בחרו עמוד

כמו שעשיתי כל ערב לפני שהלכתי לישון, הלכתי לבדוק מה מצב הילדים שלי, לוודא שהם ישנים ומחביאים ללילה. הבנים התאומים שלי היו פרוסים על מיטות הקומותיים שלהם, ידיים ורגליות כפופות וזוויתיות בכל דרך, שמיכות מתערבבות מתחתיהם, מצב שינה רגיל לשניהם. הצצתי בשארלוט, הבכורה שלי. שרלוט הגיעה כבר לגיל ההתבגרות, מטורפת ברגע אחד, ואז הילדה של האבא הקטנה והמתוקה למחרת. אשתי הייתה סובלנית כלפיה רוב הזמן אבל מדי פעם שמעתי מאמה המתוסכלת של הילדה, "תתמודד איתה, סיימתי!" הייתה לי מערכת יחסים הרבה פחות מתפרצת עם הבת שלי, היינו קשורים קרובים מאז שהיא יכלה לטייל מאמא שלה אלי. שרלוט התפתחה לנערה מתבגרת יפה, וככל שהיא השתנתה, כך נהייתי מודעת יותר לממזרים הקטנים המגעילים, בעלי הפנים הפצעונים והמזיל ריר התלויים סביבה, וככל שעבר הזמן, שמתי לב שהיא הופכת פחות נרתעת מה המין השני.

פתחתי את הדלת לרווחה מספיק כדי לתת לאור האולם להאיר על שרלוט וקיבלתי את ההלם של חיי. היא שכבה עירומה על גבי השמיכות, דילדו קטן לופת בידה השמאלית. הילדה ישנה אז לא ראתה או שמעה את התגובה שלי. בהיתי, המום לכמה שניות, ואז נסוגתי לאולם וסגרתי את הדלת, המוח שלי היה ריק, לא חשבתי, הייתי מקובע רק על התמונה של בתי שוכבת עירומה על המיטה עם צעצוע מין בפנים את האגרוף שלה. אחרי כמה רגעים של שקט מרגיע, פתחתי בזהירות את הדלת שוב כדי לראות אם הדמיון שלי משחק בי תעתועים. לא, הנה היא הייתה, במלוא תפארתה, מחזיקה דילדו. התחלתי לנשום שוב ואז התחלתי להסתכל עליה. הבת שלי הייתה בערך בת 5'3, אבל אשתי ואני הסכמנו שהיא עדיין גדלה. היא שקלה אולי 100 קילו ועד לאותו רגע, לא הייתי מודאג יותר מדי לגבי אופן חלוקת המשקל. הבטתי בה למעלה ולמטה, עיניי קולטות את התלוליות הרכות והעגולות להפליא של שדיה, את השטחים בגודל כפתורי המעיל עם פטמות קטנות. היא הצטמצמה מהכתפיים למותניים שלא יכלו להיות יותר מ-24 אינץ' מסביב, ואז ירכיה התרחבו לחלק העליון של ירכיה. בטנה הייתה צעירה שטוחה עד התלולית הקלה של האגן, החלק העליון של חריץ הכוס שלה היה גלוי מבעד לכיסוי דק של שיער חום בהיר מתולתל. ירכיה הדקות היו זוויות זו מזו כדי שאוכל לראות את הנרתיק שלה מלמעלה עד ישבנה, קפלי הכוס שלה נראו מעוגלים, מלאים, בוגרים. השפתיים הפנימיות, השפתיים, הציצו מהחריץ של הכוס שלה. פרט לקבוצת כוכבים של ארבעה כתמי לידה קטנים מתחת לשד השמאלי שלה, גופה, עורה, היו חלקים וחסרי פגמים. העברתי את עיני אל הדילדו, הוא היה אולי חמישה סנטימטרים באורך וצורתו כמו זקפה אמיתית, אפילו היה לו סט של כדורים. הצעצוע השזוף לא נראה כמו ויברטור, רק דקירה מזויפת המופעלת ביד. עמדתי נטוע בפתח ובהיתי בסצנה שעל המיטה, בידיעה שעלי לעזוב, אבל לא יכולתי לגרום לרגלי לזוז. לבסוף התעשתתי, התרחקתי וסגרתי שוב את הדלת. כשהלכתי לחדרי רק מחשבה אחת העסיקה את מוחי; הבת שלי גדלה בזמן שלקח לי לפתוח, ואז לסגור את הדלת שלה.

חשבתי לספר לאשתי את מה שראיתי אבל התחמקתי במהירות את המחשבה הזו. אני די בטוח שהיא תנסה להתעמת עם בתה בדיוק אז; לא חשבתי שלהעיר את שרלוט ולהעיר מהומה על צעצוע מין ב-10:30 בליל בית ספר זה הרעיון הכי טוב. לאחר שהרגעתי את אשתי שהילדים כולם בטוחים ומתכרבלים במיטותיהם, היא נמנמה, אבל אני שכבתי על הגב, לא יכול לישון. החדר היה חשוך, אבל לא נזקקתי לשום אור כשהבטתי בזיכרון גופתה של שרלוט. היא בטוח לא נראתה כל כך בשלה כשהיא הסתובבה בבית בבגדים. לא ידעתי מה לעשות עם הגילוי שלי וככל שחשבתי זמן רב יותר, כך התעוררו יותר שאלות במוחי. האם עלי להתעלם מזה? לחקור יותר? לספר לאמא שלה? מה היא עשתה עם הדילדו הזה, האם היא הלכה עד הסוף, השתמשה בו כדי לפוצץ את הדובדבן שלה, או שהיא עדיין צנועה מספיק כדי להתנסות? האם היא התעסקה עם הנערים הצנומים, גוררי מפרקי האצבעות, חסרי העיניים, הנערים שהיא הסתובבה איתם? החששות של אבא שלי היו בכוננות גבוהה וידעתי שאני צריך לעשות משהו נערות ליווי בתל אביב.

קנדיס

בסביבות 4 באותו בוקר התגנבתי חזרה לחדר של בתי ופתחתי את הדלת בקלילות. שרלוט התכרבלה מתחת לשמיכה שלה, התכרבלה לתוך הכרית שלה. ניגשתי למיטה והסתכלתי מלמעלה על הפרופיל היפה שלה, ולראשונה ראיתי בילד שלי נקבה מושכת, לא הילדה שלי. מתביישת בבלאגן שדגדג לי את האגוזים, זזתי אחורה מהמיטה שבה דרכה יחפה על משהו קריר וגומי, הבטתי למטה וראיתי את הדילדו נוקב מתחת לאצבעותיי. הרמתי אותו בזהירות ואז עשיתי משהו שבייש אותי עוד יותר. שמתי את דקירת המשחק שלה לאפי כדי לראות אם אני יכול לתפוס את הריח שלה, שוב הביצים שלי התערבלו. הייתי צריך לברוח מהמחשבות שלי אז חזרתי למיטה, לא הייתי מודע לכך שעדיין החזקתי את דקירת הפלסטיק עד ששכבתי. לא ידעתי מה לעשות איתו, הפלתי אותו מאחורי המעמד ליד המיטה, על הרצפה על הקיר. לא ישנתי קריצה באותו לילה. באותו בוקר, נערות ליווי בתל אביב הייתי במטבח ומזגתי כוס קפה נחוצה כאשר פיצוץ עז של קולות הדהד בבית, "מי מכם היה בחדר שלי אתמול בלילה!?" שרלוט צעקה על התאומים נערות ליווי בתל אביב.

הם הכחישו פה אחד, "לא אני".

"אל תשקרו את השחצנים הקטנים, אחד מכם, כנראה שניהם היו צריכים להיות בחדר שלי, אני יודע את זה!"

אשתי קפצה, "שרלוט, על מה לעזאזל אתה צועק?"

"הם היו בחדר שלי אמא, הם היו חייבים להתגנב פנימה כשישנתי."

"למה שתחשוב ככה?" שאלה אשתי.

קולה של שרלוט ירד בערך ב-20 דציבלים, "לא משנה, זה לא משנה." בדיוק כשאמא שלה הגיעה למטבח, שמעתי את בתי מאיימת על אחיה, "אחד מכם לקח משהו מהחדר שלי, אני רוצה אותו בחזרה או ששניכם תתפסו ממני הרבה גיהנום". מיד ידעתי מה חסר לה.

שרלוט הייתה עצבנית באותו בוקר. רק אחרי שהתאומים יצאו להסעה של בית הספר היא חזרה לעצמה קצת, הייתה קצת יותר רגועה. שוב, אשתי שאלה אותה מה הבעיה שלה, אבל הבת שלנו קיבלה את אחד מהאישיות המונעת מהבגרות שלה, סטיבן קינג ונחרמה לעברה. לאחר עימות קצר, גם הילדה עזבה לשיעורים, אשתי פרל באה אליי, "היא בלתי אפשרית! מה לעזאזל רע בטרור הקטן? אתה חייב לדבר עם וויל שלה, אני לא יכול יותר."

באותו רגע ידעתי שלא אספר לאשתי על התחביב החדש של שרלוט, אבל התחלתי לצחקק, פרל הביטה בי, "מה כל כך מצחיק?"

"אתה יודע מה אבא שלך אומר על השנים שהיית נער?"

לאשתי לא היה מצב רוח לחשוב על ילדותה, "לא, מה?" היא רטנה.

"הוא אמר לי כמה פעמים, שמהרגע שהתבגרת עד גיל שבע עשרה בערך, הוא לא היה בעל ואבא, הוא היה שופט. עכשיו אני יודע מה הוא אמר."

פרל נהמה לעברי, "לא מצחיק." חשבתי שזה מאוד משעשע.

במשך שלושה ימים נוספים העוינות בין שרלוט לתאומים הייתה עמוקה מספיק כדי להטביע כל קשר משפחתי. פרל ושרלוט לא היו בהרבה יותר טוב, אני הייתי היחידה שהבת שלי הייתה מקיימת איתו אינטראקציה בלי להישבר ולנהום כמו חיה פצועה. ידעתי מה מפריע לה, אבל לא הייתי בטוח איך לסדר את הדברים שוב. חשבתי להחזיר את הצעצוע הארור לחדר שלה, אבל אולי אפילו זה לא יעבוד, היא עדיין תחשוב שלאחים שלה יש את זה וימשיכו לשנוא אותם. כל המשבר הגיע לראש בשבת אחר הצהריים כשאשתי הזהירה אותי, "תוציא את הבת שלך מהבית ותדבר איתה. אני מוכן להכות אותה לגבס!"

"שרלוט, בואי נסתלק מכאן, אני אקנה לך גלידה." היא ואני השתמשנו בגלידריות כתפאורה לשיחות אב/בת רבות. פעמים רבות, נהנינו מקונוסים בבסקין-רובינס ללא אחים או אמה; ניקוי בעיות, או סתם חיבור.

היא לקחה לפניה כוס טבילה כפולה וטעמה את הטעם הראשון כששאלתי כאילו לא ידעתי, "מה קורה מתוקה, למה את כל כך עצבנית בימים האחרונים?"

היא הסמיקה באדום, הסיטה את עיניה בעודה מנסה למצוא תשובה סבירה, "אני לא יודעת אבא, הבנים פשוט פרחחים".

"גם אמא שלך היא פרחח?"

היא הרימה את מבטה אלי, נרגזת, "אבא, היא תמיד תופסת את הצד שלהם, היא חושבת שאני שונאת אותם כל הזמן."

"אתה לא?"

הייתי צריך לחייך כשהיא רטנה, "לא כל הזמן, לא, אבל השבוע זה בטוח."

הגיע הזמן להודיע ​​לה שאני יודע את הסוד שלה, שצעצוע המין שלה חסר, שהיא לא צריכה להאשים את הבנים. שלפתי קופסה קטנה מכיס הז'קט שלי והנחתי אותה על השולחן, "הנה, אולי זה יעזור לך להירגע."

היא נדלקה בחיוך, היא אהבה לקבל מתנות לא צפויות, "השגת לי משהו?" החיוך נעלם שניות לאחר מכן, רגע אחרי שפתחה את הקופסה. היא הביטה בדילדו שלה שוכב על מצע כותנה. פניה של שרלוט נחרכו באדום, עיניה התרחבו כמו צלחות, היא קפאה במקום, היא לא נשמה. לאט לאט היא הרימה את עיניה ההמומות אל עיני, שמטה את הקופסה ואז טרפה מהתא ויצאה מהדלת. לא הופתעתי מהתגובה שלה, הייתי די בטוח שזה לא יהיה, 'אוי תודה, פספסתי את זה'.

היא לא הייתה במכונית כשנכנסתי, הבת שלי נמלטה לחלקים לא ידועים אז נסעתי לרחוב ושמתי עין אחריה כששיייטתי לאט. היא עשתה את זה כמעט שני בלוקים עירוניים לפני שמצאתי אותה; נעצרתי לידה, "שרלוט, תיכנסי, את לא יכולה לברוח מזה."

"לעולם לא אכנס איתך שוב לרכב, תסתלק!" היא צעקה מספיק חזק שאיזו אישה שהולכת ליד סרקה אותי בעין רעה, היא ראתה גבר בגיל העמידה מטריד בחורה צעירה ברחוב אז היא חבטה 911 לטלפון שלה, היא התכוונה לדווח לי. התרחקתי לפינה הבאה ואז יצאתי מהמכונית וחיכיתי לשארלוט. כשהיא התקרבה, עצרתי אותה, "את חייבת להיכנס למכונית לפני שהשוטרים יופיעו."

"אני מקווה שהם יעשו זאת!"

דנקה

לא כעסתי כמו אמא שלה, "באמת? אתה רוצה שאני אגיד להם למה אתה כועס?" הוצאתי את הקופסה מהכיס שוב, "זה אולי לא נראה לי טוב בהתחלה, אבל אחרי כמה דקות של שגרת שוטר טובה/שוטר גרועה הם יידעו של מי זה; היכנס לשארלוט, אני לא הולך להכות אותך או להביך אותך יותר."

בגישה ברוחב קילומטר ובעומק כפול, בתי פתחה את דלתה ואז סגרה אותה בטריקה. נכנסתי לרכב ואז נסעתי במהירות מהאישה, שהתקרבה כשהטלפון דבוק לאוזן. כשיצאנו, קיוויתי שהיא לא קיבלה את הרישיון שלי למשטרה.

הבית לא יהיה מקום טוב לקחת אותה אז עברתי דרך העיר לפארק עירוני, נוכל לשבת ליד אגם לון ולדבר על הבלגן שהדילדו שלה עשה. בזמן שנסעתי, הבת שלי הרימה את הקופסה ואז הציצה בזהירות פנימה שוב, היא פרחה באדום פעם נוספת ואז שמה עליה קצה אצבע, כאילו היא אומרת שלום לחבר ותיק. היא הרימה את מבטה אלי, "לקחת את זה מהחדר שלי?"

"זה היה על הרצפה כשבאתי להכניס אותך פנימה."

"הראית את זה לאמא?"

"לא מתוקה, בינתיים רק אני יודע שיש לך את זה."

היא לקחה נשימה עמוקה, נאנחה את זה כשהקלה והשלמה משולבים, "תודה שלא סיפרת לה." שרלוט נשענה על החלון, לא בוהה בשום דבר, בלי לומר דבר, למשך שארית הנסיעה לפארק.

ישבנו על ספסל מול האגם, התבוננו בברווזים חולפים על פניו, "אני מניח שאני לא צריך להתחיל שיחה על עובדות החיים, נכון?"

"לא, אני חושב שבין אמא למקומות אחרים אני מכיר מספיק."

"מקומות אחרים? כמו בנים?"

שרלוט חייכה בלי שמחה, היא הפכה פחות נסערת, "לא אבא, לא בנים. רק החברים שלי וסרטים ודברים".

הוקל לי לשמוע שהיא לא עשתה את הצעד האחרון, אבל היו לי מאה שאלות הצטופפות על הלשון שלי וחיכו להישאל. הרגשתי שצריך להיות איטי, עדין, איתה, "כמה זמן יש לך את זה, מאיפה השגת את זה?"

"לפני כמה חודשים אני ומאלורי הלכנו לאינטרנט וקנינו אותו, היא גם קיבלה אחד, רק שהוא שחור." היא חייכה בתחושה בפעם הראשונה, "הייתי חייבת להכניס את יום ההולדת שלי אז המצאתי אחד כאילו הייתי בת תשע עשרה. אחרי זה הייתי הראשון שבדק את הדואר כל יום עד שהגיע”.

"באינטרנט? אני בדרך כלל לא רואה מודעות לצעצועי מין באינטרנט, איפה חיפשת, באתרי פורנו?" שוב, היא צבעה מהלחיים במורד צווארה, היא לא הייתה צריכה לענות על השאלה. הבת שלי הסתכלה בפורנו. ישבתי לידה, בדקתי את הרגליים המורחבות מהחצאית שלה והרגשתי מתח מהדק את הביצים שלי. נזכרתי בתמונת העירומה שלה על המיטה והמתח התפשט לדקירי. הייתי צריך לשנות את הנושא, "תראי ילדה, הסוד שלך בטוח, אני לא אספר לאמא שלך. אני יודע היטב שאם היא הייתה יודעת שיש לך את זה, היו שעות של הרצאות שאף אחד מאיתנו לא היה נהנה. אתה יכול לשמור על הצעצוע שלך ולעשות מה שאתה עושה איתו, השפתיים שלי חתומות".

היא ציפה כאילו משקולת ענקית הורמה ​​ממנה, אבל רק מלמלה בשקט, "מבטיח?"

"שבועת זרת."

"תודה אבא." היא לכדה את עיני בעיניה לרגע בזמן שחשבה; הסוד שלה היה גלוי ומכיוון שלא עשיתי התקף או גיניתי אותה, היא הרגישה בטוחה מספיק לשאול, "אני לא עושה כלום עם בנים, אבל אני מסתקרנת, יש לי שאלות לגביהם ואיך הם חושבים על בנות . אם הייתי שואל אותך כמה שאלות, היית עונה עליהן?"

"עכשיו?"

"לא, אחר כך, עכשיו אני צריך ללכת הביתה ולהיות נחמד לאמא."

"והאחים שלך."

היא חייכה אליי חיוך רגוע לגמרי, "אולי, אבל הם עדיין קרטינים מתועבים."

הייתה ניידת שוטר מול הבית, פרל עמדה על הדשא ושוחחה עם קצין; האישה ראתה את הרישיון שלי. שרלוט ואני הלכנו לשוטר ותוך כמה דקות הסברנו את המצב; מרוצה שאני לא סוג של טורף מיני או מתעלל במשפחה שלי, היא עזבה. כשהסיירת התרחקה שאלה פרל, "על מה לעזאזל זה היה?"

שרלוט הניחה יד על זרועה של אמה, "רבתי עם אבא ברחוב ואיזה אישה קראה לזה."

"שניכם עדיין רבים?"

"לא אמא, סיימתי לריב עם כולם, בואי נלך הביתה." פרל העיפה בי מבט של תודה על כך שבתה שוב הייתה חלק מהמשפחה.

שבועיים חלפו ושארלוט ואני החזרנו לרמת הנוחות הרגילה שלנו כשהיא ואני היינו ביחד. רציתי נואשות לשאול אותה מה היא עושה כשהאורות כבו, אבל הגינות שמרה עליי את אמא. זה היה עוד שבת כשהיא ניגשה אליי בחצר האחורית, סגרתי את המכסחת כשהיא באה אליי, "אבא, אפשר לדבר?"

"בטח, מה לגבי?"

עיניה ברחו מהאדמה לשמיים, "בערך, אה, אתה יודע, על הקטע שלי."

"דָבָר?"

היא הביטה בי עצבנית, "דילדו."

ובכן לפחות היא הייתה בוטה, לא מתחמקת, "מה עם זה?"

היא הפתיעה אותי כששאלה, "יש לאמא משהו כזה?"

"אה, טוב, כן, אם אתה צריך לדעת."

"כמו שלי?"

"כן, דילדו בצורת זקפה, קצת יותר גדול משלך, והוא רוטט."

שרלוט הביטה סביבה, לקחה נשימה עצבנית ואז הביטה בי בחזרה, "אתה עוזר לה איתם לפעמים?"

לא ידעתי לאן הסקרנות שלה הולכת אבל לא התכוונתי להגיד לה ללכת, מה שאמה ואני עשינו בחושך היה פרטי מדי, "לפעמים, הם יכולים להיות הסחה מהנה כשאנחנו עושים אהבה. ”

היא התחילה להסמיק ויכולתי לראות אותה מתאמצת להגיד לי, "אני קצת משתמשת בשלי אבל לא הלכתי עד הסוף."

למרות שידעתי מה היא אומרת, הסוטה שבפנים רצה לשמוע את המילים "כל הדרך?"

שרלוט התעצבנה, לגמה נשימה ואז שחררה אותו כמו זרם אוויר, "אף פעם לא הכנסתי את זה לתוכי, אני מפחדת, זה עלול להכאיב, אני עלול לדמם וזה יפחיד אותי."

הבת שלי ואני היינו על אותו אורך גל מאז שהייתה צעירה, ידעתי מה היא ניסתה לומר, "אז מה את אומרת ילדה, את לא רוצה להיות לבד אם את משתמשת בזה כמו שצריך?"

היא רעדה בעליל, סלק אדום בפנים כששאלה בשקט מאוד, "אתה יכול לעזור לי אבא, אם אתה עוזר לאמא, אתה יכול להראות לי גם איך זה אמור לעבוד?"

מאה תגובות שונות הציפו את מוחי, האגוזים שלי התהדקו, הדקירה שלי התכופפה בהלם ארוטי, עין נפשי הגדילה את זכרונה של שרלוט עירומה ושוכבת על מיטתה. הרגשתי צמרמורת עוברת במעלה עמוד השדרה שלי כשהיא הביטה בי, מהורהרת, ממתינה לתשובתי, "האם אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה?" היא לא אמרה דבר אלא שמטה את עיניה אל הדשא, לחייה עדיין בערו כשהיא הנהנה ואז הסתובבה ורצה חזרה אל הבית. שרלוט עזבה את הבית זמן קצר לאחר שהציעה לי הצעה ושמחתי כי כמה פעמים שראיתי אותה לפני שהיא עזבה, החרא שלי הגיב אליה. לא זקפת מכנסיים מלאה, אוהל, אלא נפיחות שדגגדה בריגושים; חצי קשה. אם היא הייתה בעיניי יותר זמן, הייתי אוהל את המכנסיים שלי.

עבר עוד שבוע; היא לא אמרה כלום ואני לא ניגשתי אליה, אבל כן הצצתי לחדר שלה אחרי שהיא הלכה לישון. לא ראיתי את הצעצוע שלה, אבל הצלחתי לראות שוב את הגוף המתבגר המתוק שלה. פעמיים עמדתי ליד המיטה והתפעלתי מהמאפיינים הנשיים המענגים שלה בזמן שישנה. אחד מאותם הלילות פיתיתי את אשתי, וזה היה ההסבר הבלתי נאמר שלי לזקפה כשהלכתי לישון. בערב שישי הבא שרלוט יצאה עם חברים, פרל לקחה את התאומים לסרט של הנוקמים אז הייתי לבד. נמשכתי לחדר של בתי והתיישבתי ליד השולחן והמחשב הנייד שלה. ישבתי כמה רגעים, ספגתי את סביבת הנערות, ואז פתחתי את המחשב ואתחלתי אותו. ברגעים אחדים הסתכלתי על 'סיסמה'. הממ, במה היא יכולה להשתמש? ניסיתי את השם שלה, את יום ההולדת שלה וכמה מילים ברורות. זה היה כשהקלדתי את 'Furball' שמסך הבית שלה נפתח. פרבול הוא החתול שלה.

חטטתי במסמכים ומצאתי רק שיעורי בית ספר, אבל תיקיית התמונות הייתה קצת יותר מעניינת. ישבתי וצפיתי בכמה עשרות תמונות סלפי של בתי בכמה שלבים של לבוש, או התפשטות. היו הרבה תמונות מסוג אלבומים משפחתיים, אבל אלה לא משכו את תשומת ליבי כמו עירום שלה, חלקי או כולו, לא משנה. היו גם כמה תמונות של חברתה הטובה מלורי. גם מלורי לא התבייש להתפשט למצלמה. מלורי הייתה מרתקת בחזייה ובתחתונים בדיוק כמו שרלוט, אולי יותר, כי הבלונדינית הצעירה והקסומה לא הייתה הבת שלי. לא הצלחתי להחליט לאיזו בחורה יש את הגוף המושך יותר אז למדתי את שני בני הנוער בקפדנות במשך רבע שעה. התקרבתי לכל אחד מהם כדי לקבל נקודות מבט מקרוב על כל חלקי הגוף שלהם, זו הייתה הטלה, שניהם היו יפים, שניהם היו לוהטים. לצ'רלט היו שדיים מושכים יותר, אבל מלורי הייתה גבוהה יותר, קצת יותר רגליים. הברונטית הצעירה והיפה עלולה לגרום לי לשכוח שאני גבר נשוי בגיל העמידה. הדקירה שלי הייתה חצי פלדה חמה כשעברתי לקובץ הבא.

התיקיה הבאה שחיפשתי הייתה 'סרטונים'; היו כמה, אבל אלה ששמתי לב אליהם היו שלושה סרטונים אחרונים של שרלוט; שרלוט ומאלורי; שרלוט, מלורי והדילדו החדשים שלהם. צפיתי בכמה דקות של שתי הבנות רוקדות ומציגות כשהן מתפשטות, ואז משחקות איזה תחת לא מיני. הסרטון השלישי היה היכרות עם צעצועי המין החדשים שלהם. שתי הבנות ציחקקו והסמיקו בזמן שהציגו את הדילדו שלהן ואז שמו אותן בביישנות בין השפתיים והרגליים. אמנם הייתה לי תגובה פיזית חזקה לשלושת הסרטונים שהולכים וגרפיים, אבל קיוויתי באמת שהמקום היחיד שאפשר למצוא אותם הוא במחשב של שרלוט.

לא היה לי כל היום להזיל ריר על השניים, אז המשכתי הלאה. לא התעסקתי בחשבונות מדיה חברתית אבל פתחתי את הדפדפן שלה ואז הלכתי לקובץ ההיסטוריה. שרלוט לא מחקה את היסטוריית האינטרנט שלה אז צץ מידע אינטרנט של שבועיים. התמקמתי לראות מה הבת שלי וחברתה גולשות. לא לקח לי הרבה זמן למצוא את אתרי הפורנו שלה. נראה שהאתר הפופולרי ביותר הוא אתר שמתאים יותר לנשים מאשר לגברים. היו גברים עוגות בקר בתנוחות ובבגדים שונים, כולל עירום. תמונות וסרטונים של איברי מין של גברים, קשיחים ורכים, אכלסו את דף האינטרנט, ואז מצאתי מבחר של סרטונים שהראו רק ידיים של נשים מלטפות דקירות עד שהפכו לזקפה. אתר אחר הציע רק נשים וצעצועים שלהן, במשך חצי שעה ישבתי ודפדפתי בפנטזיות של בתי, צפיתי במין ההוגן מזיין ומוצץ דקירות פלסטיק בכל הגדלים, הצבעים והצורות. הדבר היחיד שלא ראיתי היה פעולה אמיתית של גבר ואישה. אולי היא הסתכלה על האקט המיני באתר אחר, אבל אלה שראיתי היו חסרי מגמה זו. לפני שעזבתי את המחשב, חזרתי לסרטונים; שרלוט ומאלורי רוקדות בעירום ומתגרות בעצמן עם דילדואים, חזרתי למעמד גבריות מלאה כשפנטזתי להחליק את הזין שלי עמוק לתוך מאלורי. נאלצתי להפסיק את המחשב כי פרל והבנים יחזרו הביתה בקרוב, אבל ידעתי שאחזור. חזור לחפש עוד סרטוני פורנו רך שבהם הבת שלי וחברתה היו האטרקציות הכוכבות.

כשיצאתי מחדרה, התמכרתי לרעיון ללמד את בתי כיצד להשתמש בדילדו שלה כראוי. חיכיתי עוד כמה ימים אבל שרלוט לא אמרה מילה, לא ציינה בשום אופן שהיא מוכנה להתנסות. היה לי קשה להיות אבא שלה, במיוחד כשהיא לובשת ג'ינס צמודים או מכנסי יוגה אדומים שנצמדו לקימורים. הצורה והצורה של בתי משכו את עיניי כמו מגנטים. היה אפילו יותר קשה לשמור על חוסר העניין שלי כשמלורי הגיעה לבקר. אם היא לבשה חצאית, הייתי צריך להרחיק את עיני בכוח מרגליה המאוד נשיות. במשך זמן מה, חברתה של שרלוט הייתה במקום הראשון ברשימת נשות הפנטזיה שלי, אבל ככל שחשבתי זמן רב יותר על הבת שלי, קרבתה, הדילדו, התמונות והסרטונים, היא חלפה על פני חברתה למקום הראשון של חלומות ההקיץ שלי.

היינו במסעדה עם לילה משפחתי, שרלוט ישבה מולי ליד השולחן, הבנים העסיקו את עצמם, פרל שלחה הודעה לחברה. הרמתי את מבטי אל פניה של בתי. היא נעלה את עיניה בעיניי והרגשתי הלם של חשמל רועד במורד עמוד השדרה שלי ומתיישב במותניי; יכולתי לקרוא את מחשבותיה. זה פגע בי ישר בביצים; היא הזמינה את האינטימיות, הבהירה את רצונותיה, אבל עכשיו זה היה תלוי בי להוביל, אחרי הכל, אני הייתי אבא שלה, זה טבעי שאלמד אותה; היא אתגרה אותי לפעול בעיניה. ידעתי במבט אחד הזה, מה שלא יקרה, זה תלוי בי, היא לא תהיה התוקפן. בתי ראתה שההודעה הבלתי נאמרת שלה התקבלה, היא חייכה חרישית, עיניה ריצדו, ואז היא הסיטה את מבטה כדי להיות בטוחה שאמה לא ראתה את חילופי הדברים. העומס החושני שהרגשתי היה דומה לצלילה הראשונה במורד רכבת הרים תלולה, העקצו שלי התנפח במהלך ארוחת הערב.

ברגע שהבנתי איך יש לשחק את המשחק, חיכיתי להזדמנות להביא את הבת שלי לבד עם הדילדו שלה. ימים לאחר מכן פרל הלכה למקלחת תינוקות; התאומים הוזמנו לבית של חבר לשינה, מה שאומר שהבית יהיה ריק ממסיחים. הלכתי לראות את הבת שלי כשהיא מתכוננת לעזוב. היא התאפרה קלה, לבשה חצאית אדומה באורך אמצע הירך על חותלות שחורות, וחיפשה בארון שלה סוודר כשנכנסתי, "שרלוט, יש לך רגע?"

כשהיא הפנתה אליי עיניי מרותקות אל שדיה, היא לבשה רק חזייה צהובה בהירה מכוסה בפרחי 'שכחי אותי'. לא סביר לעזאזל. קוקו חום בהיר הארוך שלה התנדנד על גבה, "כן, מה קורה?" היא ********** הרכיבה סוודר והרימה אותו, מכסה חלקית את הציצים שלה כשהיא מופנית אלי, היא לא נראתה נבוכה.

"אתה הולך למקום חשוב?"

היא התרחקה מהארון כדי לראות את השתקפותה לובשת את הסוודר במראה, "אה, לא ממש, אני ומאלורי הולכים לבלות עם ג'ואן וג'ויס."

היא משכה בכתפיה את הסוודר ואז משכה אותו כך שיתאים לגופה, "למה שלא תישאר בבית הלילה, אמא והאחים שלך ייעלמו?" לעזאזל, לא הצלחתי להוריד את העיניים מהציצים שלה.

שרלוט הפסיקה לזוז, היא בהתה בי, פניה נצרבו באדום, היא נרעדה לנשימה, עצרה, ואז אמרה בשקט, "בסדר, אני מניחה שאני יכולה." היא רעדה פעם אחת, ואז הוסיפה, "אני אתקשר למאלורי." הייתי צריך לצאת מהחדר לפני שהיא ראתה את תגובתי לתשובתה.

כעבור שעה היינו רק אני והבת הפרובוקטיבית שלי בבית, היו לנו לפחות ארבע שעות לבד. הזין שלי לא האמין שמה שאני עומד לעשות עם הילדה שלי הוא חינוכי, לא מיני; שנאתי לאכזב אותו, אבל הוא לא היה מעורב, לא אתן לו. לאחר שנאמרו הפרידות והדלת נסגרה, הלכתי לחפש את שרלוט. היא הייתה בחדרה, ישבה על יהירותה והסתכלה על כלום; היה ברור שהיא הייתה עצבנית, היא רעדה בעליל. ישבתי על קצה המיטה שלה והזמנתי אותה לשבת לידי. היא ישבה בזהירות, נראתה כמו ארנב שעומד לברוח משועל. העיניים שלה פגשו את שלי, ניסיתי להרגיע אותה, "את נראית נחמד הלילה, מאוד אישה, מאוד יפה."

ההתייחסות אליה כאישה הייתה בעלת האפקט לו קיוויתי, עיניה התרככו מעט, היא חייכה לי חיוך מינימלי, לקחה נשימה מרגיעה ומלמלה, "תודה".

שנינו ידענו למה אני שם אז לא היה טעם לרמוז או לנסות להירגע לתוך המצב, "איפה הצעצוע שלך?" שרלוט נשכבה לאחור על המיטה והושיטה את ידה מעל ראשה ואז הניחה יד מתחת לכרית כשהתפעלתי מהירכיים הרכות והצעירות שמגרות אותי מתחת לחצאית הקצרה. היא שלפה את הדילדו ואז התיישבה בחזרה, שוב היא הייתה אדומה, "תשמור את זה בהישג יד, גם אמא שלך עושה."

"היא עושה?"

"אני מניח שהרבה נשים שומרות את זה קרוב, הן נוחות כשאין להן בעל או חבר. יש לך כבר חבר?" היא הנידה בראשה; יכולתי לראות שהיא נרגעת, "טוב, אני תמיד יכול לקוות שזה יישאר ככה, אבל אני חייבת להיות פרגמטית, יום אחד בקרוב איזה ילד הולך לבעוט את הלב שלך להילוך גבוה, אתה צריך להיות מוכן כשזה יקרה."

"מוכן למה?"

"מוכנה ללכת איתו לישון ולא להיות מודאגת מטראומה של 'פעם ראשונה'".

"אני לא מכיר את אבא, אני לא חושב ככה, רוב הבנים שאני מכיר הם מפגרים לגמרי".

צחקתי, "זה ישתנה מותק, זה ישתנה. תן לי את זה."

הבת שלי מיששה את הדילדו שלה במשך כמה שניות תוך כדי התחייבות אחרונה, ואז הגישה לי אותו. עשיתי הפקה של בדיקת זה, אורך, היקף וכדורים מזויפים. "ראית כבר איבר מין אמיתי?" היא הנידה בראשה, "יש שני תנאים לדקירה, רפויה או צליעה וזקוף. זהו חיקוי של זקפה, איבר מין נוקשה. זו הדרך של הטבע לוודא שהגבר יכול לחדור לאישה ולספק את הסחורה, צורה נוקשה". השתמשתי במונחים גבר ואישה במקום ילד וילדה כדי לגרום לשרלוט להרגיש בוגרת יותר, מוכנה יותר למה שעומד לקרות, "פין רפוי הוא בדיוק זה, והוא טוב רק לריקון שלפוחית ​​השתן."

שרלוט הביטה מהצעצוע שלה לעיניי, "אף פעם לא ראיתי אחד באמת, אבל מלורי ואני לפעמים מסתכלים באינטרנט, יש כאלה שנראים מאוד גדולים כשהם קשים. גם הנשים שהולכות לישון איתם בטח גדולות כי אני לא חושב שמשהו כזה יתאים למישהו במידה שלי".

צחקתי על הנאיביות שלה, אבל מאז שהיא פתחה את הדלת, "תראה לי? על מה אתה מסתכל?"

היא היססה רק לרגע, ואז קמה לקחת את המחשב הנייד שלה. תוך פחות מדקה ישבתי עם בתי, על המיטה שלה, והסתכלתי על פורנו באינטרנט. למרות כוונותי 'אין סקס עם הבת שלי', הגבר שלא היה אביה התחיל להתעניין ברצינות באינטימיות שהיא ואני מפתחים. שרלוט הקדישה כמה דקות להראות לי תמונות שונות של גברים בשלבים שונים של לבוש וגירוי. בזמן הזה, הסברתי לה שהגודל לא באמת משפיע אלא אם כן הבחור נתלה כמו סוס מזוין, השתמשתי במילים האלה, "תלוי כמו סוס מזוין". כשעשיתי זאת, היא הרימה את עיניה לעברי כשהיא חייכה בשוליים, ההסתייגות שלנו מלהיות ישירים התפרקה; אמרתי את זה, היא לא נרתעה. אני לא תלוי כמו סוס אבל בדיוק אז הייתי קשה כמו אבן.

שיחתנו ירדה עד מהרה מנימוס לבסיס; איבר המין, והזקפה הפכה לזין, עצבנית או קשה; הנרתיק הפך לכוס, חריץ או כוס; הסכמנו על 'נאדים, אגוזים וכדורים, ואז סקס הפך להיות באנג, לעזאזל, ובורג. לאחר כ-30 דקות של גלישה באינטרנט ושבירת מחסומי שפה, שאלתי את בתי, "האם את מוכנה לתת לי להראות לך מה את יכולה לעשות עם הדילדו שלך?" ישיר, לעניין. היא לא ענתה, אבל עמדה מהמיטה, הניחה את המחשב הנייד שלה על השולחן ואז פנתה אליי; שוב, היא הייתה עצבנית, החרדה שלה חזרה לרמות רועדות בגוף, "תורידי את החותלות שרלוט, ואז תשכבי לאחור, תשכבי על המיטה, הניחו את הראש על הכרית ותנסו להירגע."

היא נראתה מהוססת, "אבא, כשמצאת את הדבר שלי, ראית אותי גם?"

"כן, היית עירום ושכבת על השמיכות, לא מתחת, הבטתי בך היטב."

ההודאה שלי גרמה לה להסמיק קלות אבל היא הושיטה את ידה ומשכה את הרצועה מהקוקו שלה, שערה התנודד על כתפיה וגבה. היא העיפה את חצאיתה גבוה מספיק כדי לחבר את אגודליה במותניים של החותלות השחורות ואז משכה אותן למטה ובעטה אותן. כשהיא נשכבה לאחור על המיטה, היא שאלה בערמומיות, "הסתכלתי טוב טוב, או הסתכלה טוב טוב?"

חייכתי לשאלתה, "אני לא חושבת שזה משנה, ראיתי אותך עירומה אז אתה לא צריך להיות נבוך עכשיו." הושטתי יד מתחת לחצאית והתחלתי למשוך את התחתונים שלה למטה. לרגע קצר חשבתי שהיא לא תרשה לי, אבל הרימה את ישבנה מהמיטה. היא הרימה את רגליה אחת אחת כדי שאוכל להסיר אותן. התנגדתי לדחף למשש את המפשעה החמה של תחתוניה והשלכתי אותם הצידה. כשהתחתונים שלה היו על הרצפה, הרמתי את הדילדו ואמרתי, "עצמי את העיניים שרלוט, תעצמי אותם ותעמידי פנים שאני כוכבת הקולנוע האהובה עליך".

היא נעלה את עיניה בעיניי ואז ענתה, "אין לי כוכבת קולנוע אהובה," היא עצרה, ליקקה את שפתיה והוסיפה באינטימיות, "אבל יש לי אבא אהוב".

לא עניתי, אבל הרמיזה של דבריה גרמה לזין שלי להתכופף חזק במכנסיים, הלב שלי הגביר את הקצב שלו. קיפלתי את החצאית של בתי עד שהיא נחשפה מכפות הרגליים ועד הבטן. מפגש הירכיים שלה משך את מבטי כשהרמתי את הדילדו, היא זוהרה באדום ולקחה נשימות רדודות ומבוהלות, "מה עשית עם זה עד עכשיו?" שאלתי אותה.

היא רעדה כאילו יש לה עור אווז ואז אמרה, "אני משפשפת רק את עצמי, אני מפחדת להכניס את זה".

"זה מה שאתה רוצה, אתה רוצה שאני אשתמש בזה כדי לשבור את הבתולים שלך?" היא הנהנה באופן כמעט בלתי מורגש. התחממתי יתר על המידה והאגוזים שלי התנפחו בפקטור של עשר. שמתי את קצה צעצוע המין של שרלוט על קפלי הכוס שלה ואז התחלתי ללטף אותה קלות, ירכיה זזו, רגליה התרחקו מעט יותר. היא הפנתה את פניה האדומות הבוהקות ועצמה את עיניה, נרתעת מלראות איך התחלתי לפתות אותה עם דקירת הפלסטיק שלה.

אולי היא הייתה נבוכה, אולי היא הייתה מבועתת, אבל הכוס שלה חלחל חלקלק, יכולתי לראות את שמני הגוף הטבעיים נוצצים על שפתי הכוס שלה ואת סוף דקירת הלטקס. לחצתי אותו עוד יותר בין קפלי הכוס שלה, ליטפתי אותה מדגדגן לתחת, גופה החל לזוז. שרלוט פקחה את עיניה, התמקדה בכלום, ליקקה שוב את שפתיה ואז אחזה בשמיכה בידיה. הילדה שלי נדלקה, אני הדלקתי אותה. לאחר כמה רגעים של שפשוף קל בחלקים החיצוניים של גופה, שרלוט הפנתה את ראשה כלפי מעלה כדי להתרכז בפניי, צבע הלחיים שלה הפך מארגמן לסומק דלוק, הכנתי מעט את הדילדו למעלה ולחצתי על ראש זה לכניסה של המין שלה. החור ההדוק נמתח כדי לאפשר לדילדו להחליק למעלה ולהיכנס פנימה. שרלוט הטיחה את ידיה אל המיטה, נענעה בראשה, וטרפה, "אלוהים אדירים אבא, מה עשית?"

הייתי רק סנטימטר או משהו לתוך אותה אז עניתי, "אני מכין אותך להפוך אותך לאישה." שלפתי ממנה את הצעצוע ואז הכנסתי אותו לפה שלי כדי להחליק אותו עם רוק. כשהיא ראתה מה עשיתי, שרלוט התנשפה, רטטה ונטטה, עיניה היו ענקיות, נעולות על הדילדו שלה שחמק מהלשון שלי. כשטעמתי את בתי על הפלסטיק, הזין שלי כמעט ונפער מהחום והלחץ הגובר של התאווה.

הייתי צריך לעשות הפסקה, כדי לתת לשנינו הזדמנות לנשום אז ירדתי מהמיטה ומיהרתי לשירותים להביא מגבת; אם אני מתכוון לקחת את חפותה, היא לא צריכה לדמם על המיטה. שרלוט עדיין הייתה על גבה, החצאית עלו אל בטנה כשחזרתי. היא התאוששה מספיק כדי להיראות רגועה יותר, פחות מתוחה. כשהתקרבתי אליה, היא התבוננה באוהל הענק במכנסיים שלי. בדיוק כשהנחתי ברך על המיטה כדי להצטרף אליה, היא אמרה, "למה אתה לא מוריד את המכנסיים אבא," עיניה זינקו אל פניי, "זה לא יכול להיות מאוד נוח."

אה, לעזאזל! היא לא יכלה לדעת איך ההצעה שלה סחטה את הביצים שלי. למרות שרצתי במורד שביל לגיהנום, לא עצרתי, עמדתי ליד מיטתה והפשטתי את המכנסיים שלי. אלוהים שהרגיש טוב יותר. שוב, כשעמדתי לחזור למיטה, היא לחשה, "גם מכנסיים קצרים, אבא, אני רוצה לראות, אף פעם לא ראיתי אחד באמת," היא עצרה לשאול בעיניה, "תן לי לראות." כנראה חיכיתי להזמנה כי ללא היסוס שלפתי את התחתונים שלי להנאת הצפייה שלה. שרלוט הביטה מהזקפה הגאה שלי אל הפנים שלי, עיניה היו מבולבלות, "אתה כמעט גדול כמו כמה מהחבר'ה האלה במחשב, איך אמא מכניסה לה את זה?"

ישבתי לידה, "מותק, יש לך הרבה מה ללמוד." הסתכלתי סביבי אחר משהו מלבד לירוק כדי להחליק את הדילדו, "יש לך שמן גוף?"

שרלוט לא ענתה אבל הושיטה את ידה ומשכה את המגירה של מעמד המיטה שלה. היא שלפה החוצה, ואז הושיטה לי בקבוק סיכה לעור. ישבתי על המיטה ליד בתי, קיפלתי את המגבת ואז דחפתי בה להרים את ישבנה והחלקתי אותו מתחתיה. גב ידי רעה על ישבנה, מה שגרם לאגוזים שלי להדביק מנה נוספת של זרע לתוך הזין שלי. הרמתי את הדילדו שלה ואמרתי, "שכב, תנסה להירגע."

הבת שלי הסתכלה באומץ על זקפתי והתבוננה בהומור קל, "זה לא נראה רגוע במיוחד." ניסיתי להתעלם מההערה הפרובוקטיבית. מרחתי טיפה שמן על הגבריות המזוייפת ואז שפכתי עוד קצת על היד שלי. הכנתי את הכוס שלה ושפשפתי למעלה ולמטה את החריץ, מרחתי את השמן על המין שלה. למשמע היד שלי בין רגליה, שרלוט התנשפה נשימה עמוקה ואז החזיקה אותה; עיניה פעורות בהפתעה בזמן שהחלקתי את האצבע האמצעית החלקלקת שלי בין צידי הכוס שלה וטבלתי את קצה האצבע שלי בחור שלה. העיניים של שרלוט היו נעולות על שלי עד שהאצבע שלי נכנסה אליה. היא חזרה למבוכה מוחלטת והפנתה את עיניה ממני. כשההלם הראשוני מהמגע שלי נסוג, שרלוט גלגלה את ירכיה בעדינות כשדחפתי לתוכה עד לפרק השני.

לעזאזל, היא הייתה חמה, רטובה וצמודה! התפתיתי מאוד למשש את בתי להנאתי, לא שלה, אבל ההיגיון והשפיות גברו על הדחף. הסרתי את ידי, הרמתי את זקפת הלטקס, והצמידתי אותה אליה, היא פרשה את רגליה לרחבה ואז הושיטה את ידה ותפסה כרית שנייה לשים מתחת לראשה, מהגובה הגבוה יותר היא יכלה לראות מה אני עושה. "זה עלול לכאוב קצת," הזהרתי; עיניה ריצדו בהבנה ואז היא הנהנה. לקחתי נשימה, הזין שלי התכופף, ואז דחפתי את הדילדו של בתי דרך ראש הבכורה שלה. שרלוט התכווצה, דמעות נוצרו בעיניה והיא צעקה מכאב. חדרתי אליה עד שהיד שלי נלחצה על גופה ואז הפסקתי לנוע עד שהיא נרגעת. משכתי את הדילדו ממנה, היו עליו עקבות של הצניעות האבודה, הכוס שלה נצפה בדם. לקחתי את המגבת וטפחתי ממנה את החלחול כשהיא ניגבה את עיניה בגב ידה. אמרתי לה, "סיימת ילדה, טכנית את כבר לא בתולה."

"באופן טכני?"

"השתמשנו בזקפה מזויפת כדי לפרוץ אותך פנימה, לא דפקו אותך באמת."

היא העריכה את ההערה שלי ואז שאלה, "האם זה תמיד כואב?"

"לא, זו צריכה להיות הפעם היחידה, אלא אם כן אתה מזיין בחור שנתלה כמו סוס מזוין," התבדחתי.

היא חייכה, פחות מתוחה, המעשה נעשה ולא הרגשנו מביך עם השני, "אני לא מתכוון לזיין אף אחד עכשיו, כואב לי." הסתכלתי על פיה בזמן שהיא דיברה וכשהיא אמרה 'פאק', איך שפתה התחתונה התכרבלה מתחת לשיניה, הטיחה זריקת אדרנלין והורמונים לתוך הדם שלי. היה לי ראיית הבזק של השפתיים שלה נוצרות כך מעל ראש הזקפה שלי, כמעט התקרבתי אליה ועל המיטה.

המסיבה הסתיימה. הבת שלי אם ניפצתי כל מיני מחסומים, אישיים, משפטיים, מוסריים ופיסיים, והייתי צריך להזכיר לה, "שרלוט, את לא יכולה לספר לאף אחד מה עשינו זה עתה, אם תעשה זאת, זה יכול להיות הסוף. של המשפחה המאושרת שלנו. מִישֶׁהוּ. תשבע ילדה."

"אני נשבע אבא, אני יודע שאם אספר למישהו אז לא נוכל לעשות את זה שוב."

שוב, ההערה המרמזת הזרימה לי יותר הורמונים לדם. נשכבתי ליד הבת שלי ושילבתי אותה בזרועותיי, חלקנו רגע של קרבה לאבא/בת, המין נשכח. כִּמעַט. כשקמתי לצאת, היא הניחה יד על זרועי כדי לעצור אותי, היא הסתכלה על הזין הנפוח שלי ואז שאלה בשקט, "אפשר לגעת בו?"

לא עניתי לה תשובה מילולית אבל אחזתי בזקפתי ביד שעדיין היה עליה שמן ושמנתי אותה. לקחתי את ידה הקרובה והובלתי אותה אליי. היא כרכה את אצבעותיה בזהירות סביבי ואז החלה למשוך קלות. זה לקח רק בערך ארבע חבטות על העצם שלי לפני שהיא התפוצצה. זרפתי גלים ארוכים של זרע על רגלה, לתוך שער הערווה שלה ומעל בטנה; כתם אחד הכתים את החצאית שלה. שרלוט נבהלה לרגע, אבל עיניה התיישבו במהירות על הזין שלי והתבוננו בי בגמרה כולה. היא שאבה את הזקפה שלי עד השפריץ האחרון, היא חייכה בכל שיניה, העיניים שלה נוצצו בכיף, היא בכלל לא התביישה. היא מרחה גוש גמור על האצבע והניחה אותו לאפה לרחרח, ואז צחקה, "את מרגישה יותר טוב?"

בלי לענות לה, ירדתי מהמיטה והשארתי את בתי המזויפת הטרייה לבד. לא אמרתי מילה, אבל הזין שלי לעג לי כי הוא כן הסתבך איתה, גם אחרי שנשבעתי שלא. עשרים דקות לאחר מכן הגיעה שרלוט לחדר הקדמי, היא ניקתה, התלבשה והמציאה, "אני הולכת למלורי, מתי אני צריכה להיות בבית?"

היא התנהגה רגיל לחלוטין, ילדה מדברת עם אביה, "מה זה, יום שישי? תהיה בבית עד אחת עשרה." הזהרתי אותה שוב, "הסוד שלנו?"

היא קרנה בשמחה, חיבקה אותי, נישקה אותי על הלחי, ונשבעה ברצינות, "לנצח הסוד שלנו, אוהב אותך אבא", ואז יצאה מהבית.

פרק שני

שבוע אחרי שפיניתי את בתי, פרל ושרלוט הוזמנו למסיבת רווקות לטרי, אחת מבנות הדודות של פרל. נשארתי בבית עם הבנים שהעסיקו אותי על ידי השמדת התחת שלי במשחק ריסק. הנשים נעלמו מספר שעות וכשחזרו אשתי הייתה נסערת ביותר. ברגע שרלוט הלכה לחדר שלה, אמה פנתה אליי, "אני לא מאמינה מה קרה, זו לא הייתה מסיבת תה ארורה, זו הייתה מופע סקס מזוין!"

"הא, למה אתה מתכוון?"

פרל לקחה כוס ואז מזגה לעצמה זריקה כפולה של וויסקי שיפון, "הגענו למסיבה, היו שם בערך תריסר נשים ושרלוט. גם מלורי, ג'ואן ועוד בחורה שלא הכרתי היו שם. ארבעתם תפסו שולחן בחלק האחורי של החדר ובילו את רוב הזמן בטלפונים או בשיחה. אנחנו הנשים שתינו יין, צלינו את הכלה, שיחקנו, ואז טרי פתחה את המתנות שלה. הייתי בהלם כשהיא פתחה קופסה אחת ושלפה בוב".

"בוב?"

"בוב; חבר מופעל על סוללה. אנג'לה נתנה לה ויברטור בצורת זין. הסתכלתי מעבר לחדר וכל ארבע הבנות צפו בטרי מלטפת את הצעצוע החדש שלה. לא חשבתי שהבנות צריכות להיחשף לדבר כזה, אבל זה היה מאוחר מדי. לא רק שהבנות נחשפו לדילדו, הן לא יכלו שלא לשמוע חלק מהשטויות שנאמרות על כך. בכל מקרה, אחרי שהמתנות נפתחו ונמזג עוד יין, קארי קראה לנו תשומת לב ואז הכריזה על השלב הבא של המסיבה. קצת מוזיקה התחילה להתנגן ושני חשפנים גברים נכנסו לחדר והתחילו לרקוד. גברים חשפניות, והבת שלי הסתכלה! אלוהים, לא רציתי יותר מאשר לגרור אותה החוצה, אבל זה היה משפיל אותה מול חבריה; שוב, איחרתי מדי למנוע ממנה לצפות."

"קדימה פרל, חשפניות גברים לא יכולות להיות כל כך גרועות."

"זה לא היה במשך כשתי דקות, ואז הם התחילו לקרוע את החולצות והמכנסיים שלהם. הם היו חביבים, גדולים ויפים. אחד היה חום, אתה יודע אפרו אמריקאי, השני שזוף בכל הגוף, ואני מתכוון בכל הגוף. רוב הנשים צעקו וצעקו, ועודדו את הבחורים האלה להפשיט הכל; הגסויות נעשו מאוד ספציפיות. לרגעים הם היו בבגדי חלציים, אתה יודע, תחתוני חוטיני, אבל הם לא הסתירו דבר ארור. החבילות שלהם היו מוצגות במלואן, ושארלוט ננעלה עליהן."

"נעול עיניים?"

"כן, העיניים שלה היו מרותקות לשתי הבליטות הגדולות האלה. עד אז די הסכמתי שהצעירות האלה עומדות לקבל השכלה בחיים". היא עצרה לרוקן את הכוס שלה, "פשוט לא ידעתי כמה חיים."

מזגתי לעצמי משקה ואז מילאתי ​​מחדש את פרל. היא לגמה בשקט לכמה רגעים ואז הלכה לארון המסדרון ופשטה את המעיל, חלצה את נעליה ואז חזרה והתיישבה על זרוע הספה. היא לקחה עוד בליעה של וויסקי וחזרה, "אחרי שהם ירדו רק לבדי חלציים, שניהם תפסו אישה והחלו לרקוד איתם. בתוך אולי עשרים דקות הם רקדו עם כולנו".

"כולל אותך?"

העגילים של פרל הלכו אחר כך, היא שלפה אותם וזרקה אותם לשולחן הקצה, "לא רק אני אלא הבת שלנו והחברות שלה. כל אישה בחדר נגררה לקומה הפתוחה, והחבר'ה עשו איתנו ריקודים מלוכלכים למדי. הבחור הלבן רקד עם שרלוט כשהוא תפס את ירכיה ומשך אותה קרוב והתחיל לשפשף את הזין שלו על ישבנה. לפני שהספקתי להגיב, היא התרחקה ממנו. היא חזרה לחברים שלה ואז כולם התחילו לצחקק כשהם דיברו על מה שהוא עשה".

"אז זה היה הסוף של המסיבה?"

פרל הביטה בי במשך כמה שניות ארוכות ואז אמרה, "לא, מגי נדפקה."

"מה?"

השעון והשרשרת שלה הצטרפו לעגילים, "מגי, אחותה של טרי, עוזרת הכבוד, בת דודתי השנייה. בדיוק בזמן שחשבתי שהדברים לא יכולים להחמיר, קארי ואנג'לה דחפו את טרי לרצפה עם החתיכים האלה ואמרו לה שהיא חייבת לדפוק את אחד מהם או את שניהם, זו מסורת של מסיבת רווקות. הייתי בהלם, וטרי סירבה לחלוטין, אז מגי השתלטה. היא הלכה אליהם והם התחילו לשלוף את השמלה שלה וכשהיא הייתה בחזייה ותחתונים, הם התחילו להתעסק איתה. רוב הנשים היו שיכורות וצרחו וזעקו עידוד למגי. הבחור השחור קרע את החוטיני שלו ואז הסתובב בחדר והשוויץ בזקפתו; אלוהים, האם היה לו יומן. חצי מהנשים שם חשו בו, הוא אפילו התהלך מול הבנות במקום שבו מרגישה מלורי והבחורה החדשה. אני חושב שגם שרלוט הייתה נוגעת בדבר הזה, אבל היא הרימה את מבטה וראתה אותי מנענע בראשי, היא ידעה שהייתי זועק רצח עקוב מדם."

נאלצתי לקטוע אותה, "האם גם את שוטרת מרגישה?"

פרל היססה, הסמיקה, ואז לחשה את סודה, "וודאתי ​​ששרלוט לא תראה." היא לקחה נשימה ואז המשיכה, "הוא חזר למגי, הרים אותה מהרצפה, ואז כשהיא ישבה על מותניו, חברו משך את התחתונים שלה הצידה, ואז כיוון את חברו כדי שיוכל לדחוף את העצם השחורה והגדולה שלו. לתוכה."

"הבחור הלבן ניסה להרים את טרי בחזרה אבל היא כמעט סטרה לו בטיפשות אז הוא תפס את היד של אנג'לה ואז תוך פחות מדקה, הוא זין אותה. זה היה הסוף עבורי, הלכתי וגררתי את שרלוט לפני שהתחילו מפוצצות".

"מה עם החברים שלה?"

"האמהות שלהם היו שם, הן לא היו הבעיה שלי, אבל הילדה האחת, זו שלא הכרתי, אמה הייתה אנג'לה. הילדה הזו ישבה שם וצפתה באמה מתבאסת באמצע ההמון. והיא נשואה לעזאזל!"

העמדתי פנים בבורות, "מי לעזאזל נשוי, הבת?"

פרל נבחה צחוק ציני קצר, "לך תזדיין". היא סיימה את המשקה שלה, פנתה אלי כדי להוריד את הרוכסן בחלק האחורי של השמלה שלה ואז אמרה, "אני הולכת לישון."

ישבתי בחדר הקדמי וחשבתי על הסיפור של אשתי. מסיבת רווקות הפכה לאורגיה והבת שלי הייתה נוכחת. הייתי צריך להזדעזע ולזעום, אבל אחרי מה שרלוט ואני עשינו, לא הייתי. מצאתי שזה אירוני שהילדה קיבלה את השיעור השני שלה במין עם אמה. נתתי לפרל מספיק זמן להתרענן ולהיכנס למיטה ואז הלכתי להצטרף אליה. בדרך על פני חדרי הילדים, בדקתי אותם. הבנים היו בחוץ אז הלכתי לדלת של שרלוט. פתחתי אותו וראיתי אותה יושבת ליד שולחנה, המחשב הנייד פתוח; היא הייתה עירומה מלבד האוזניות על אוזניה. היא לא ראתה ולא שמעה אותי כשעליתי מאחוריה. על הצג של המחשב שלה, ראיתי זקפה ניכרת מחליקה פנימה והחוצה מאישה צעירה לוהטת בזמן ששרלוט הייתה יד מתחת לשולחן. הבת שלי צפתה בפורנו מזוין כשהיא משתמשת בדילדו שלה בין רגליים פשוקות. שמתי יד על כתפה שגרמה לה לקפוץ, מבוהלת. היא סובבה את ראשה כדי להביט בי, מפוחדת, אבל המתח נמוג במהירות מעיניה כשהיא הסתכלה עליי בחגיגיות. לא אמרתי כלום אלא נסוגתי; יכולתי להרגיש אותה מסתכלת כשיצאתי מחדרה.

אני לא בטוח כמה מאוחר יותר זה היה, אבל ישנתי כשהרגשתי נוכחות בחדר. פקחתי את עיני וראיתי צל חיוור עומד ליד המיטה. שרלוט הביטה בי מלמעלה, היא לבשה חולצת טי-שירט אוברסייז שהגיעה עד אמצע ירכיה. לפני שהספקתי להתעורר לגמרי, היא הושיטה את היד שלי ואז משכה אותה אליה; היא פירקה את רגליה ואז משכה את האצבע האמצעית שלי ישרה והניחה אותה עליה, בחלק העליון של החריץ שלה. היא התחילה לגלגל את ירכיה, מלטפת את הכוס שלה על האצבע שלי. התעוררתי לגמרי והדקון שלי התפוצץ לדירוג X כשהיא השתמשה בידי כצעצוע מין. שרלוט התחממה במהירות, הכוס שלה התחיל לחלחל אז כופפתי את האצבע שלי והצמדתי אותה אליה, היא הייתה חמה ורטובה, היא החליקה פנימה בקלות. לאחר כמה רגעים של החלקה על היד שלי היא אחזה בפרק היד שלי חזק יותר ואז קפאה במקום והחלה לרטוט, אנחה ארוכה ושקטה נמלטה מפיה הפעור. כשהיא הפסיקה לרעוד, היא שמטה את זרועי ואז עזבה בשקט כשבאה. ברגע שהבת שלי נעלמה, התגלגלתי לפרל כדי לדפוק אותה, הזקפה שלי חבטה, כאבה לאישה. הגב שלה היה אלי אז החלקתי אותו בין רגליה וניסיתי לדחוף לתוכה. פרל התעוררה משנתה שמקורה באלכוהול בדיוק מספיק כדי למחות על ניסיון הפלישה, היא התרחקה ומלמלה, "לא הלילה".

הייתי על הגב, ליטפתי את עצמי, כמעט אוננתי, תוהה אם אני צריך לאנוס את אשתי כאשר נוצר רעיון מרושע יותר. קמתי מהמיטה ואז פשטתי את בגדי הלילה. כשהזקפה שלי מובילה דרך הבית האפל, הלכתי לחדר השינה של שרלוט. פתחתי את הדלת והסתכלתי פנימה, היא הושענה על הכריות שלה כשהמחשב הנייד שלה זוהר בחושך, ראיתי על המוניטור איזו בחורה שוכבת על הגב עם גבר שוכב עם הפנים כלפי מטה על הכוס שלה, הבת שלי צפתה במין אוראלי .

שרלוט הרימה את מבטה ללא תנועה, עיניה סרקו מעלה ומטה את גופי; הייתי עירום, קשה, והכוונות שלי היו ברורות. עיניה פגשו את עיני ואז החליקו שוב כדי להתבונן בגבריות המודלקת שלי; היא לא נרתעה ממני. בתי הסתכלה בחזרה אל עיניי, גבותיה התרמו מעט בהבנה והיא זזה ממרכז המיטה, מפנה מקום. דחפתי את מכסה המחשב לסגור, משכתי את השמיכה מהילדה ואז עליתי למיטה. משכתי את שרלוט לגבה ואז עברתי לשכב בין רגליה, היא הרגישה מתוחה בהתחלה, אבל תוך כמה רגעים התחילה להירגע כשהחיוך שלה גדל. נפלתי על בטני בין רגליה והנחתי את פי על שפתי המין העשירות בטעם. ליקקתי אותה, ליקקתי אותה, ואז התחלתי לאכול את הכוס הצעירה הטרייה; הזין שלי קדח חור במזרן שלה כשהמותניים שלה התחילו להתכופף. היא הניחה את ידיה על ראשי כשהרגליים שלה התחילו לרעוד, אני פרנץ' נישקתי את החריץ שלה ואז התרכזתי בדגדגן שלה שהשתרע מהקן בעל הברדס שלו. לקח לי פחות משתי דקות להביא את שרלוט לאורגזמה, היא ניסתה להיות שקטה אז כל מה ששמעתי זה את שטף האוויר דרך הפה הפעור שלה.

נתתי לה כמה שניות להסדיר את נשימתה ואז הרמתי, התקדמתי למעלה, ואז הנחתי את הדק שלי על קפלי הכוס שלה; היא הייתה חלקה, זרמתי לפני ההצטיינות, אז בלי מאמץ, בלי התנגדות, נלחצתי לתוך שרלוט בזמן שהיא בוהה בינינו. היא ראתה את הזקפה שלי מחליקה לתוכה ואז עיניה נסחפו אל הפנים שלי, היא לקחה נשימה עמוקה ואז החזיקה אותה כשיצאתי למחצה, היססתי, ואז טבלתי בחזרה פנימה. עיניה נקשרו לשלי; היא חייכה עידוד, ואז השפתיים שלה לאט, בלי בושה, יצרו את המילים השקטות, 'תזיין אותי', ואז הרווח בין רגליה גדל. התחלתי לזיין את הבת שלי.

שרלוט לא זזה בזמן שדפקתי אותה. דבשתי והתכופפתי מעליה אולי חמש דקות ואז כל הגיהנום השתחרר. כשהתחלתי להתעוות, מילאתי ​​את הילדה שלי בהצטיינות, היא הרימה את זרועותיה, כרכה אותן סביבי ומשכה אותי חזק, הייתי בחיבוק האיתן שלה בזמן שגלגלתי את ישבני, שואבת אותה מלאת גלים של תאווה. כאשר הביצים שלי היו מרוצות, דחפתי למעלה, נישקתי אותה קצרות על השפתיים ואז עזבתי את מיטתה. לא היא ולא אני השמענו קול כל הזמן. ביליתי את שארית הלילה בשנאת עצמי על מה שעשיתי עם הילד שלי; אבל גם בירכתי את עצמי, כי בפעם הראשונה מאז שהתחלתי לקיים יחסי מין, ציירתי בתולה; בסדר, טכנית היא לא הייתה בתולה, אבל אתה יודע למה אני מתכוון.

למחרת בבוקר, פחדתי לראות את שרלוט, אבל הילדה התנהגה כאילו כלום לא קרה, היא הייתה האני הרגיל שלה וקשורה אליי כמו תמיד. היא בטח ראתה את העצבנות שלי כי זמן קצר לפני שיצאה מהבית, היא באה אליי ואמרה בחיבה שקטה ובנשיקה על הלחי, "זה בסדר אבא, זה עוד סוד שאנחנו יכולים לשמור." שום דבר לא נאמר יותר ובמהלך הימים הבאים, להזדיין את טוהר הבת שלי הפך לזיכרון מהנה, לא מעשה מושחת.

ביום שני הבא היה יום חופש לבית הספר, יום הציונים אני חושב שזה נקרא. הילדים לא היו צריכים ללכת לבית הספר. פרל עזבה לעבודה, אבל כשהתכוננתי, הייתי המומה מהרעיון להיות שוב לבד עם שרלוט. בלב פועם התקשרתי ואמרתי לבוס שלי שאני צריך את יום החופש. הלכתי לבדוק את הבנים, הם ישנו עמוק וידעתי שהם יישארו ככה עד שהרעב יכריח אותם לצאת מהמיטה בסביבות הצהריים. הלכתי לשירותים שלי והתכוננתי לבקר את בתי.

בסביבות 8:20 באותו בוקר חמקתי בשקט לחדר של שרלוט; הדק שלי כבר היה אובליסק אבן מתחת לחלוק שלי. הרמתי את השמיכה והבטתי בה. היא שכבה על צדה הימני לבושה בשמלת פלנל באורך אמצע הירך, נמשכה עד ירכיה, ברך אחת נמשכה כלפי מעלה כך שרגליה הוצבו בצורה מפתה. היא לא לבשה תחתונים מה שגרם לזקפה שלי להתנפח עוד יותר. הפלתי את החלוק ואז הלכתי לישון עם הבכור שלי, הלב שלי התרסק בצלעות, כל הגוף שלי רעד. לא הרגשתי כך מאז הפעם הראשונה שפיתיתי את אמה של הילדה. הנחתי את ראשי על כרית שנייה ואז הנחתי את ידי על המותניים שלה, הרגעתי את היד על בטנה ואז החלקתי את אצבעותיי במורד קו המתאר של הכוס שלה. התחלתי ללטף אותה והיא רעדה. שרלוט זזה קלות, הרחיבה את הרווח בין רגליה מספיק שאוכל לכסות אותה לגמרי בכף ידי. לחצתי על הכוס שלה ואז החלקתי את האצבע הארוכה שלי במורד החריץ שלה וחשתי אחר החור. קצה האצבע שלי טבלה בתוכה ואז כופפתי את פרק כף היד ואז נדחפתי פנימה אל פרק האצבע העליון; מיששתי את שרלוט כשהתעוררה. היא נשמה נשימה, גבה כפוף והיא גלגלה את ראשה אלי. היא שתקה, מביטה דרך עיניים מנומנמות עד שהצליחה להתמקד. היא הניחה יד על שלי ולחצה אותה יותר על גופה כשהיא מלמלה, "אבא?"

"שש, אנחנו לא רוצים להעיר את התאומים."

עיניה נעשו ערניות יותר והיא שאלה בשקט, "איפה אמא?"

כשהיא שאלה איפה אמא ​​שלה, ולא 'מה אתה עושה?', הביצים שלי כמעט התפרצו; הדאגה הראשונה שלה לא הייתה מהיכן האצבע שלי, היא דאגה שאמה קרובה, "היא הלכה לעבודה, לקחתי יום חופש".

שרלוט התרחקה וגרמה לאצבע שלי לחמוק ממנה, היא התגלגלה לצדה מופנית והניחה את זרועה מעלי ומשכה אותי חזק, ירכיה המשייות התחככו בי, הציצים שלה היו מעוכים על החזה שלי, "אני" אני שמחה" היא נשפה לתוך אוזני.

"שמח שהיא איננה, או שמח שלקחתי את יום החופש?"

היא הטתה את ראשה לאחור כדי לקבל מבט ברור, "גם וגם." היא זרקה את השמיכה ואז עמדה, "אני חייבת ללכת להשתין אבא, אל תלך." לא סביר לעזאזל.

שרלוט התרעננה בחדר האמבטיה ואז חזרה אליי, בלי לומר דבר, היא משכה את כותונת הלילה שלה מעלה ופשטה. לא היה צורך לומר יותר, משכתי אותה ביד למיטה ואז דחפתי את בתי כך שגבה היה אליי, הרמתי את רגלה העליונה ומשכתי אותה כדי לנוח על הירך שלי. הושטתי את היד שלה ואז הובלתי אותה לזקפה שלי ששכבה על ירכה הפנימית, "קחי אותי שרלוט, החזק אותה ותניח אותה היכן שאתה רוצה אותה."

היא כרכה את אצבעותיה סביב הזין שלי ואז הרימה אותו, היא שפשפה את הראש על החריץ שלה כמה פעמים ואז ריכזה אותי. הייתי חלקלק עם סיכה טבעית אז החלקתי בעדינות, ללא מאמץ לתוכה. שרלוט שחררה את הזין שלי ואז דחפתי כמה שהטבע מאפשר. היא הייתה צמודה, אבל היה מעט חיכוך. היא נאנקה בשקט, קימרה את גבה, ואז הניחה יד על הירכיים שלי וקימטה את עורי עם ציפורניה. לקחתי את בתוליה של הילדה שני לילות קודם לכן, אבל זה היה אירוע מהיר ודחוס. כשהמפשעה שלי טפחה בעדינות על ישבנה של בתי, הבנתי שיש לנו זמן, נוכל ליהנות מהבוקר הארוך. הזקפה שלי החליקה פנימה והחוצה מגוף העשרה ההדוק שלה ולא הרגשתי רוע, בושה, זלזול, או שהנשמה שלי הייתה מוכתמת לנצח. הרגשתי מצוין, ואם לשפוט לפי התגובה שלה להזדיין, גם שרלוט לא שנאה את הרגע.

הסיבולת שלי הייתה קצרה באופן קריטי, היא הייתה רעננה, צעירה, חדשה, מרגשת ואסורה, אז הביצים שלי מיהרו לסיים את האיחוד שלנו. השיא התחיל באגוזים שלי, הזין שלי התנפח מזרע עצור, ואז פסגת ההר התפוצצה. חבטתי בה והחזקתי אותה חזק בזמן שסיימתי לזיין את הילדה היפה מהתיכון. משכתי ממנה את הזין המרגיע שלי ואז היא התגלגלה אליי, היא חייכה, עיניה נוצצות, "אני אוהבת אותך אבא."

"אוהב אותך גם מותק," צפצפתי.

היא הניחה יד בין רגליה וממששה כדור של זרע מהכוס שלה ואז הביטה בו, "אתה לא צריך להיות זהיר?"

לא חשבתי אם אני צריך או לא צריך לגמור בה, לא הייתי צריך, "אתה לא יודע, נכון?"

"יודע מה?"

"אחרי שהאחים שלך נולדו, אמא שלך לא רצתה להשתמש במניעת הריון יותר. היא שכנעה אותי לעשות כריתת כלי דם. נחתכתי, אני לא יכול להכניס אישה להריון".

שרלוט הביטה בי מבולבלת, "סירסת?"

צחקתי, "לא, לא מסורס, עדיין יש לי את כל הציוד שלי, אני עדיין מתפקד לגמרי, אני פשוט לא יכול להעביר זרע לאישה". אתגרתי אותה, "אני יכול לזיין את המוח שלך ואתה בטוח."

שרלוט נקלעה למצב הרוח, היא לא קצת נזהרה מההצהרה הגסה שלי, היא אתגרה אותי מיד בחזרה, "אתה חושב כך, אתה חושב שאתה יכול לזיין לי את המוח?"

"אני יכול לנסות ילדה."

שרלוט קמה מהמיטה, "תישאר כאן," היא אמרה ללא צורך, ואז הלכה לשירותים. שכבתי על הגב, צופה בכתמי שמש על הקיר עד שהיא חזרה. היא עמדה בגאווה והציעה לי נוף מרהיב של נשיות צעירה, ואז כשהיא זחלה שוב על המיטה, היא הושיטה יד מתחת לכרית שלה ושלפה את חברתה הלילית והפילה אותה על בטני. היא חייכה יפה ואז הציעה, "בוא נראה אם ​​אתה יכול לעשות את זה."

הזיכרון שלי היה קצר, "תעשה מה?"

היא חייכה, עיניה עוררו כיף, היא העזה, "תזיין לי את המוח." אני לא יודע מה הכי השפיע עליי, החיוך על שפתיה, האש בעיניים או התעוזה בקולה, אבל תוך שניות מההצעה הנועזת של בתי, הזין שלי התחזק שוב. הרמתי את הדילדו שלה והיא התגלגלה בפיתוי אל גבה.

שרלוט השתרעה, זרועותיה מעל ראשה; רגליה הצביעו על קצה המיטה והניחו לי להסתכל עליה משיער חום סבוך ועד אצבעות צבועות כחולות. ראיתי אותה בעירום כמה פעמים מאז הגילוי שלי, אבל לקחתי יותר זמן לבחון את הגופה המונחת לידי. איכשהו, במהלך השנים האחרונות, התגעגעתי לכך שבתי הפכה מחדש מאלמונית חד-מינית לנערה סקסית לוהטת. כשספגתי את הנוף, היא הניחה יד על הזין שלי ומיששה אותי כעידוד, ואז העבירה את זרועותיה על ראשה ופרשה את רגליה, והזמינה אותי לפתות אותה. הלכתי לצדי לידה; סוף הזקפה שלי היה מריחת בועות של סיכה על הירך שלה. שמתי את קצה הדילדו שלה נגד המין שלה, חייכתי לתוך עיניה ואז דחפתי אותו עמוק. שרלוט לגמה נשימה ארוכה, הזיזה את ירכיה ואז הניחה יד על זרועי כשהתחלתי לזיין אותה עם הזין המזויף. היא הניחה יד על זרועי ואז הגיעה לזין אמיתי. בזמן שהכנסתי את הצעצוע פנימה והחוצה מהכוס שלה, היא משכה את הקשה שלי. התכופפתי אל שדיה וליקקתי פטמה ואז תפסתי אותה בשפתי וליטפתי אותה בקצה הלשון. זה היה מהלך חדש, מעולם לא שאצו לה את הפטמות, והתחושה גרמה לאצבעותיה ללחוץ חזק יותר את הזקפה שלי, היא גנחה. נישקתי וליקקתי את שדיה, אף פעם לא הפסקתי את מה שעשיתי בין רגליה. היא החלה לנשום נשימות קצרות קשות; היא חרקה בשקט זעזועים של התלהבות. משכתי את דקירת הפלסטיק ממנה ואז שמתי את קצהו על הדגדגן שלה ושפשפתי אותה לשיא הראשון שלה. שרלוט קשתה מהמיטה, צעקה בחדות פעמיים ואז התחילה לגנוח חזק עוד יותר בזמן שהיא בעטה ברגליה על המיטה.

עברתי על ירכיה, מהססתי מספיק זמן כדי שהיא תוכל לפזר את רגליה עוד יותר. ברגע שראש הזקפה שלי חדר לילדתי ​​עצרתי והבטתי מטה לתוך עיניה עמוסות התאוות. היא כרכה את זרועותיה סביב צווארי, קירבה אותי ונשמה בשקט לתוך האוזן שלי "זה מרגיש טוב אבא, זה משתפר?" נסעתי בה כל כך חזק שהיא זזה סנטימטרים במעלה המיטה. שרלוט תפסה את מותני בשתי ידיים ועזרה לי כשדחפתי ומשכתי פנימה והחוצה ממנה.

אני לא יודע אם שרלוט הייתה הבחורה הכי סקסית והכי לוהטת שדפקתי אי פעם, או שזה היה העוולה של לזיין את הבת שלי, אבל כל סיב בגוף שלי, כל עצב, עקצו בהנאה כשדחפתי והחלקתי פנימה הכוס הרך והחם שלה. כשהייתי עמוק, יכולתי להרגיש אותה מהראש הנפוח במשך כמעט שמונה סנטימטרים ועד הביצים שלי, היא למדה מהר שהגוף הקטן שלה יכול לסבול משהו הרבה יותר ארוך ועבה מהצעצוע שלה בגודל חמישה סנטימטרים. שרלוט לחשה תשוקה לתוך אוזני בעודנו דפוק, "אוי! אלוהים אבא, לעולם אל תפסיק! הו! אווווווווו! אה-אה-אה, תמשיך……. אוי שיט!!" היא צעקה כשבטנה החלה להתכווץ, רגליה רטטו.

לא יכולתי להמשיך, הייתי צריך לצאת ממנה, אחרת אסיים מוקדם מדי. מונע על ידי טבע ראשוני טהור, משכתי משרלוט ואז נפלתי בין רגליה, נישקתי את החלק העליון של הכוס שלה ודחפתי אליה שתי אצבעות. ליקקתי אותה מהתחת עד הדגדגן ואז ליטפתי אותה בשפתיי ובקצה הלשון שלי, היא הטיחה את ידיה על ראשי, שזרה את אצבעותיה בשערי ואז הצמידה את פניי אל הכוס שלה. אכלתי וזיין באצבע את הבת שלי עד שהיא התפרצה עם האורגזמה השלישית שלה. היא התחילה להיות רועשת והתאומים לא היו כל כך רחוקים אז תפסתי כרית והפכתי אותה על פניה, היא כרכה את זרועותיה סביבה והמשיכה ליילל ולרעד.

היא התגלגלה אל בטנה כדי להסדיר את נשימתה; גופה רעד ברעידות משנה חושניות של האורגזמות העזה. ירדתי מהמיטה, לא סיימתי איתה, אבל היה לי משהו אחר בראש. פתחתי את דלת חדר השינה של שרלוט ובדקתי במהירות שהדלת של התאומים עדיין סגורה. הלכתי לחדר שלי, מצאתי את מה שחיפשתי ואז חזרתי לילדה שלי. כשסגרתי את הדלת בלחיצת כפתור, היא הרימה את ראשה מהכרית, עיניה היו עשן ומלאות סקס. היא עדיין הייתה דולקת, זקוקה לעוד מפגש חושני לוהט. התיישבתי על המיטה לידה ודחפתי אותה לגבה שוב. לקחתי את אחד מצעצועי המין של אשתי ממקום המחבוא שלו והתכוונתי במלואה להציג את שרלוט למשחק והנאה ארוטיים עוד יותר.

"שכיחי אחורה מתוקה, פתחי לי את הרגליים." היא פרסה את רגליה לרווחה מספיק כדי שאוכל לדחוף את הכוס שלה, מה שעשיתי, עם כרית כף היד הרוטטת. שרלוט טלטלה כאילו נגעתי בה עם חוט חשמל חי. ירכיה קפצו, עיניה התעופפו לרווחה והיא נאנקה, "אה!" היא ליקקה את שפתיה ואז הפנתה את ראשה והחלה לגלגל את ירכיה כנגד הלחץ בין רגליה. רכנתי מעליה, ואז תוך כדי עיסוי הכוס שלה עם הוויברטור, ינקתי את ציציה השמאלי. התבוננות בנערה המתפתלת על המיטה בזמן שהפכתי אותה למכונת זין שחוממת יתר על המידה הפכה את הזין שלי למוצק כמו אלון. זה הלך והתכבד מתשוקה וזרע; הביצים שלי הגיעו לעומס יתר. שרלוט התחילה לנענע מחרוזת של תנועות, עוצמת הקול שלה גדלה מספיק, חששתי שהיא תוכל להעיר את הבנים שלי. הזזתי את ידי מגופה מה שאפשר לה להירגע מספיק כדי ללגום נשימה עמוקה, היא פקחה את עיניה ודרשה כשהיא מתנשפת, "אוי אלוהים, אני בוערת, שלא תעז להפסיק!" גלגלתי אותה לבטנה, שמתי שתי כריות מתחת לאגן שלה ואז הרכבתי על גבה, ונתקעתי בנערה הקטנה.

כשהמפשעה שלי נחבטה בלחיי ישבנה לחשתי לתוך אוזנה, "יש לך גוף יפה שרלוט, את סקסית, לוהטת, והכוס שלך נפלא." שרלוט נאנקה ואז הרימה את ישבנה יותר בשבילי ולחשתי עוד הערות עמוסות מין, "אתה יכול להרגיש אותי מותק, אתה יכול להרגיש את הזין הקשה שלי מחליק בכוס החמה והרטובה שלך? אתה אוהב להזדיין?"

הבת שלי נאנקה "אה – אה- הו אלוהים, זה —– !!" היא נשכה את שפתה ולא הצליחה לסיים את מה שניסתה לומר כשגופה רעד.

עד שפוצצתי את הביצים שלי שוב מצצתי את הציצים והכוס שלה, ודפקתי אותה בשלוש עמדות. לשארלוט הייתה סדרה של אורגזמות בזמן שהתחננתי לתקיפה ענקית אחת. שכבנו על צידינו, כפות יחדיו מלפנים לאחור כשהזין שלי צלל דרך השפתיים של המין הנפוח הלוהט שלה. ליטפתי את הפטמות שלה כשלא יכולתי להחזיק יותר, "עכשיו, שרלוט, תרגישי שאני גמרת בך. עַכשָׁיו!" שנינו הפסקנו לזוז בזמן שסיימתי, בתי הניחה אצבעות על הזין שלי כדי שתוכל להרגיש את גל הזרע פועם לתוכה. כשסיימתי להתעוות שרלוט הפעילה לי לחץ על הבטן וגרם לי לצאת החוצה. היא התגלגלה לגבה והרימה את רגלה לידי, היא הגיעה לזקפה שלי ואז משכה אותה עד שהראש שוב היה בתוכה, "רק עוד קצת אבא, תזיין אותי לאט, אני רוצה לראות את זה נכנס ויוצא " היא דחקה. בזיון קצר עסקתי בה בעדינות כשהיא צפתה בראש המצופה בהצטיינות של הקשיח שלי מחליק פנימה והחוצה במשך חצי תריסר משיכות. הכוס שלה חלחל זרע שכיסה את קצה הזקפה שלי וציפה את הכריות של הכוס שלה כשהחלקתי פנימה והחוצה. שרלוט הביטה מהחיבור בינינו אל עיניי וכיוונה, "תכניס הכל ואז תוציא לאט, אני אוהב איך זה מרגיש". חבטתי עמוק במעלה הכוס שלה ואז התרחקתי ממנה בעדינות. היא פתחה את פיה ואז העבירה את קצה לשונה על שיניה, ואז רעדה, "אוי אלוהים, זה מרגיש טוב."

ירדתי מהמיטה, הברכיים שלי היו חלשות, בקושי יכולתי לעמוד. בתי התמתחה בעצבנות, מושכת, ואז חייכה באהבה ובסיפוק, "וואו, אני מרגישה נהדר."

התבוננתי בה מתרווחת על המיטה והרגשתי עוד טלטלה של תאווה באגוזים שלי, הייתי חייבת להתרחק ממנה לפני שדפוק אותה שוב, האחים שלה לא ישנו כל כך הרבה יותר, "אני חייב ללכת מתוקה, הגיע הזמן תתנהג כאילו אתה שונא את כולנו שוב."

היא חייכה, "אני יודעת, אבל כשאמא והבנים נעלמים שוב, אתה חושב שאנחנו יכולים להסתכל על דברים במחשב שלי, יש עדיין הרבה שאני רוצה לדעת." היא התיישבה, הניחה את ידה מתחת לביצים שלי כדי להחזיק אותם ואז רכנה קדימה וליקקה קצת נוזלים מראש הזין שלי, היא הרימה את מבטה, העזה, "הרבה."

הרמתי את הדילדו שלה והצמדתי אותו אל שפתיה, "את הולכת להתאמן?"

שרלוט לקחה אותו מהיד שלי, ליקקה אותו מהכדורים ועד לקצה, ואז בעיניים חמות זוהרות, חיוך גדול וללא אי בהירות, נישקה את קצה הזין המזויף שלה ושאלה, "אתה חושב שאני צריך?"