בחרו עמוד

כולנו רואים את הבחורים האלה תלויים בצל מקומות ציבוריים. מפחד ליצור קשר עם אישה, חושב שהבחורה לא תרצה לדבר עם בחור כמוהו. עצוב לראות את זה קורה בלי סיבה מלבד הדעה שלו על עצמו.

אשתי המקסימה תמיד ריחמה עליהם. לעתים קרובות היא תחייך או תגיד שלום כשמגיעה ההזדמנות, רק מנסה להאיר לו את היום. אם היא לובשת חולצה סקסית, אז יותר טוב בשביל השעשוע שלי.

אם ג'יי רוצה לעזור לבחור ביישן לצאת מהצללים, ולהיות בחור אני מציע את ההצעות שלי. אלה בדרך כלל מכניסים אותי ל"צרות" בצורה מהנה.

כפי שאמרתי לאשתי ג'יי תמיד הייתה נקודה רכה לבחורים שנראים תמימים וביישניים.

פרח הקיר.

השק העצוב.

המופנם.

האהוב עלי הוא חנון המחשבים.

פשוט אף פעם לא ידעתי שלנקודה הרכה שלה יש נקודה רכה.

J רואה את הבחורים הביישנים וחסרי הביטחון כמעניינים.

היא הפכה כמה בחורים ביישנים לפרויקטים האישיים שלה. J יכולה להיות פלרטטנית כשהיא מנסה להיות פתוחה לפרויקט הביישן החדש שלה. להיות MILf מתוק זה יותר הסגנון הטבעי שלה. אני רואה את פרחי הקיר המחורבנים המחשבות עוברות לעתים קרובות ישירות אל הציצים שלה. הוא לא יודע איך להגיע אליהם אבל הוא רוצה אותם. היא בדרך כלל תהיה לבושה סקסית כדי לשמור על תשומת הלב שלו, זה כן! לפעמים היא איטית לראות מה בחור חושב אבל היא תבין אותו ותפעל בהתאם.

אני אף פעם לא זוכה להיות חלק מהכיתה, אלא משמש כשומר גוף מרחוק.

מנסה להראות שיש לו ערך שהיא תלווה אותו למקום ציבורי. ראיתי אותה מלמדת בחור לקיים אינטראקציה בפומבי. ג'יי אומר לו איך ומה להגיד, להיות נקי, להתלבש יפה ולחייך. כשהיא רואה "שיפור" השיעור הבא הוא משחק תפקידים של אישה לבד בסביבה ציבורית. J לובש שמלה סקסית הפעם (הרעיון שלי?). ה-SG (בחור ביישן) ניגש אליה בחיוך כדי לנסות את אחת משורות הפתיחה שהיא מלמדת, שורת הפתיחה שלו והחברות שלה מובטחת, מה שגורם לבחור להרגיש קצת יותר בנוח. ג'יי מחייך אליו ומתחיל בהתלוצצות החברתית. היא משתמשת בתשובות מובילות כדי להשאיר אותו פתוח למפגש. שפת הגוף שלה גדולה וקלה לקריאה. הביישן בדרך כלל נפתחת אליה ככל שעובר הזמן. לפעמים הייתה לי הרגשה שהפרויקט שלה רוצה לעשות יותר מאשר לדבר, גוף MILF חטוב הוא מרגש. ג'יי מגלמת את הגברת המעוניינת ותיקח את האינטראקציה לרמה שהיא מאמינה שהוא יכול להתמודד עם, אפילו קצת נוגע? היא מלמדת מגע קל בידיים, בזרועות או בגב התחתון. אפילו נגיעות ברגל העליונות אינן נדירות אם זה נראה מתאים לאזור. הנגיעה ברגל בדרך כלל מפתיעה אותו (ואותי) מעט בהתחלה, אבל חיוכים תמיד עוקבים אחריו.

לעתים קרובות אני תוהה/מפנטזת עד כמה רחוק הנגיעה יכולה להגיע? ג'יי תמיד הייתה טובה במשחק הרול, בין אם היא משחקת ביישנית או סקסית, יש לה ביטחון רב ושליטה בשפת הגוף.

אני אעיד על השימוש שלה בשפת גוף עליי במקומות פרטיים או חצי ציבוריים.

זה מוביל אותי למועדף האישי שלי. אני הייתי הקהל/ המשתתף.

ברנדה

התחלה

בזמן ההמתנה ל-J בבר המלון שלנו בקליבלנד. שתיתי משהו ודיברתי עם בחור צעיר. חשבתי שהוא יעשה לה פרויקט טוב.

כשהיא סוף סוף הגיעה בשמלת ארוחת הערב השחורה הקטנה שלה, מכפלת קצרה וגזרה נמוכה, הוא נסגר ל-20 דקות טובות. חיוכים והנהנים בראש אבל מעט מאוד שיחה ממנו. כן בחור ביישן! ראיתי אותו בוהה בציצים שלה. שנינו ניסינו לגרום לו להרגיש בנוח. שמרתי אותו בבירה והיא ביין כחלק שלי בתקווה שהיא תחליט לעזור לו. הייתי לבד מלבד הברמן.

הוא התחיל להשתחרר ודיבר איתה אחרי כמה בירות. הוא כל הזמן אמר כמה הוא ביישן כל חייו. בנות לא אהבו אותו מסתובב, היה הסיפור שלו. הוא יהיה גבר מאושר לצאת עם אישה כמו ג'יי אבל זה לא היה סביר. ג'יי אמר לו שאין ממה להתבייש, כל בחורה כולל היא תהיה בר מזל שיש לו אותו בחייה. הוא הצהיר שהוא בן 23 שהוא צעיר מדי בשביל לצאת איתה. ג'יי אמרה לו שזו החלטה שלה עם מי לצאת. היא אמרה לו "אם הייתי רווקה הייתי יוצאת איתך". אם שנינו היינו רוצים להיות ביחד אז זה יהיה כיף ובסדר. אני רואה בך צעיר אכפתי ומאהב גדול. ילד הוא הפך לאדום! ההתלהמות הזו נמשכה…..

עוד משקאות ובדיחות על הגוף הסקסי שלה. התחלתי לשפשף את הגב האהוב עליה כדי לוודא שהשמלה שלה מראה יותר ציצים מאשר בהתחלה. הוא אהב את הנוף, היא עזרה לו עם הנוף. הגיע הזמן לומר לילה טוב בערך בשעה 01:00.

הוא לא התרגש מכך שהלילה הזה נגמר. מה הוא יכול לעשות? לא הייתה לו ברירה אלא לשחק עם עצמו הערב. מחר בערב עמד להיות הלילה שלו! לצאת לעיר עם ג'יי כדי למצוא דייט ולבקש סקס.

זה יהיה כיף גם בשבילי!

אמרנו לילות טובים כשהוא התבונן בידי על כל ישבנה.

למחרת בערב במלון קליבלנד שלנו.

דיברנו על החבר שלנו מהבר. הוא אמר לה שקוראים לו סטנלי, אמרתי שסטן היה בחור נחמד שהיה חרמן. J אהב את הרעיון לעזור לבחור חרמן לקבל קצת ביטחון. ג'יי דיברה על איך בהתה בציצים שלה רוב הלילה. אבל גולת הכותרת שהיא חשבה עבורו הייתה שהיא נגעה ברגל העליונה שלו, איך הוא חייך! אמרתי לה שהדבר העיקרי שהיא עשתה זה לתת לו כוסית וערב אוננות נהדר במלון שלו. היא שאלה אם זה רע, האם היא הלכה איתו רחוק מדי? הייתי חייב לומר את האמת, היא אכן הלכה רחוק מדי כשהיא בבר, אבל במלון שלנו אני אהיה בסדר עם זה. אתה צריך לשקול את הליכת הבושה העצומה שלו, הכל היה באשמתך. היא שלחה אותו הביתה עם מוט קשה יותר מיהלום! אני גם הודעתי לה כמה היא עשתה אותי חרמן על ידי נגיעה והקניה בו ממש שם מולי. מאוד אהבתי לראות את הצד השטני שלה, האם היא בבקשה תעשה את זה שוב? היא אמרה לי שכן, עם החיוך השטני הזה שאני אוהב לראות, אם המצב יקרה שוב. התשובה שלי? גם אני הייתי ספורטיבית.

ג'יי הרגיש חרמן מכל הדיבורים על סטן אמש ורצה להישאר בפנים כדי "להתכרבל" שוב.

הכנתי את החדר להערב פתחתי את התריסים בעיקר, לבשתי את מכנסי הקומנדו הרפויים שלי וחולצת טריקו ישנה, ​​. היא לבשה פחות חזייה בחולצת מכות האישה הדקיקה האהובה עליה ומכנסי לילה קצרים (ללא תחתונים). הנקבים שלה נראו יפה.

היא צנחה איתי על הספה. התחלתי לשפשף את גבה מתחת לחולצתה והושטתי יד כדי להרגיש את הציצים שלה. התחלתי להרים את החולצה שלה מתוך כוונה להראות אותה לכל מי שמחוץ לחדר המלון שלנו. ג'יי אהב את משחק ההצגה והספר שלי. רציתי להראות לכיתה מה הבאתי לבית הספר באותו ערב. העפתי אותו עד הצוואר שלה מאחור ודי רחוק מלפנים עד לתחתית הציצים שלה. החלקתי את החולצה שלה למעלה ואז על הראש שלה כך שזה נראה כמו חזיית חולצה. גיליתי שתנוחת החזייה של החולצה משאירה את חורי הזרוע שלה פתוחים לידיים שלי כדי לחקור את הציצים שלה, אז עשיתי. המשכתי לעסות גם את הגב והכתפיים שלה. אני מרגיש שהיא מושיטה יד לאחור בשביל המשחק שלי! כן, אני שמח.

אז הייתה דפיקה בדלת (לשפשף קצה אחורה? לא!). לא הזמנו אוכל אז מי יכול להיות בדלת שלנו? ג'יי קמה לענות לדלת, התרגשתי שהיא הלכה לדלת בחולצה הזאת! כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה סרטוני אתגר הפיצה! היא הביטה דרך חור ההצצה וחייכה. היא הסתכלה עליי ואמרה שאתה תאהב את זה! פתח את הדלת ג' אמר סטן היי! הבחור הביישן שפגשנו בלילה הקודם עמד בדלת. ג'יי קפץ מחבק אותו סביב הצוואר. הציצים שלה נצמדו לחזה שלו וגרמו לחיוך שלו. הוא רצה שנוציא אותו כדי למצוא את התאריך הזה שג'יי הבטיח לו. כל אחד יכול היה לראות שלא חשבנו לצאת לבלות בלילה הזה, ובנוסף בכל פעם שג'יי זזה, הציצים שלה נדדו. כשהיא לבסוף פנתה לחזור לחדר, ג' החזיקה את ידו כשהובילה אותו לחדר. וואו! ג' ידע בדיוק איך לראות דרך החולצה זה בטוח. הוא עקב אחרי והסתכל על הציצים והתחת שלה. ג'יי רעד בזמן שהוביל אותו לחדר שלנו. עינינו נפגשו, היא שוב הצליחה! לאחר שהחליקה את הכיסא הנוסף מול המושב שלנו, היא הושיבה אותו בכיסא. הוא התיישב על הכיסא. J עכשיו מאחוריו, חיבק אותו עם ציצי בכל צד של ראשו. חולצת הטריקו של האישה די החזיקה את הציצים שלה אבל לא ממש. היא התנפלה (התעצבנה) לידי על הספה. לסטן היה חיוך גדול על פניו האדומות.

Escort Tel aviv

שאלתי אותו שוב על חייו. הוא היה ביישן ולא הצליח להגיע לדייטים כדי לשמוע אותו מספר את זה, כמו בבר בלילה הקודם. הוא היה כאן כי ג'יי אמר לו שכולנו נצא בזמן שהוא בעיר. היא אמרה לו שזה בהשפעת היין אבל הבטחה היא הבטחה. היא תבדוק איך למלא את ההבטחה. כאן הוא רצה לצאת אבל עכשיו כשהסתכלו על הציצים של ג'יי, גם הכיסא היה טוב. אמרתי לו שהיציאה החוצה לא נמצאת בכרטיסים הלילה, אבל אולי הוא ירצה קצת מהיין ונוכל לדבר על יציאה מחר. עשיתי את זה בידיעה שהוא צופה בציצים שלה. סטן אהב את הרעיון הזה מאוד! זה גורם לי ללכת כמו שום דבר אחר! תוך כדי שיחה ג' אמרה לו שהיא הבטיחה לו דייט והיא הייתה נחושה לראות שזה קורה כך או כך. הוא הנהן וענה "תודה, דאגתי שזה לא יקרה". שאלתי אותה "איך תוודא שהוא יקבל דייט כך או כך", היא החזיקה את ידו קלות, ענתה שהיא תמצא משהו.

ג' הציע להביא יין לכולנו יין. כשהיא חזרה אלינו עם הבקבוק החדש, הוא בחן את הפטמות שלה דרך החולצה. סטן ניסה להיות דיסקרטי בקשר לזה אבל הוא הקפיץ אוהל….רעיון. היא שוב התיישבה לידי על הספה. פתיחת בקבוק היין הייתה חגיגת תנודות. האוהל של סטן משך את תשומת לבו של ג'יי, היא שאלה אותו אם הוא צריך עזרה בבעיה הזו? המסכן הפך לאדום……

עטפתי את זרועי על כתפה כדי לשאול אותה איך היא תעשה לו דייט "בזה או כך" כשהוא נשאר בחדר המלון שלנו כל הערב? ג'יי ענה לנו באומרו שלמחרת הלילה היה הלילה לצאת החוצה. הוא קיבל מבט עצוב לפני שאמר לנו שהוא צריך ללכת הביתה אחר הצהריים.

ג'יי אמרה לו שהיא כל כך מצטערת אבל הוא מקבל בדיקת גשם, היא רכנה קדימה כדי לכתוב את המספר שלנו כדי שנוכל לשמור על קשר. J אמר "אתה תקבל את הלילה הכיף שלך אני מבטיח." לסטן היה חיוך לא כל כך שמח אבל בהה בציצים שלה.

המשכנו לשתות יין! היו לו כמה בדיחות טובות, ואז סיפרתי לכמה בדיחות מלוכלכות על נשים. לאחר משקאות נוספים החלטתי לחדש את השפשוף האחורי שלה כש-SG(סטן) יושב במרחק של 3 מטרים מאיתנו. הסקרנות מצדי רצתה לראות עד לאן היא תשחרר את זה. היד שלי התחילה לנוע סביב הגב, המותניים, הכתפיים שלה. עוד יין ועוד צחוקים (עוד ג'יגלים). התחלתי להושיט יד סביבה יותר, גיליתי שאני יכול ליצור איתו קשר עין ואז להציץ בציצים שלה בדיוק כשאני מזיז אותה בשבילו. הוא ניסה לא לעשות את זה ברור אבל הוא חייך אלי כשהיא התייצבה.

ג'יי כל הזמן סיפרה לו כמה היא מצטערת על כך שלא קבעה לו דייט הלילה. לחשתי חזק מספיק כדי שהוא ישמע, הלילה שלו עוד לא נגמר מותק. ראשה הסתובב בחיוך ערמומי, התנועה גרמה לה לנענע. לא הסתבכתי? טוב לכולם בחדר.

בוני

עוד קצת משפשף ביד אחת בזמן שנהנינו מהיין. היא נוטה קדימה יותר לכיוון SG. עכשיו הייתה לי גישה לכל הגב שלה. משפשף באיטיות את גבה לכיוון הציצי שלה תוך כדי דיבור. זרועה נלחצה על ידי, לא מספיק כדי לעצור אותי אלא כדי להאט אותי. בזמן שזה נמשך הוא יכול היה לראות את הנדנוד בזמן שהמשכתי. כשאני מרגיש כל כמה זמן, ג'יי יודע שהחבר שלנו ראה הכל. סטן חייך והסתכל על הנדנוד שלה. עכשיו התחלתי להאמין שהוא באמת לא יצא להרבה דייטים או שעבר זמן מה מאז שהוא אומן. זה גרם לי לעבור לאזור הציצים. רק קצת בצד ומתחת לחזה שלה. ידעתי שאם אלך לצום היא תעצור אותי. הפנסים שלה היו מלאים, החבר שלנו הסתכל, אני לא יודע כמה מזה היה ברור או אם היה לה אכפת בשלב זה!

עוד יין יקירי? בטוח!

חבר שלנו הפסיק לנסות לגרום לנו לצאת. הוא דיבר על הנשים שהוא אוהב ועל סוגי הגוף שהוא אוהב. הוא אמר שלג'יי יש מבנה גוף מושלם בשבילו, לזה אמרתי שאנחנו מסכימים אז. אמרתי לו שלג'יי יש את הציצים הכי טובים ועם קריצה אליו ניערתי אותה שוב. ג'יי אמר לי להפסיק עם זה (בצורה מאוד מבודחת) כי החברה שלנו עלולה להרגיש לא בנוח לראות אותי מנענעת את הציצים שלה. הוא חייך "אני אוהב את סגנון השיחה הזה". ג'יי שחררה את לחיצת זרועה על תנועת היד שלי. הנהנתי. דבר; יין; דבר; יין ; נִענוּעַ; דבר. אני חושב שיש לנו מצב.

חצי שעה לתוך ה"ביקור" היה לנו מספיק יין כדי לשחרר גם אותו. SG אמר ל-J שהוא שמח שנשארנו כאן הלילה, הוא נהנה כאן. אשתי צחקקה. עם זה התחלתי לעבוד עליה כאילו היה לנו חלון פתוח ולבד. J נראה בסדר גמור עם הרעיון שלי. עיסיתי את החולצה שלה למעלה. היה לי את זה אל הכתפיים שלה מאחור, זה העביר את החלק הקדמי אליה מתחת לציצים. סטן בוגר על הציצים שלה נעשה שקט. J למד קדימה לתפוס את ידיו ואז נשען לאחור בעודו מחזיק את ידיו. היה לו נוף נהדר של פנסי החזית שלה. מזגתי לנו עוד יין. היא השיטה את ישבנה קדימה ונתנה לשתי ידיה מקום לשוטט בגבה, בכתפיה ובציצי הצד, ויצרה עוד תנודות. בזמן שדיברנו הידיים שלי החליקו אל הציצים הצדדיים שלה אבל לא עצרתי בצד. הרמתי את הציצים שלה גבוה יותר כדי לראות את הפטמות שלה בבירור. ג'יי צחק ואמר אל תעשה את זה מול חברי הביישן בבקשה. סטן אמר "אוי בבקשה תעשה את זה מולי" ידעתי שעכשיו אני לא בצרות. J המשיך לתת לידיים שלי לשוטט תוך כדי "דיבור" אליו. ג'יי מונח כעת על ירכה העליונה ונותן לו לנענע את אצבעותיו הפרועות. זה מתחיל להיות כיף. סטן איזה עיניים גדולות יש לך!

בקבוק היין שלנו מתחיל להתרוקן והחולצה שלה מתגבשת. שאלתי אם היא צריכה עוד יין, תוך כדי הסתכלות על SG. חבר שלנו אמר בבקשה אל תפסיק אני אביא את היין. ישחרר את ידיו. הרמתי את מבטי מאחוריה היין שבי חייך אליו. הוא חייך וקם להביא לנו עוד יין, הוא היה במטבח עם חיוך גדול. בזמן שהוא איננו שאלתי את ג'יי אם היא נהנית להקניט את סטן המסכן. היא אמרה כן אל תפסיק.

סטן חזרה עם הידיים שלי בתור החזייה שלה. היא הושיבה אותו מולה בזמן שהידיים שלי התחילו לעסות את הציצים שלה. ג'יי שם את ידיו על רגליה העליונות, נשען לתוכו ושאל "האם אתה עדיין מרגיש ביישן"?. "הו כן", הייתה התשובה הרועדת… מה יגרום לך להרגיש טוב יותר, האם להפסיק? ראשו רעד לא עם עיניים גדולות וחיוך עצבני. היא בהתה בעיניו ואמרה בסדר, ואז הובילה את ידיו לחלק הפנימי של רגליה מתקרבות לגן עדן. סטן אמר לג'יי, מה אני מניח שאני עושה? התשובה שלה, סטן אכן מרגישה נכונה. האם אתה רוצה יותר יין להירגע? עיניו הנהנו בחיוב.

ג'יי אמרה לו שהיא מאושרת מהדרך שבה הוא התמודד הלילה. האם אתה מתרגש היא שאלה? סטן החליק את ידו קרוב יותר אל הכוס שלה. כשהביטה בי בחזרה היא שאלה אם אני מרוצה מהמצב שלנו הערב? אני שמח שסטן מאושר, אני לא חושב שהתשובה שלי הייתה חשובה בשלב זה.

היא ידעה מה היא עושה ל-SG. שפשפתי את גבה החשוף בתנועות קשות יותר וארוכות יותר שגרמו לחולצה שלה להתקדם למעלה. הציצים שלה זזו הרבה והפנסים נדלקו עכשיו. אני יודע איך לעסות אותה אז היא אוהבת את ההרגשה. (כל מה שהיא צריכה לעשות זה להגיד "עצור") בדרך כלל ברגע שאני מתחילה לשפשף את הפטמות שלה, היא מתחממת כל כך שהיא לא תעצור אותי אפילו עם חלונות פתוחים. הלילה זה עם סטן הביישן בחדר שלנו.

מתחיל להראות את הגוף של סטן ג'יי

בנקודה זו.

ג'יי מתבונן בסטן וצופה בו נהנה מהתוכנית.

אני מעסה את כתפיה, זרועותיה, מתחת לציצי ואז חוזר. היא עדיין מחזיקה את ידיו ליד גן עדן.

עיסיתי את הכתף שלה והחלקתי את חולצת הטריקו שלה גבוה יותר נותן לו יותר לראות. אני מאמין שזה ייתן לו מבטים תחת ציצים על הציצים שלה בגביע C.

הידיים שלי מחזיקות אותה עכשיו מתחת לציצי מתחת לחולצה שלה! ג'יי שאל אותו אם הוא יכול לראות את הידיים שלי, הוא חייך והנהן בחיוב. האם עלינו להמשיך? ההנהון היה כן! הידיים שלי עברו אל הפטמות שלה מתחת לחולצתה. אני הניחה לקצת אוויר לברוח מפיה. ג'יי העביר את ידיו אל ירכיה העליונות. ל-SG היה החיוך העצבני הכי גדול שראיתי. הידיים שלי המשיכו חשפניות באילת לגלות את הציצים שלה כשסטן התבונן מאורך היד ואורות הראש של ג'יי מחייכים בין אצבעותיי! סטן מתנועע בכיסאו. מוט האוהל שלו כנראה כחול עד עכשיו.

כל הדיבורים נעצרו!

זו תמיד הייתה פנטזיה שלי.

האם אני עומד לחיות את זה היום? גם אני ממש רוצה!

למה הלב שלי הולך במהירות של 100 קמ"ש?

מתן יד אחת להחליק מעט בין רגליה גורם להן לפזר, אצבעותיה מטה מעט יותר לכיוון המום שלה. אני מתחיל לנענע באצבע ואז מעגל אצבע. ברור מה קורה. ידי מלטפת את הכוס שלה, ג'יי חייכה והודיעה לסטן שזה בסדר. ג׳יי החליק את ידיו קרוב יותר אל האף שלה. התנועעתי באצבע, היא גלגלה את עיניה הרימה את התלולית שלה אל האצבעות שלי וניטטתי עוד!

זה מטורף! יש לה את ידיו של סטן במעלה רגליה הפתוחות, שלי מנענעות את הדגדגן שלה. נראה ש-J שמח לעשות את זה איתו/איתו. החלטתי להחליק את אצבעותיי לתוך רגל המכנסיים הקצרים של ג'יי כדי לנענע את המין שלה כמו שהיא אוהבת. תוך כדי כך צחצחתי את אחת הידיים של סטן! הוא כל כך קרוב!

היא מביטה מעבר לכתפה בעיניים המזוגגות שאני מכירה כל כך טוב. אני מנענע את האצבעות שלי, היא מחייכת, עוד מתנועע ועוד חיוך. ג'יי מסובבת את ראשה מעבר לכתפה, עיניה עצומות. הוא ראה את החולצה שלה מתקדמת כשהיא הסתובבה לנשק אותי. ג'יי הזיזה את ידה השמאלית אל הפנים שלי כדי לנשק אותי! החולצה שלה מראה יותר מתחת לציצי עכשיו בלי עזרתי! סטן מחייך ומהנהן. אחת מידיו של סטן נודדת במעלה רגלה.

היא ממשיכה לנשק אותי. אני משתמש ביד שמאל כדי לעסות את הציצים שלה. היא נותנת לי לשחק עם הפטמה שלה עם סטן ממש שם! כמה זמן זה יכול להמשיך איתו צופה? אוי לי…..

היד השנייה שלי עובדת למטה, אני מרגיש את ידה עם ידו הכלואה בגרירה. (זוהי התחלה עבור כל אחד מאיתנו) J הניח את ידו על שלי. היא מלמדת אותו בכתב ברייל? אחרי רגע היא דחפה את היד שלי והשאירה את שלו.

ראיתי אותו נראה אבוד, לא יודע מה לעשות. ג'יי שם את ידו על המכנסיים הקצרים שלה, לא ממש במגע מלא עם הכוס אבל כן!

עכשיו אני צריך לקבל החלטה, עד לאן זה יגיע? האם יש לי ברירה בשלב זה? אני מאמין ש-J כבר קיבל החלטה……….Dive Dive Dive!

היד הפנויה שלי עשתה את דרכה אל הציצים שלה. התחילה להזיז את החולצה שלה כשאני נוגע בפטמות שלה מתחת לחולצתה. היא נשענת עליי לאחור ומנשקת אותי. אני משפשף את הציצים שלה איתו עכשיו נוגע בכוס שלה. כששפשפתי את הציצים שלה, החולצה זזה גבוה יותר. אני צופה בה אוחזת בידו החופשית האחרונה. החלטתי ללכת על זה ולתת לחולצה לעלות. לשפשף לשפשף לנענע לנענע, נשיקה נשיקה. ג'יי הלכה להרפתקה משלה. יש לי שתי ידיים על הציצים שלה, אבל החולצה לא זזה גבוה יותר. היי SG אני צריך עזרה כאן, בבקשה. עדיין מחזיקה את ידה של ג'יי אבל מניחה לחלקי הגברת שלה ללכת. הוא מרים את החולצה שלה יותר. בשלב הזה אני מניח את ידי מתחת לציציה ומכוון את הפטמות שלה לעבר הבחור ומניע אותן מעט. היד שלי חוזרת אל הכוס שלה וההתנועעות מתחילה שוב למטה באזור המגב. נשימתו הכבדה של ג'יי נמשכת. אני מסתכלת עליו מחייך ואז חשפניות באילת מסתכלת על הציצי ללא השגחה שלה, האם היא סופרת את מספר הידיים או שיהיה לה אכפת בשלב זה? הוא זז כאילו זה חדש גם לו. עכשיו הוא סוג של נוגע בציצי שלה בביישנות. סטן משיג את שתי ידיו על הציץ היחיד בשליטה.

היא מביטה בי, מחייכת ומנשקת. הידיים שלה מתחילות לנוע ואני מקווה! כן היא פשוט התחילה לשפשף את הזין שלי בחלק החיצוני של המכנסיים הקצרים שלי. הוא מסתכל ומחייך הרבה, ואז הוא מזיז את ראשו קרוב ומניח את פיו על הפטמה שלה, הלשון תחילה. האם כל זה בגלל היין או מה? לא אכפת לי אני פשוט לא רוצה שהיא תעצור אותו. יש לה עיניים מזוגגות ויש לי אצבע בה עכשיו, היא עובדת על הזין שלי. אני מחליט שעכשיו החולצה מפריעה ואני משתמש בשתי ידיים כדי להעביר את החולצה שלה מעל ראשה ולהוריד אותה לגמרי בלי שום ניסיון מצידה לעצור אותי. אני מניח את החולצה על ראשו של סטנס ומחייך. ל-J יש רק את מכנסי השינה עכשיו. ואני חוזר למשש אותה דרך החור ברגל, והיא משפשפת את הזין שלי. זה כאילו הוא לא שם, אבל הוא מוצץ את הציצי של אשתי! שם מולי מוצצת את הפטמה שלה כאילו אין מחר.

Does she care there is another active dick in the here tonight, I'm sure she knows he needs or wants something but

האם אני מוכן לזה? האם היא מוכנה לזה? בדיוק אז המכנסיים הקצרים שלי נמשכים. אני מרים את התחת שלי כדי לתת לה להגיע אל הזין שלי. ג'יי מחייכת ל-SG כשהיא צופה בו מוצץ את הציצי שלה. ידה מלטפת את ראשו. עדיין מרגישה עצבנית היא שאלה, בלי לתת לציצי ללכת הוא הנהן כן! מוצצת לה את הציצי ועדיין עצבנית? וואו. זה נמשך זמן מה עד שהיא מתגלגלת על ברכיה מול הספה. הבחור עקב אחרי הציצה שלה זקוף על ברכיים. ג' חיכתה שהוא ייצמד שוב ואז היא התחילה לתקוע אותי! היא מתנהגת כאילו הוא לא שם אבל דואגת שיהיה לו דייט טוב!

לעזאזל, יש לי אישה שתוקפת אותי עם ה-SG נעול לציצי! יש לו יד גם על הישבן שלה!

אוקיי אז הנה אנחנו: אני על הספה עם הזין בחוץ וקשה. J זגוגית הסתכלה על הברכיים שלה מולי רק עם מכנסי שינה קצרים, חברה עצבנית חדשה מוצצת את הציץ המדהים שלה. הו ותריסי החלונות היו פתוחים כשהאורות דולקים כל זה 90 דקות בערך.

J מתחיל למצוץ אותי נחמד וסקסי כאילו אני אוהב את זה. אני תופס את הציצי שלה מראה בעלות. הבחור נוגע בה קלות בכל הגוף ומוצץ את הציצי השני שלה. אני חושב שהוא ראה איך שכאשר אני זז לאט, היא תמשיך. אני חושב שהוא היחיד עם בדים, אולי הוא פשוט לא יודע מה לעשות, האם זו באמת הפעם הראשונה שלו או החוויה המשותפת הראשונה שלו? יש לו ציצי ביד אחת והיד השנייה מגיעה לכוס שלה.

סטן מלטף את ישבנה כשהוא מסתכל עליי ומשמיע את המילים "אני צריך להכניס את הידיים שלי לשם" חייכתי ואמרתי בקול "קדימה ותראה מה קורה" לא מאמין שאמרתי את זה.

בכל מקרה J הוריד את הזין שלי והסתכל עלי במבט תמה, חייכתי (תוהה מה בדיוק עשיתי). ואז היא קצת חייכה כשהרגישה מה המשמעות של "תתקדם ותראה מה קורה". יכולתי להרגיש אותה דוחפת אליו בחזרה, ואז מתנדנדת. SG מבלה את זמן חייו הלילה.

J חזר לינוק, אני חזרתי ללוש לה את הציצים והוא המשיך למשש אותה מאחור ותפס את הציצים שלה. עלתה לי כאן מחשבה מצחיקה, למה אני צריך לעבוד בשביל השימוש בציצים של אשתי? הוא לא צריך לתת לי אותם? אני מניח שהוא לא יודע כמה זמן הוא יהיה במצב הזה כדי להחזיק ולהחזיק כמו שאומרים.

נראה שג'יי אוהב את מה שיש לו להציע. ראיתי חשפניות באילת את הפה שלו מנשק את דרכו במורד גבה עד הישבן שלה ואז חזרה למעלה ומסביב אל הציץ שלה. ג'יי מצחקקת ומביטה לאחור באורח המוזמן שלה. כל מה שאני יכול לראות זה העיניים השמחות שלו! עיניה שוב מזוגגות, חייב להיות ניצחון. SG עובדת קשה כדי לרצות אותה.

נחשו מה קרה אחר כך?

ג'יי הוריד לי את הזין. הסתובב לעברו והחל לשפשף את הזין שלו, פותח את רוכסן מכנסיו! היי מה קורה פה, היא מפשילה את המכנסיים שלו! אני לא צריך להיות מופתע. היא חזרה אלי בזמן שהוא סיים להסיר את המכנסיים.

בזמן שידיו היו עסוקות בהורדת בגדים היא הרימה את מבטה אלי ואז חזרה מעבר לכתפה וחייכה אליו. הוא עדיין עם התחתונים שלו אבל יש זין שמוציא את ראשו הקטן החוצה כדי לראות מה קורה כאן. אני חושב מהר מה עליי לעשות או פשוט לתת לה להביע דעה מלאה על זה. אני זוכר שחשבתי "תודה לאל שהוא לא גדול ממני.

עכשיו אני מקבל מבט תמה מאוד מאשתי הכמעט עירומה עם בחור כמעט עירום מאחוריה. (נשמע מצחיק?) בכל מקרה בזמן שהיא מסתכלת עליי כשהוא מחזיר את אצבעותיו פנימה והיא מקבלת שוב את המבט הזוגוגי הזה. חזרנו למסלול ואני נשאב בשמחה באצבע משתתפת "ביישנית" שמזיין את אשתי.

הוא שלף את אצבעו החוצה ומושך במכנסיה הקצרים. J מזיזה את רגליה כדי לאפשר לו להסיר את המכשול האחרון למנהרה הכיפית שלה. הוא חזר למשש את אשתי ברגע שהמנהרה פנויה! אנחנו שוב מנסים להשיג את המיקום הטוב ביותר על הציצים שלה. הוא רוצה פטמה שהבנתי, בזמן שאני מנסה לקבל ציצים שלמים. לבסוף הוא מושך את ידיו. אני רואה אותו נשכב לצד הציצים שלה. הוא נכנס תחתיה ועכשיו יונק את הציצים שלה מלמטה. אני חושב שהוא מסתכל היטב גם על מציצות המתמשכות. נראה שהוא מרגיש נוח שם למטה. אני שומעת אותו מוצץ בחוזקה את הפטמות שלה בזמן שהוא ממשש את המנהרה הכיפית שלה.

האם J נהנה ללמד את הכיתה הזו?

אז עכשיו יש אורות דולקים במלון השני 60 מטרים מול המלון שלנו, רק שמתי לב לזה!

לסכם;

יש לי ג'יי על הברכיים ונותנת לי מציצה לאישה, היא עירומה. אני שמח.

הפרויקט של ג'יי נמצא מתחת לה מוצץ את הציצים שלה, ויש בה אצבעות. סטן מאושר.

ל-J יש שני זכרים בכל הגוף. J's שמח.

הוא מסתובב עדיין מנסה לעמוד בתור תחתיה. היא הרימה רגל מעט כדי לתת לו מיקום טוב יותר חשפניות באילת על המנהרה הכיפית שלה, הוא ניצל את הרמת הרגל כדי להחליק את גופו מתחתיה. אני יכול להרגיש אותה מזיזה על ידי לחץ הפה שלה על הזין שלי. אני מאמין שהיא ישבה עליו, רגל משני צידי המותניים שלו. הוא בעמדה לעשות כל מספר דברים עכשיו. הוא מוצץ לה את הציצים והיא מגבשת את רגלו. זה נהיה אמיתי אז כדאי שאסתדר עם זה. על מי אני צוחק. אני יותר מבסדר עם ג'יי פאקינג סטן.

ג'יי הרים את מבטו ואז התחיל לנשק אותי. החיוך אמר לי שהיא בסדר אבל נראה קצת מבולבל. אז החזקתי אותה ונישקתי אותה עוד קצת, אני מאמין שזה שם את הכוס שלה ישירות על פניו. לא עשיתי את זה בכוונה, אבל העיניים שלה גדלו פתאום, היא לא זזה. היא אכן נראתה מופתעת. העיניים שלה נשארו גדולות בוהות ישר לתוכי! אז המשכתי לנשק אותה. כל אותו זמן J מיקם את הדגדגן שלה על לשונו. בשלב זה היא שוב הגיעה לזין שלי וליטפה אותו בזמן שהתנשקנו. אני מושיט יד אל הציצים שלה, מוצא את הידיים שלו כבר משתמש בהן, הוא הזיז את ידיו. אני מניח שהמנהרה שלה על פניו הספיקה לרגע. ה-O הגדול לא יכול להיות רחוק, חשבתי. אחרי כמה דקות נפלאות סטן קם.

מצאתי את עצמי תוהה אם הוא עדיין עצבני? אני בטוח שהוא היה!

ג'יי פקחה את עיניה. סטן עבר להתיישב לידי על הספה והתבונן ב-J דוחף אותי. SG עדיין נראה עצבני. ג'יי שאל אם הוא בסדר? היא אמרה לו להירגע. ג'יי חייך והעביר יד אחת ממני אליו. לראות את הג'ק שני הזין שלה היה ממש חם. הוא שפשף את ראשה ואוזניה ואז חזרה אל הציצים שלה שוב ושוב. לבסוף היא רכנה לכיוון המפשעה שלו, עם חיוך על הפנים האלה ראיתי אותו מחליק את הזין שלו על המצח, הלחיים והאף שלה ואז דופק לה על הסנטר עם הדבר הזה שאומר שראיתי את זה בסרט. היא צחקה כשהמשיכה לתקוע אותו. היא עברה לבלוטות של סטן, כדורים ביד היא עבדה עליו. זה גרם לי לתהות אם שנינו נתאים לפה שלה. אמר לי קול בראש לבטל את הרעיון הזה.

המסיבה מתנהלת

OMG עכשיו מה אני צריך לעשות, אני חושב קשה. החלטתי למלא את מנהרת האהבה שלה מאחור לפני שהוא ינסה. כשהתחלתי היא ראתה אותי מתנועע לאורך כל הדרך. חייכתי כשנכנסתי למנהרה הכיפית שלה.. הרגליים של ג'יי נפתחות לי ונדחפות לאחור!

בשלב זה הוא התחיל לנשק אותה, אבל היא פצעה לא לנשק אותו, היא כן תפסה את הזין שלו ביד אחת שהיא לא נשענה עליה והתחילה ללטף אותו שוב. היא עשתה את זה בעדינות עד כמה שהבנתי. חשבתי שהזין שלו נמצא במרחק של רק 2 אורכים מהפה שלה ותהיתי מה היא הולכת לעשות. הוא המשיך לקרב את ה-IT אל פיה. היא לא התביישה מהיכן הוא שם את זה וחייכה אלי בחזרה. ילד הוא מחייך עכשיו! ג'יי שאל את סטן אם הוא רוצה מציצה. סטן הפנה אליה את איברו והנהן. ג'יי שוב שאל אם הוא רוצה מציצה, אתה צריך לענות לי. סטן חייך גדול ואמר שאני צריך מציצה ממך J!

אני משפשף את הזין שלי על המגב שלה. סטן שוב הלך לנשיקה, ג'יי הזיז חשפניות באילת את ראשה שוב הזין שלו היה שם! ג'יי הסתכלה אליי סביב ואז הסתובבה אליו ונישקה אותו הרבה כשהיא מחזיקה את הזין שלו בידה. ראיתי את העיניים שלה והמבט היה שם. היא הייתה באזור הזה, וידעה שאני צריך לזיין אותה עכשיו, אז נדחפתי פנימה. היא הלכה אליי הלוך ושוב פעמים רבות. בכל פעם הראש שלה עלה ואז למטה, למעלה ולמטה. לבסוף הוא הניח את ידו על ראשה והוביל אותה אל ראש הזין שלו. (חשבתי שם היא עומדת ראש בראש עם הבחור הזה, מוח מוזר אני מניח) היא לא התרחקה כמו שחשבתי שתעשה אחרי עניין הנשיקה. אולי בגלל שהיא נדחפת ומושכת וזיין אותה מאחור על ידי.

באחת הדחיפות שלי ראשו חזר לאחור וידיו החזיקו את ראשה למטה ליד הזין שלו! היא לא ניסתה לזוז מהזין שלו, יכולתי לראות תנועה. ג'יי ליקק את הראש! היא עשתה את זה לזמן מה וחייכה ממש גדול. "תראה מה התחלת CJ" היא אמרה ואז התחילה המציצה. אני מנענע את הפה של אשתי על זין אחר. ג'יי מעולה ב-BJ's ועוברות בערך 2 דקות עד שהוא מחזיק עמוק בפה כדי להפיל את הזרע שלו.

הם התחילו להתנשק והיא הרימה את הזין שלו למעלה וליטפה את סוג הזין הרך. סטן משך אותה בישבן, הם המשיכו לנשק אחד את השני. הוא שוב לקח את הציצים שלה ביד.

לראות אותה מנשקת את הבחור עם התריסים פתוחים אילץ אותי להחזיק עמוק ולגמור בה! היא ידעה ודחפה אותי עד שסיימתי בה. הנחתי את ראשי על ישבנה ורק הסתכלתי עליהם. הם התנשקו והציצים שלה בידיו. ג'יי לא האט, אבל כן. ניגשתי לחלון והבטתי החוצה אבל לא ראיתי אף אחד לידנו. הלכתי אל האור לידם והדלקתי אותו לפני שהתקרבתי אליהם שוב. פשוט הסתכלתי בפליאה. היא הייתה חרמנית, הוא היה חרמן, אני הייתי רך!

היא חיפשה אותי ומשכה אותי פנימה לכמה נשיקות. היא החזיקה את הזין שלו ביד אחת ונישקה אותי. ג'יי אמרה לי שהיא אוהבת אותי יותר ממה שאני יכול לדעת, אבל היא הולכת לעזור לו גם. לסטן היה חיוך טיפשי של נוער כשהקשיב. המוח שלי מסתובב. לא האמנתי שזה קורה.

לא הייתי בטוח שזה נכון. סטן היה בטוח שזה נכון! J אהב את הנסיעה עד כה.

ג'יי מנשקת אותי אבל לסטן היו הציצים שלה. ג'יי המשיכה להצחיק אותי כשהראש שלה נע לעבר הזין שלו! לאט ועמוק היא המשיכה להתנשק. ואז היא מאטה ופקחה את עיניה כדי להביט בעיניי מה שנראה כמו דקה או שתיים. חשבתי שהיא רוצה להגיד משהו, "מה זה אמרתי". היא ענתה "אני רוצה לעשות איתו סקס"

לא הבנתי למה היא התכוונה. הוא קיבל מציצה, מה עוד היא רצתה לעשות? טיפש אותי.. רק חייכתי. היא חייכה וכרכה את זרועותיה מסביבי והתחילה לנשק אותי שוב, היא גם הושיטה יד והחלה ללטף את הזין שלי. אנחנו על הברכיים ומתנשקים. הרגשתי שהוא מושיט בינינו ציצי, זה לא היה מגניב אבל היא נשענה מעט לאחור כדי להכניס את הידיים שלו לשם. היא התרחקה ממני ופנתה אליו. היא התחילה לנשק אותו וללטף את הזין שלו, והילד שוב היה קשה. היא קמה ומשכה אותו אליה. עכשיו היא הייתה צריכה להתנשק איתו. הבחור הגבוה יותר היה עם הזין שלו על בטנה בזמן שהוא ליטף את ישבנה. היא הזיזה אותו ליד החלון ולכיסא שבו ישב בהתחלה. ג'יי ישב על הכיסא תוך כדי שהוביל אותו אליה והחל ללקק את ראש הזין שלו. כעבור זמן מה היא התחילה לטלטל את ראשה על הזין שלו. הוא התקשה לעמוד במקום או לעמוד כפי שראיתי את זה. התחלתי לשפשף את גבה כשראיתי את אשתי נותנת לחבר בר "ביישן" מציצה!

לא ידעתי מה עוד לעשות אז המשכתי לשפשף את הגב, תוך כדי צפייה בו עושה פרצופים מציצה. היא נשענה לאחור כדי לזיין אותו עם ליקוקים על הקצה בכל פעם שהזין קרוב אליה. ג'יי מצצה אותו כשהחליקה את הכוס שלה לקצה הכיסא. ה-BJ האט את הקצב כשהיא הזיזה את סטן הקטן לעבר המנהרה הכיפית שלה.

ידו של ג'יי הניחה את הזין שלו בכניסה שלה. הוא דוחף את הזין שלו לגן עדן. נדנדה, דחיפה, נדנוד, דחיפה, חשפניות באילת נדנוד ועיניו עצומות. ג'יי התחיל לנשק אותי בזמן שהוא החליק לתוכה. היא חזרה אליו והם התנשקו ונאחזו זה בזה במהלך הנסיעה שהוא נתן לה. באם באם באם בם זה הדבר היחיד שאני זוכר שחשבתי. הוא וג'יי עשו את הבאם באם הרבה זמן כשצפיתי.

אז אני שוב קשה אבל אין איפה לשים את זה, אני מתחיל לעבוד על זה בעצמי.

הבחנתי גם בתנועה ליד החלון.

סטן הפסיק לזיין מספיק זמן כדי להעביר אותה מעל הכיסא ולהכניס את הזין שלו מאחור! שוב באם באם באם, הגוף שלה קפץ די טוב עכשיו. ניגשתי אל הפה שלה זין ביד, זה עבד! הוא דחף אותה קדימה ואחורה במידה הנכונה כדי לקבל מציצה נהדרת מאשתי. הוא התקרב אליה די מהר עכשיו. עיניה התגלגלו לאחור בראשה כשנכנסתי לפה שלה! סטן לבסוף דחף פנימה והחזיק אותו ואז שוב פעם אחרונה והחזיק אותו בתוכה בזמן שהוא פרק בה. הוא רק רכן קדימה ונשכב עליה. מחזיקה את הציצים שלה ומחייכת אליי.

J נתנה לו את כל הזמן שרצה בה לפני שהיא הסתובבה אל הזין ה"חבר" הביישן שלה. J חייכה כשהיא התחילה למצוץ אותו נקי!

חשבתי שזה בשבילי רק לפני שעה.

ואז בקול לו ולג'יי לשמוע "חשבתי שהגוף של ג'יי היה בשבילי רק לפני שעה, מניח שטעיתי בקשר לזה." האמירה הזו העלתה צחוק מסטן וחיוך מ-J תוך כדי מציצת לא את הזין שלי.

סטן הפך לחבר הכי טוב שלנו. הוא הודה לנו שוב ושוב.

סטן, ג'יי ואני היינו רגועים ועירומים! ג'יי ליטף אותו כשהתחיל להתרומם בשביל אחר!

היא הייתה מוכנה לעשות אותו שוב! שאלתי את סטן אם יש לו מספיק? ג'יי לא אמרה דבר כשהיא לקחה את מקל השמחה שלו ביד. סי ג'יי, אני צריך עוד יין מה איתך סטן?

אז המלצר התחיל לספק להם את המשקאות כשהיא דפקה אותו שוב! נשלחתי לקחת עוד יין קצת לפני 01:30 לפנות בוקר. זה הפך אותי ליחיד בבגדים.

כשחזרתי לחדר ראיתי אותה מפוצצת אותו מבעד לתריסי החלונות שפתחתי קודם לכן. הפה של ג'יי מלא בזין. הציצים והתחת שלה בנוף יפה! הבחור השני שצפה הזיל ריר.

אוקיי אני אסיים את החלק הקטן הזה של הסיפור מאוחר יותר.