללא הזמנה.

אחד מהם צעד קדימה – שיכור מכל השאר – סטר לי על הגב ואמר "ברוכים הבאים הביתה!" הוא הציע לי לשתות, סירבתי וניסיתי לשאול אם הוא ראה את אשתי. הוא ענה, "אני עוזר לך למצוא אישה, אבל אתה שותה. באת לכאן בלי הזמנה ועכשיו אתה מסרב לשתות איתי. זה לא מגניב, שתה את זה." לפני שהדברים הסלים עוד יותר, שתיתי את הזריקה הירוקה שהוצעה לי. זה הרגיש כמו לשתות אש ולפה שלי היה טעם מתכתי. המארח השיכור שלי, סטר לי על הגב בצחוק ואז ליווה אותי דרך המוני החוגגים לחדר השינה האחורי שם הוא אמר משהו על איתור אשתי. כשנכנסתי בפתח לחדר השינה לעולם לא אשכח את הסצינה המושחתת המתרחשת מול עיני.

אשתי הייתה על ארבע על שולחן באמצע החדר, גופה עירום למעט שקית אשפה שחורה מפלסטיק שנמשכה מעל ראשה, מעוותת והודבקה רק עם חור שנקרע לפיה. סרט הדבק שהחזיק על מסכת שקית האשפה שלה נכרך סביב ראשה ומעל עיניה ככיסוי עיניים גס. שערה החום התכלה ונדבק בעבודת ההקלטה הגסה. בחור שחור צעיר כרע על ברכיו מאחוריה, לוחץ וסוטר על לחייה של ישבנה השמנים והרפויים תוך שהוא חובט בכוס שלה עם הזין הקשה שלו. עם כל דחיפה של הזין שלו לתוך הכוס שלה היא רטנה כמו חיה פצועה סביב הזין שנתקע בפיה. מקסיקני אחז בראשה בשתי ידיו, מעל מכסה המנוע של שק האשפה שהם כפו עליה, ותחב באכזריות את הזין שלו בפניה. ההשתאות שלה, החנק, ההתלהמות והצרחות העמומות שלה נשמעו אפילו על פני המוזיקה הרועשת. הציצים המסיביים והתלויים שלה רועדים באלימות כשהיא נקרה משני קצותיה על ידי זין קשה. חצי תריסר הגברים בחדר צחקו וצעקו סביבה בזמן שהם צילמו את כל מה שקורה בסלולרי שלהם.

הגברים כתבו דברים משפילים על כל גופה בשאריפי. מילים כמו "זונה שמנה", "זונת אישה" ו"כוס מלוכלכת" היו משורבטים בטוש שחור עבה על גבה, זרועותיה, חזה ורגליה. על הצוואר והגרון שלה כתבו "בהצטיינות חזיר" ו"הכנס פה זין". היו קווים ומקווים מסומנים על לחיי ישבנה כדי לעקוב אחר כמה בחורים עשו אותה תור לזיין אותה. היה ברור שהם מתחלפים לזיין את הכוס והפה שלה כשהיא ייבבה ויללה מההנאה והכאב. ריח הסקס היה סמיך באוויר והרגיש כאילו נכנסתי למימד אחר שבו הכל הולך.

המראה של אשתי שמשתמשים בה כך מילא אותי זעם, אבל ידעתי שאם אעשה סצנה זה רק יחמיר את המצב אז הלחנתי בעצמי וניסיתי לחשוב על דרך להוציא את שנינו החוצה בבטחה. רציתי לצרוח עליהם שיפסיקו, אבל איכשהו הצלחתי לשתוק – ולו רק כדי ששום דבר לא יחמיר ממה שכבר היה.

עמדתי שם קפוא, לא יכולתי לעבד את מה שראיתי. יצאתי בחזרה מהפתח בהלם, מנסה להבין מה קרה זה עתה. הרגשתי סחרחורת ובחילה. זה לקח רק כמה רגעים עד שהמציאות התחילה להופיע. זו כבר לא הייתה אשתי – היא הפכה למשהו אחר לגמרי עכשיו – משהו רחוק מהמציאות שלעולם לא יכולתי לקוות להבין או לקחת חלק בו. כל מה שרציתי זה הכל כדי להיעלם כדי שנוכל לחזור להיות נורמליים שוב בלי שום דבר מהחושך הזה בינינו. הרגשתי לא טוב.

אחד מהם הבחין בי עומד שם. הוא תפס את זרועי ומשך אותי הצידה לפני שמישהו אחר הספיק לראות אותי, והזהיר אותי לא לספר לאף אחד מה ראיתי, אחרת יצטרכו להרוג אותי ואת אשתי. הרגשתי אותו מצמיד אקדח על צלעותיי. הראש שלי הסתחרר ונאבקתי לעמוד.

הבחור שדיבר איתי עזר פתאום להחזיק אותי. "אתה נרגע ונהנה מההופעה ואז אתה ואשתך יכולים ללכת בדרכך העליזה. אתה יוצא מהתור או שאנחנו מרגישים שלא תהיה מגניב לגבי זה ואז נתחיל להניח את יריעות הפלסטיק. אתה מבין?"

הלב שלי הולם בחזה שלי כשהבנתי שהגברים האלה לקחו את אשתי כבת ערובה לאיזה משחק מעוות שהם שיחקו. התמלאתי זעם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא לעשות מה שהם אמרו או להסתכן בהרג. נאבקתי לראות ישר והתאבקתי להתמודד עם המצב והראש שלי.

הנהנתי והרמתי את ידי בכניעה. האיש הוביל אותי בחזרה לחדר, משיק את החבר'ה האחרים כדי לא לומר מילה כדי להזהיר את אשתי שאני נוכח. הם הרימו כיסא מתכת מתקפל וסימנו לי לשבת, הצגה בשורה הראשונה להשמדה מינית של אשתי.

פעם הייתי נוכח

הבחורים הגבירו את ההתעללות וההשפלה של אשתי. הם נראו מחוספסים ועוינים מילולית כלפיה. הבחור שזיין את פניה הניח את ידיו על ירכיו, "בסדר תזדיין בשר, תראה לי מה אתה יכול לעשות."

אשתי מחליקה את פיה מהזין שלו, מתנשפת באוויר, משתעלת ובוכה כשהבחור מזיין את הכוס שלה האטה למשאבות נהיגה קשות מאוד שקברו בה את הזין שלו עד כף היד.

הבחור שמול פניה הזהיר אותה, "אם אני במקומך הייתי יוצא לדרך עם הטופי המרושל לפני שהחלטנו להפעיל רכבת על התחת הזקן והצמוד הזה שלך ואז לזרוק אותך במפרץ, כלבה מטומטמת".

אשתי התחילה ללקק ולמצוץ את הזין של החבר'ה בטירוף, נאנקת ונהנה סביבו כשהבחור השני מאחוריה המשיך להכות את הכוס שלה עם הזין שלו. יכולתי לשמוע את הקולות הרטובים והמגונים של שימוש בכוס שלה. הם העמידו אותה בשורה על שולחן על הידיים והברכיים, ישבנה באוויר עם גבה מקומר. הציצים הנפולים הגדולים שלה נתלו למטה, מתנדנדים קדימה ואחורה מהזיון. יכולתי לשמוע אותה מייללת וגונחת מתחת למכסה המנוע שהם שמו על פניה, אבל רוב פניה היו סמויים מהעין. כאות לשליטה המוחלטת שלה, הבחור מולה גרם לה לסתום את עצמה על הזין הנוקשה שלו. היא נאנקה ונחנקה בכל פעם שהיא זינקה קדימה כדי לטרוק את הזין שלו בגרונה.

הלב שלי נשבר אליה כשהסתכלתי וראיתי אותה מנוצלת ומתעללת ככה. כשצפיתי בכל זה קורה מולי, הרגשתי מושפל, כועס ומפוחד. רק רציתי לעזוב, לקחת את אשתי ולהתרחק מזה ככל האפשר. רציתי לברוח ולספר לשוטרים, אבל ידעתי שזה יהיה הסוף עבורה ולי. הרגשתי לכודה שאין לי לאן ללכת ואין לי דרך לברוח מהסיוט הזה.

אשתי התחילה לרעוד ולהצטמרר והבחור מול פניה צעק "אה כן, אני מרגיש אותה גמרת. פאק כן, אני מרגיש את הכוס שלה תופס לי את הזין".

הבחור שזיין את הכוס שלה הוציא את הזין שלו מהכוס שלה והטיח אותו על לחיי התחת שלה, ואז הוא צלל אותו בחזרה לתוך הכוס שלה.

הוא נאנק כשנכנס לתוכה, אצבעותיו חופרות בגסות לתוך לחיי ישבנה הבשרניים. הבחור עם הזין שלו בפיה שלף החוצה וירה במטען שלו על פניה. בהצטיינות טפטף במורד מכסה המנוע של שקית האשפה שלה, על שפתיה וסנטרה.

כשהבחור חלב כל טיפה מהמטען שלו על שפתיה של אשתי, היא התחילה להתחנן אליו. "בבקשה, בבקשה, אני לא יכול יותר, אני צריך לנוח."

האיש סטר לה על פניה עם הזין שלו ונהם לעברה, "את תמצצי זין עד שנגיד שאת יכולה להפסיק, כוס מזוינת שמנה שכמותך. את הזונה שלנו וגמור דלי הלילה. את רק חור בשביל להשתמש בנו ולהתעלל בו". הוא אמר שהוא צעד אחורה ובחור אחר תפס את מקומו, דוחף את פניה אל הזין שלו. הוא אחז בשערה והכריח את גרונה על הזין שלו בעוד בחור חדש ניגש אל הכוס שלה כשהוא מטלטל את הזין שלו כשהוא בוהה בישבנה.

"קחי את זה, כלבה. קחי את זה כמו הזונה המלוכלכת הזקנה שאת." צעק אחד מהחבר'ה.

הבחור מאחוריה תחב את הזין העבה והשמן שלו לתוך הכוס האדום והכואב שלה. הוא מיד הלם אותה בפראות, היה ברור שהגברים הצעירים האלה מתחרים מי יכול לזיין הכי קשה. הוא נהם לעברה עלבונות משפילים תוך כדי שהוא הלם את ירכיו לתוך ישבנה העצום והמטלטל. הוא החזיק את ירכיה באחיזת סגן והשתמש בכל כוחו כדי למשוך אותה על הזין שלו תוך שהוא דוחף את ירכיו לתוכה. הוא היה כמו מכונה הרסנית שהשמידה את הכוס שלה.

"איזה תחת מזוין על הכלבה הזקנה הזו. תראה את הלחיים המזוינות האלה מתנודדות. אני מתערב שאתה ככה, נכון? אתה אוהב לזיין את החרא שלך חזק. זונה מלוכלכת. אתה רק חזיר שמן בחום. אתה הזונה המזוהמת, הזקנה והלבנה שלנו, נכון?" החבר'ה נסעו בה משני קצותיו בדחיפות אכזריות, עמוקות ופראיות.

"תענה לי, כלבה! שאלתי אותך שאלה!" הוא סטר לה על ישבנה ומשך בשערה, משך את פיה מהזין שזיין את פניה.

"כן! כן, אני האשפה המזוהמת, הזקנה שלך בהצטיינות!" היא צעקה.

"נכון. אתה רק כוס מנוצלת. אבל אתה אוהב את זה, נכון?" הוא רכן וגנח בעודו ממלא את הכוס שלה בהצטיינות שלו, מושיט יד ותופס את הציצים העצומים התלויים שלה בידיו וסוחט אותם בחוזקה רבה. הוא חפר את אצבעותיו בבשר הציצי שלה כל כך חזק שזה ישאיר חבורות.

כשהבחור מאחוריה סיים לגמור את הכוס שלה, הוא נסוג לאחור, הרים חריף וסימן לוכסן כדי לעקוב אחר השימוש שלו בה, ועוד זין קשה תפס את מקומו.

"מה גרמת לך להשתגע, דברון? הטיפון שלה מלא בהצטיינות או כרית התחת השמנה בשביל הדחיפה? זה כמו לזיין מיטת מים או מה?" הוא צעק.

"רק תחכה לתורך, בנאדם. היא מסוג האפרוח השמן שאתה יכול לזיין במשך שעות והיא יכולה לקחת את זה כמו אלוף. הזין שלי היה כל כך עמוק בתוכה שאני לא יודע איפה היא עוצרת ואני מתחיל. הכוס שלה חלב לי את הזין כל הזמן, לא הייתה לי ברירה אלא לירות בזנב הזקן הזה." אמר האיש השני.

הבחור שזיין אותה הבא סטר לה בגסות על התחת ואמר "אתה אוהב

נכון, כוס מכוער שמן? אתה אוהב לזיין את התחת המטופש שלך כל הלילה?"

שני הבחורים שמשתמשים כעת בחורים שלה היו צוות הרסני. הם נפלו לקצב של דחיסות של הכוס והגרון שלה בו-זמנית, דחסו אותה בין ירכיהם החובטות. יכולתי לשמוע את זעקותיה העמומות של כאב והשפלה כשהן זיינו אותה יותר מתמיד. גופה רעד בעוצמה, היא נכנסה להלם מההתעללות שעברה. היא כבר לא נראתה אנושית יותר, היא הייתה רק חור בשרני לשימושם. חפץ שיש להתעלל בו ולזרוק אותו.

הבחור שזיין את גרונה נצמד לראשה והחזיק את פיה בבסיס הזין שלו, אורכו קבור בגרונה.

"אה כן, הנה זה בא, כלבה! תפתחי לרווחה!" הוא צעק כשבא. היא רטטה והתרוממה כשחבלים של החבטות הלוהטת שלו פגעו בחלק האחורי של גרונה. היא בלעה בטירוף כדי להימנע מחנק.

"אה, כן, אני מרגיש את זה, תבלע את זה חזירון. תן לאבא להאכיל אותך עם החלב המלוח הסמיך הזה." הוא דחף את ירכיו קדימה, קובר את אפה בערווה הקשוחה שלו. "אוף, אני יכול לזיין את הגרון הזה כל לילה, חרא."

הבחור שזיין את הכוס שלה התפרע בפראות, הטיח את הזין שלו לתוך הכוס שלה. "אוי לעזאזל, הכלבה הזו באמת נהנית מהחרא הזה, הכוס שלה גומר לי על הזין עכשיו, בזמן שאתה נושף את העומס שלך במורד הגרון המזוין שלה. הכלבה הזו מגעילה. לעזאזל, אני חושב שהיא מוכנה לשחק עכשיו."

הבנים בחדר התחילו לשפשף את ידיהם זו בזו בטירוף.

אשתי השפילה את ראשה, נושמת כבדה, מתאוששת ולבסוף יש לה רגע מבלי שידפקו לו פנים. זרועותיה נאבקו להחזיק את עצמה, מותשות לחלוטין. הציצים הענקיים והמבוגרים שלה תלויים בכבדות על דופן השולחן, בהצטיינות זורמים במכסה המנוע של שקית האשפה שלה, על שפתיה המתנשפות, ועל שדיה הארוכים והרפויים. מטפטפת לרצפה מהפטמות הקשות, הצבוטות והנשיכות שלה. על ידי התמוטטות קדימה, היא הצמידה את ישבנה הרחב והמטומטם לאוויר, הלחץ מאלץ זרזיף קבוע של זרע עבה מתוך הכוס החבוט שלה.

"זה דלי גמור טוב, תשמור על התחת הזה באוויר, זונה שמנה." אמרו שני הבחורים כשהם שלפו ממנה את הזין והלכו משם.

"נמאס לך לקבל זין בפה, זונה?"

רין

היא נראתה מותשת וענתה בחולשה, "כן. אני צריכה הפסקה, בבקשה, תן לי לנוח". נערות ליווי

"הנה, תשתה משהו, זה יעזור לך לנוח." אחד הבחורים שפך וודקה לפיה מבקבוק.

"תחזיק את הפה שלך פתוח, זונה." אמר בחור אחר. הוא השפריץ בירה מפחית לתוך פיה.

"עכשיו, מספיק כיבוד, בוא נחזיר אותה על הזין." אמר בחור. הוא ירד מאחוריה ודחף את הזין שלו לתוך הכוס שלה.

"אני הולך לזיין אותך כל כך חזק, זונה מזוינת שמנה. אתה תרגיש אותי במשך ימים כשאסיים איתך." הוא תפס את הציצים שלה והתחיל לזיין אותה חזק.

"תראה את הכדים המזוינים האלה שמקפצים, חרא. תראה כמה קשה היא גומרת רק מלמלא את הכוס שלה. הכלבה הזאת מגעילה." הוא אמר. נערות ליווי

הבחור שזיין את הכוס שלה הוציא ממנה את הזין שלו וחבט בתחת שלה בחוזקה, "תקשיבי כלבה, אנחנו ניתן לפה הזה הפסקה אבל את צריכה לתת לנו את הכוס הזה. את באמת הולכת לוותר לנו עליו. בזמן שאנחנו רצים הרכבת הזו עליך, אנחנו רוצים שתשתמש בפה הזה כל הזמן. עכשיו הבחירה היא שלך, אתה יכול או לזרוק את הגרון שלך מהזין או שאתה יכול לדבר איתנו את החרא המלוכלך הזה עד שכולנו משתגעים. אז אתה יכול ללכת הבית והעסק שלנו כאן הסתיים. אתה מבין את זה. כלבה?"

אשתי הנהנה ואמרה, "כן, אני מבינה. אני אדבר איתך מלוכלך בזמן שאתה מזיין אותי. ואז זה נגמר. ובכן… למה אתה מחכה? לתור ותזיין את הזונה הזקנה הזו, זרוק את שלך נטען בי כאילו אני רק זונה מזוינת שתוכל להשתמש בה."

החבר'ה חבטו אגרופים אחד בשני, חיוכים רחבים על פניהם, והתחילו לזיין אותה שוב. היא נאנקה בקול רם כשהטיחו את הזין שלהם פנימה והחוצה מהכוס שלה. היא המשיכה לדבר איתם מלוכלך, "אה, כן, תטרוק את התחת השמן והגדול הזה. אתה יודע בשביל מה באתי לכאן, אתה יודע שרציתי את זה. רציתי שתדפוק בי את הזין הגדול והשמן האלה."

אחד מהבחור הגיב, "אתה חזיר מזוין, נכון?" נערות ליווי

היא התנשפה ורטנה כשהזין בתוכה התחיל לירות בהצטיינות לתוך הכוס שלה.

"אוף, כן, אני חזיר מזוין. אני החור שלך בהצטיינות, מלא את שלי. מי הבא בתור? תעלה ותירה בתוך החזירון הזה!"

החבר'ה אהבו את זה והמשיכו לדחוף חזק יותר לתוך הכוס שלה כשהיא המשיכה לדבר זוהמה.

בחור אחר בחדר צעק עליה, "תראי את העטינים העצומים האלה רועדים כשאת לוקחת את הזין הזה." נערות ליווי

"זו זונה איכותית ביותר, בעלה צריך לגרום לאישה הזו שתעבוד על המסלול ותכין לו כמה ערימות", צלצל אחר.

הבחור שזיין אותה, תפס חופן משערה ומשך אותה כלפי מעלה בגסות, "היית רוצה את הכלבה הזו, האם תרצה להיות זונה אמיתית ברחובות האלה?"

היא הרימה את עיניה אליו וענתה בפיתוי, "אני אשמח להיות זונה בשבילך. אשמח להיות השכרת החזיר שלך. אשמח לרצות גברים עם הגוף שלי ולגרום להם לגמור עליי. בבקשה , הסל השמן, הבודד, הזקן הזה

ut רוצה להשתמש בו שוב ושוב כל הלילה. בדיוק ככה. בבקשה, פשוט ככה!"" נערות ליווי

"אתה רוצה להיות מוצץ המסיבה האישי שלנו מעתה ואילך, כלבה שמנה ומכוערת?"

"אוי אלוהים כן, אני אשמח. אני אשמח להיות זונה מוצצת זין בשביל כולכם. תקראו לי מוצץ שמנה, אתם יודעים שמגיע לי שיתייחסו אליי כמו חרא, נכון?"

"כן, אנחנו יודעים שאתה זונה שמנה, אתה פאקינג שמנה ומגעיל."

"בבקשה, פשוט תקראי לי ככה. אני אוהב את זה. אני זונה גדולה ושמנה ואני אזיין כל גבר. בבקשה, אני רוצה את ההצטיינות שלך."

הבחור לימיני הוסיף, "זה נכון, כלבה, את הולכת להיות זונת הזין האישית שלנו מעתה ואילך. ראשית, אנחנו הולכים להשתמש בכוס המשמשת הזו על הברכיים שלך ולרוקן את כל הביצים שלנו עליך. ואז, נחזור לעוד, מתי שנרצה."

זו שמאחוריה משכה את שערה לאחור וסטרה בחוזקה על לחיי ישבנה, "תשמור על התחת הזה, כלבה שמנה ומזוינת, תחזיק אותו גבוה כדי שנוכל לזיין אותו." נערות ליווי

החבר'ה נהיו יותר ויותר מגורים בשנייה כשאשתי דיברה איתם מלוכלך. הם התחילו לזיין אותה חזק ומהיר יותר מאי פעם, דחפו את עצמם עמוק יותר לתוכה עם כל דחיפה. אשתי נאנקה וצרחה חזק יותר מאי פעם כשהיא התמלאה לגמרי מהזין הגדולים של החתיכים האלה. היא התחננה בפניהם שוב ושוב בבקשה לגמור בתוכה כשהם דפקו אותה חזק יותר.

"גמור בתוכי, בבקשה תגמור בתוכי, תירה את הזרע שלך בכוס של הזונה הזקנה הזו. השתמש בכוס המזוינת הזו. אוף, כן!" היא צעקה.

המאהב הנוכחי שלה התחיל לגנוח ולנהן, מתכווץ כשפרק לתוכה.

"לעזאזל, בשביל כלבה מכוערת ועבה, הכוס שלך פשוט חולב את האגוז. נולדת כדי לדפוק לך את החורים."

החבר'ה התחילו לצחוק ואשתי המשיכה, "נכון, לזומנה הזקנה הזו יש כוס טובה בשבילך. אני אשת זונה שמנה, מכוערת, ואני רוצה להיות דלי ההצטיינות שלך. בבקשה, תן לי להיות הזונה שלך. בבקשה, פשוט ככה."

החבר'ה התחילו לעודד את זה שחרש אותה, "היא ממש רוצה את זה, לא?"

בחור אחר הגיב, "אה, כן, אני אגמור את הזונה השמנה הזו בכל עת. תראה איך היא רועדת, הכלבה המזוינת כמעט מתחננת לזה." נערות ליווי

הבחור שזיין את הכוס שלה שלף החוצה, "בסדר, כלבה, זה מספיק. אני הולך להראות לך מה קורה לזונות מלוכלכות שאוהבות למצוץ בהצטיינות מזרים."

הוא כרע ברך מולה והתחיל להתנער בפניה. "תפתחי את הפה, זונה."

היא הרימה את מבטה אליו והתחננה, "אוי אלוהים, בבקשה, לא, אמרת שאם אני אדבר מלוכלך פשוט תסיים עם הכוס שלי וזה ייגמר. בבקשה אל תעשה את זה."

"כדאי שתמשיך לדבר מלוכלך, אני לא מזיין את הפה שלך אבל אני בטוח שאני מאכיל אותך בהצטיינות שלי."

היא פתחה את פיה והוא דחף את ראש הזין הבולבולי שלו בין שפתיה, סוחט את הפיר שלו, ננעץ לתוך פיה. "זונה שמנה שכמותך, מזל שאת עוזבת בלי שהתחת שלך קרועה, אנחנו ממש נעימים לך, כלבה."

הבחור האחרון בחדר נכנס מאחורי הכוס שלה, כשחבלים לבנים של ספאנק דלפו על ירכיה. הבחור מול פניה חפן את ציצי הענק שלה ביד אחת וליטף את הזין שלו לעבר פניה. "תמשיך לדבר איתנו יפה, כלבה, כמעט סיימת." נערות ליווי

היא נאנקה ואמרה, "כן, אני אדבר איתך מלוכלך. אני רוצה להיות דלי ההצטיינות שלך. אני רוצה להיות זונה בהצטיינות עבורך ועבור החברים שלך. כמה פעמים אתה רוצה שאני אהיה דלי ההצטיינות שלך, אני תהיה הזונה הזאת."

הוא התחיל לירות את המטען שלו היישר לתוך פיה המחכה. היא נחנקה וגנחה כשהוא מילא את פיה בגמור שלו. היא פתחה את פיה והוא התיז את הזרע שלו על לשונה. הוא נאנק וגנח החוצה, "אה כן, זה פאקינג אוכל ג'יז טוב."

לפני שסיים לירות את המטען שלו לתוך פיה, הבחור השני פגע בכוס שלה. היא צעקה בקול רם כשהוא דחף את הזין שלו פנימה והחוצה ממנה. נערות ליווי

"אוי אלוהים, הו אלוהים, הו אלוהים," היא צעקה.

הבחור מול פניה רטן, "הייתי מקיש על זה שוב, רק לא הלילה."

הבחור מאחורי הכוס שלה תפס את ירכיה והטיח את הזין שלו בתוכה בגסות. הוא דיבר עם הבחור מול פניה, "כן, הייתי מחלק את התחת הזה לשניים. הכלבה הזו תיתן לנו לעשות לה הכל. היא זונה מזוינת."

הבחור שמול פניה התחיל שוב להתנער, "כן, היא זונה מזוינת." היא גנחה והתחילה ללקק את קצה הזין שלו. נערות ליווי

היא המשיכה לדבר איתם, "אה, כן, גמור עליי, גמור עלי, בבקשה. אני רוצה להיות מזבלת ההצטיינות שלך. בבקשה, תמשיך לירות עליי את המטענים שלך. תירה את זה בכוס שלי, תירה את זה לתוך הפה שלי. "

בדיוק אז, הבחור מאחורי הכוס שלה רטן, "לעזאזל, אני גומר כלבה."

היא גנחה בתגובה, "בבקשה, גמור בי. תסיים להשתמש בי. תמלא אותי בזרע המזוין שלך."

הוא משך את הזין שלו החוצה והחל לירות את הזרע שלו על כל ישבנה. הזרע שלו נפל במורד סדק ישבנה וטפטף מהצד של ישבנה כשהמשיך לירות במטען שלו. הוא נאנק, נאנק וגנח תוך כדי שהוא מרסס את הזרע שלו על כולה. כשהוא סיים, הוא אמר, "אוי אלוהים, התחת שלך נראה מדהים מכוסה בחיק שלי." נערות ליווי

הבחור שמול פניה תקף אותו בהצטיינות

ורד זין ואמרה באיומים, "אני רוצה שתתחנן שיירו על פניך כל המטען האחרון."

היא הרימה אליו את מבטה ואמרה, "בבקשה, כל מי שנשאר לו זרע בביצים צריך לירות לי את שאר הזרע שלך על הפנים. השתמש בזונה הזו לחלוטין. אני מחכה לזה." נערות ליווי

בחור אחר, שהתנדנד קרוב לפניה המדברות התחיל לדחוף את הזין שלו לתוך פיה. היא הרימה אליו את מבטה וגנחה כשהזרע שלו מילא את פיה. הוא התחיל לגנוח ולנהום, "אה, כן, תמשיך לבלוע את הזרע הזה, זונה."

היא הרימה אליו את מבטה, פיה פעור לרווחה והלשון בחוץ, והתחננה, "בבקשה, הגמר שלך טעים כל כך. אני אוהבת את הטעם של ההצטיינות שלך. בבקשה, תמשיכי לגמור בפה שלי."

הוא שלף את הזין שלו מפיה ואמר, "כדאי שתהיי מוכנה אלינו בסוף השבוע הבא, אנחנו נזיין את המוח השמן שלך ואז נמלא אותך בהצטיינות שלנו." נערות ליווי

היא נאנחה, "אה, לעזאזל, כן, אני אהיה מוכנה."

הוא ניגש ונישק אותה, "אני אבקש שחבר'ה ישלמו לי כדי שיפנה אלייך, זונה."

היא נאנקה, "אוי לעזאזל, אני אוהבת את הזין הגדולים שלך, תשתמש בי, תעשה לי צעצוע בשבילך ועבור החברים שלך, תעשה אותי לזונה שלך." היא המשיכה להתחנן, "בבקשה, אני רוצה עוד גמור על הפנים שלי. בבקשה, כסה את הפנים שלי עם כל הגמר שלך. אני רוצה שכל הביצים שלך מרוקנים עבורי."

אחד מהחבר'ה משמאלי תקף את הזין שלו ורטן, "אה כן, אני הולך לירות לך בהצטיינות על כל הפנים." הבחור נרתע מהר יותר ואמר, "צריך לשים את הכלבה הזו בפינה, היא יכולה לאכול אגוזים כל הלילה כל לילה ולהרוויח לנו כסף על המסלול הזה. את רוצה לזנות על ידינו, כלבה זקנה ומכוערת?" נערות ליווי

היא נאנקה ואמרה, "אה, כן, תעשה ממני זונה. אני אמצץ אנשים זרים במכוניות ובסמטאות, אני אוכל את ההצטיינות שלהם בשבילך, כדי לעזור לך להרוויח יותר כסף. האכיל אותי את הזרע שלך בפינה, בבקשה ."

הוא הלך לעברה והתחיל לירות את הזרע שלו על פניה. היא הרימה אליו את מבטה וליקקה את הזין שלו בזמן שהוא התרחק. היא נאנקה בשקט כשהוא כיסה את פניה בגמריו.

"אוי פאק, אני אוהב את ההצטיינות שלך. זה טעים כל כך. בבקשה, תמשיך לגמור עליי."

הוא רטן בעודו ירה בשארית המטען שלו על פניה. נערות ליווי

היא נאנחה, "אוי אלוהים, זה מרגיש כל כך טוב. אני אוהבת את כל ההצטיינות שלך. בבקשה, תמשיך להשתמש בי."

הבחור שדחף את הזין שלו אמר, "התחת המכוער שלך יכול להיות זונה בשבילנו. אתה תהיה הזונה המוצצת שלנו."

"אה, לעזאזל, כן, אני הזונה הזוללת שלך בזרע. השתמש בי, השתמש בי כדי להיות זונה המזוינת שלך".

"תתכונן, כלבה, הנה זה בא." הוא התחיל לירות את המטען שלו על פניה. הוא נאנק ורטן, "אה, כן, אני כמון על כל הפנים שלך." הוא גנח בזמן שירה את המטען האחרון שלו על פניה.

היא נראתה כמו חיה שבורה שעברה התעללות. ראשה היה תלוי ברפיון ועיניה היו מזוגגות. אשתי שכבה שם מתנשפת בכבדות, מותשת מהמפגש האינטנסיבי של סקס שזה עתה סבלה. כשהבחור האחרון גמר הוא עזר לאשתי לקום מהשולחן.

אשתי קמה לאט, עדיין עונדת את שקית האשפה על ראשה, עיניה מושפלות מהשפלה כשחלפה על פני לכיוון הדלת מבלי לומר מילה או אפילו להביט בי ישירות. פניה היו זרועות דמעות כשהיא דשדשה החוצה מהחדר על רגליים מתנודדות במעט הכבוד שנותר לה לאחר שהופרה על ידי הגברים האלה בצורה כה נוראה.

ניסיתי לקום כדי לעבור אליה אבל הרגליים שלי לא עבדו, הראש שלי הסתובב. התעוררתי למחרת בבוקר על הספה שלי. הראש שלי הלם והראייה שלי הייתה מטושטשת. סיממו אותי, ללא ספק. אני מסתכל לשמאלי ואשתי לבשה את חלוק הבית שלה, שיערה נקי ומוברש, הגב אליי. היא הייתה על ברכיה, מול הכיסא השוכב במאורה, ראשה מתנדנד בחיקו של בחור שחור צעיר ושרירי. היה לה צווארון סביב צווארה וידיה היו קשורות מאחורי גבה. הוא החזיק את הרצועה המחוברת לצווארון סביב צווארה. יכולתי לראות על פי איך שהיא מנדנדת בראשה ושערה עף מסביב שהוא החזיק את הזין שלו בפיה והיא מוצצת אותו.

לא היה לי מושג איך זה קרה, אבל איכשהו הם הפכו את אשתי השמנה, המזדקנת והמכוערת למוצצת זין. הבחור נאנח וגנח כשהחזיק בחוזקה את הרצועה, משך את ראשה של אשתי קדימה ואחורה על הזין שלו. הוא אמר, "הו כן, תמצוץ את הזין הזה. לעזאזל, אתה כזה מוצץ זין טוב."

בוני

אשתי נאנקה והשמיעה קולות זלזל עם פיה כשהיא מניפה את ראשה למעלה ולמטה על הזין שלו. נערות ליווי

הוא אמר, "את הולכת למצוץ את הזין הזה נקי. את הולכת ללקק את הזרע מהחור, כלבה."

הם הבחינו בי כשגמגמתי וניסיתי לקום אך עדיין לא הצליחו לשלוט בגפיים הקהות.

הוא חייך אלי ואמר, "הסתכלתי על אשתך בשבילך." הוא הניח את ידו על גב ראשה של אשתי ואמר, "אל תדאג, נהנינו אתמול בלילה."

היא הביטה בי מעבר לכתפה ואמרה, "בזמן שהתעוררת, ברוכה הבאה הביתה, מותק." היא המשיכה למצוץ את הזין של החבר'ה הצעירים. נערות ליווי

היא דיברה איתו והוא צחק ממה שהיא אמרה. היא ציחקקה ואז נאנחה בקול רם. היא הרימה את פניה ואמרה, "אוי אלוהים, יש לך זין ענק כזה." היא רכנה לעבר הזין שלו והתחילה ללקק

זה. היא נאנחה, "אוי אלוהים, כמה בהצטיינות אתה יכול לירות? אני רוצה לבלוע הכל." נערות ליווי

עדיין הייתי בערפל מהלילה הקודם, אבל התיישבתי על הספה ואמרתי, "מה לעזאזל קורה?"

היא הסתובבה אליי, הביטה בי, ציחקקה ואמרה: "אל תדאגי, יקירי, זה לא מה שאת חושבת".

לבחור היא אמרה, "גמור בפה שלי, אני לא יכולה לחכות לבלוע את ההצטיינות שלך." היא הסתובבה אליי חזרה ואמרה, "זה לא מה שאתה חושב." היא הסתובבה אל הבחור ואמרה, "אוי אלוהים, יש לך זין ענק כזה." היא המשיכה ללטף את הזין שלו, "אני אגרום לך לגמור לי בפה."

אמרתי, "לעזאזל זה לא מה שאני חושב. מה קורה?"

היא דיברה ואמרה, "יקירי, אמרתי לך, זה לא מה שאתה חושב. אני מודה לג'רארד כאן על שעזר לנו לחזור הביתה בשלום אתמול בלילה והוא הסכים לוודא ששום סרטונים מאתמול בלילה לא ישתפו בשום מקום."

היא הסתובבה אליי חזרה ואמרה, "אני הולכת למצוץ לו את הזין ולבלוע את ההצטיינות שלו, ואז אני אתלבש ואכין לך ארוחת בוקר." נערות ליווי

המום ובהלם, הנחתי את ראשי ונפלתי בחזרה לשינה חשוכה וחסרת חלומות. לדעת את החיים שמחכים לי כשהתעוררתי לעולם לא יהיה אותו הדבר.