בחרו עמוד

כמעט סיימתי. כלומר עם האימון שלי. מאז COVID19, נאלצתי להתאמן בבית. זה כמעט הוויתור היחיד שנאלצתי לעשות בגלל הנגיף. לא היו לי בעיות לעבור לעבודה מרחוק, אז מעולם לא נפגעתי כמו אנשים מסוימים.

נערות ליווי בתל אביב

אני מאוד אוהב להתאמן. אז, כדי להימנע מלהיות חולה, קניתי סט מלא של ציוד חדר כושר עד הבית. ובכן, לא סט מלא כי זה היה מוגזם. אבל יותר כמו ספסל, מוט, משקולות, ומשקולות מספיק כדי לנהל. זה מצחיק כמה אתה יכול להספיק רק אם יש לך מוט הרמה פשוט בבית.

לא הייתי אומר שאני מכורה להתאמן, אבל זו השיטה הסטנדרטית שלי לשמור על כושר. אני די אתלטי, ואני אוהב להראות את זה. מה הטעם להתאמן אם אינך יכול להתהדר בתחת העגול והעסיסי שלך, בבטן הצמודה ובחזה השופע שלך? בסדר, הפריט האחרון היה רק ​​מתנת אלוהים בשבילי. כוסות ה-C המדהימות והמפתיעות שלי שמתריסות בכוח המשיכה הן אחת התכונות היותר בולטות שלי. השדיים שלי שיגעו בנים ואני חייבת להודות שזה הרגיש טוב. הציצים היו בולטים עוד יותר לשיער החום החצי-ארוך שלי שנחתך ממש מעל לחיק שלי. בגיל 22 גדלתי די יפה, הגובה שלי היה 165 ס"מ ואני שוקל בסביבות 55 ק"ג.

אה, אה כן, כמעט שכחתי את הכי ברור, שמי תרזה. אבל כולם פשוט קוראים לי טס.

אני חי את חיי הרווקות המרגשים כבר כמה שנים. עבר זמן מאז שהיה לי סוג של חבר. יש לי זרוקים מדי פעם כי החיים נועדו לחיות, נכון? עם זאת, אני לא בודד. אני חולק את הדירה שלי עם ת'ור, הדני הגדול, המגן שלי בשריון שחור. יש לי אותו מאז שהיה גור קטן. אבל בימינו הוא הרבה יותר גדול אפילו ממני. בדרך כלל הוא מתנהג די טוב אבל לאחרונה נאלצתי להשתמש בו ביד יותר יציבה. וזה לטובתו, כמובן, אני לא יכול לגרום לו לברוח באמצע העיר. למרות שאם ההתנהגות הזו תימשך, אולי אצטרך לבדוק אותו על ידי הוטרינר…

אה מצטער! קשה לי להישאר על הנושא. כפי שאמרתי, כמעט סיימתי עם האימון. נותרה רק לחיצת ספסל. אני כל הזמן משנה את הסדר איך אני עושה את אימוני הכושר שלי. לעתים קרובות אני עושה קודם לחיצת ספסל אז אני בטוח שיש לי מספיק כוח לעשות את זה. אבל אני לא רוצה להינעל באותן דרכים. ואני באמת מרגישה שזה טוב גם לגוף להחליף דברים.

התחלתי להתאים את הספסל למצב נכון והוספתי את מוטות הבטיחות. אני עושה כמו 80% מהמקסימום שלי אז מוטות בטיחות הם חובה. אני לא אסתכן בהיצמדות למשקל. אם הייתי מסוגל לעבוד בחדר כושר, תמיד יכולתי לבקש מאיזה ילד חמוד שיזהה לי, אבל אין כזה מזל בבית. אני מרים כבר הרבה זמן, אז השיא שלי משקף את זה. הצלחתי להרים 47.5 ק"ג בחודש שעבר ואני די גאה על זה. ולפני שאתה צוחק על זה, נסה להרים את המשקל שלך לפני שאתה מגחך! מכיוון שזה היה הסט האחרון שלי, משקלים בשווי 35 ק"ג היו המקסימום שיכולתי להוסיף.

בסדר, ההפסקה הסתיימה. בואו נלך על זה.

אלנה

הרגשתי טוב כשהרמתי את שני הסטים הראשונים. בטח, די הזעתי, אבל הרגשתי שזה היה אימון די טוב עד כה. אם ביקרת בחדרי כושר, אתה בטח יודע למה אני מתכוון. מדי פעם אתה מקבל את היום הטוב הזה, שבו אתה יכול לעשות רק עוד קצת בלי שום סיבה הגיונית. זה היה אחד מאותם ימים. עבור שני סטים אחרונים, הוספתי משקלים של 2×2,5 ק"ג למוט.

עמדתי ליד הספסל בעודי קצת חסרת נשימה. די התלהבתי כדי להיות מסוגל ללכת רחוק יותר ממה שתכננתי. בזמן שחיכיתי להסדיר את הנשימה, התחלתי לשים לב כמה חם. יכולתי לראות את הזיעה זולגת אל המחשוף שלי והיא דיגדגה קצת. כולל זה, התחתונים הדקים שלי היו רטובים מהאימון. וכל הזיעה הזו נתנה לי רעיון נפלא. יכולתי לעשות לעצמי אמבטיה תוך כדי שני הסטים האחרונים.

השהיתי את תוכנית הדרמה של הטלוויזיה לנוער שצפיתי בו משירות הסטרימינג והלכתי להפעיל את האמבטיה. הסדרה בדיוק עמדה להיות מהבילה, אז לא רציתי לפספס את זה. בזמן הקמת המים, המשכתי לשאוב את עצמי, שהאמבטיה היא הפרס שלי על מסמר האימון. קצת יותר מוטיבציה לסיים חזק. אולי אחרי שהוצאתי את ת'ור החוצה, אוכל אפילו לשתות משקה או שניים כדי להירגע. אחרי הכל, זה היה ערב שבת.

המשכתי לצפות בטלוויזיה תוך כדי נשימתי. נראה היה שעלי לחכות עוד קצת לפני שדברים יתחילו להיות שובבים. "הזוג המהביל" נקטע לעת עתה והם צוחקים על זה. נו טוב, אולי יהיה יותר כיף לראות את זה כשיש לי משקה על היד. עכשיו אני צריך להתמקד בעבודה ביד. אני תופס את עמדתי על הספסל. מכיוון שהדירה שלי לא ענקית, המקום היחיד שבו יש מספיק מקום לעשות לחיצה על ספסל הוא ממש ליד הקיר. כמו תמיד, אני עושה את זה בזהירות. בוא נגיד שאחרי שהכיתי את הראש פעמיים בקיר הבטון, בגלל שהתרגשתי מדי, זה עובד כתזכורת להיזהר. אני מניח את ידי במקומות הנכונים, נושם עמוק ודוחף את המוט למעלה. "לעזאזל. 5 ק"ג באמת עושה את ההבדל" חשבתי לבד. אני מוריד את המוט בזהירות קרוב לחזה שלי ואז דוחף אותו בחזרה למעלה. "טוב, עוד פעם וזהו".

עוד נשימה עמוקה ואני מכינה את עצמי להרמה הבאה. עצרתי את נשימתי והורדתי את המוט למטה. יחד עם זאת, אני יכול לשמוע מהטלוויזיה שאחת הדמויות הנשיות עדיין צוחקת על כך שהיא צוחקת "הזוג המהביל" כמעט באקט. היא אמרה בקול רם: 'לא אבא! לא בישבן!'. זה היה משהו כל כך לא צפוי שאיבדתי את המיקוד והתחלתי לצחוק. כן… אם אתה עדיין לא יודע את זה, אתה לא יכול לצחוק כשאתה לוחץ על ספסל קרוב למקסימום שלך. המוט נפל בקול על גבי מוטות בטיחות. זה היה מסוכן אם לא הייתי מגדיר את פס הבטיחות כפי שאני עושה תמיד. עדיין צחקתי על הסצנה בטלוויזיה, אז לא הבנתי את המצב עד הסוף. אבל עד מהרה עמדתי להבין את זה.

מכיוון שמעולם לא נזקקתי למוטות בטיחות לפני כן, גם לא באמת בדקתי אותם כראוי. בטח, בדקתי שהבר הריק שאני מרים לא יגע בי, אבל לא בדקתי מה קורה אם אני לא יכול להזיז את המוט. המוט שהפלתי כמעט נוגע בצווארי. זה אומר שלא יכולתי להכניס את ראשי בכוח מתחת לבר. גם אני לא הצלחתי להחליק למקום מבטחים בצד השני של הספסל מכיוון שהקיר חסם את דרכי. ניסיתי לדחוס את עצמי לתנוחת ישיבה על ידי שימוש בקיר כדי לתמוך בטיפוס שלי, אבל זה לא היה אפשרי מכיוון שלא הצלחתי לגרום לציצי הענק שלי לזוז מתחת לבר. אני מקווה שהסרת חזיית הספורט שלי תעבוד אבל אחרי קצת התפשטות גיליתי שהשדיים שלי פשוט גדולים מדי. "לעזאזל הציצים הגדולים והעליזים שלי!".

עדיין ניסיתי לצחוק על המצב אבל החומרה של כל זה התחילה לעלות על דעתי. הייתי ממש תקוע מתחת לבר לעת עתה. אבל למרבה המזל, לא הייתי במצב של סכנת חיים, אז יכולתי לקחת את הזמן ולחשוב ברוגע. אפילו האמבטיה לא הייתה נדלקת אם המים היו זורמים, אז גם אני לא באמת צריך לדאוג לגבי זה. אני בסדר, אני חכם, ואני יכול להבין את זה. סדרת הטלוויזיה נמשכה בזמן ששוב עצרתי את הנשימה. 'סוף סוף, לבד' אמרה הבחורה ואז טיפסה על ברכיו של הבחור. זה היה דולק. הם התחילו להתנשק בלהט בזמן שהבגדים עפו. "זה יהיה כל כך לוהט אם לא הייתי מחוברת כל כך במבוכה מתחת למשקולות שלי" חשבתי לבד. יכולתי לראות את הפטמות שלי מתקשות מולי. 'טוב, זה לא יעזור לי' אמרתי בקול, בעודי עדיין אופטימי לגבי המצב.

ת'ור יודע לעזוב אותי בשקט כשאני עושה את האימון שלי. אימנתי אותו כדי שלא יהיו תאונות. לכן הוא בדרך כלל נח לבד בחדר השני בזמן שאני מזיע. עם זאת, מכיוון שאני בדרך כלל לא מדבר לבד, ת'ור הסתקרן ובא לבקר אותי. ברור שהוא לא היה מודע למצוקה שלי, אבל הוא יכול היה לחוש שמשהו שונה מהרגיל. לעיתים רחוקות אני מתאמן בחזה חשוף בזמן צפייה בפורנו רך בעצם מהטלוויזיה.

״אני מצטער תור. אני לא יכול לקחת אותך החוצה עדיין. נראה שמצאתי את עצמי בתוך מלפפון חמוץ'. אמרתי לתור. הוא הרגיש את הלחץ מהקול שלי והתקרב כדי לחקור. הוא פתאום התחיל ללקק את הפנים שלי. 'לא ת'ור! תפסיק עם זה!' צחקתי תוך כדי ניסיון להתכסות. אבל אם לא תדחפו אותו בתקיפות, סביר להניח שהוא ימשיך עד שישתעמם. מכיוון שלא הייתי בעמדה לעשות משהו בתקיפות, ויתרתי ופשוט כיסיתי את פניי המתקתקות תוך כדי צחוק. וכפי שניחשתי, זה לא עצר את תור. הוא פשוט זז מעט למטה ומצא את הציצים שלי עם פטמות זקופות. 'ת'ור לעזאזל!' צעקתי בעודי צוחקת. היה ברור לי שאני לא יכול לכסות את הפנים והציצים בו זמנית. כשעברתי להגן על אחר, הוא פשוט תקף מקום אחר. כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, לא הייתה לי באמת הזדמנות להרהר כיצד להסיר את עצמי מהספסל. עם זאת, לא הייתי צריך לדאוג לגבי פלג הגוף העליון המדגדג שלי במשך זמן רב. ת'ור הצליח לחוש במשהו סקרן יותר בצד השני של הספסל. לא שמתי לב עד כמה התעוררו בי תוכנית הטלוויזיה ות'ור שליקק את שדי. במיוחד מאז שהזעתי מההתחלה. למרות שלא הייתי מודע לסימני הגירוי, ת'ור לא. התחתונים הלחים שלי נתנו ריח ברור שתור קלט.

כשתור עזב את הציצים והפנים שלי, ניסיתי לאסוף את עצמי. אני מדגדג ורגישה, אז הלשון המחוספסת שלו היא כמו עינוי על הגוף המיוזע שלי. אבל ההפוגה הייתה קצרה. אפילו לא הסרתי את ידי מהפנים שלי כשהרגשתי את החוטם והלשון שלו בין רגליי הפתוחות. הנחתי את הרגליים על הקרקע כמו תמיד כשמישהו על הספסל. זה אומר שהכוס המכוסה דק שלי היה כמו מזנון פתוח עבור הכלב הגדול שעמד עכשיו בצד השני של הספסל. התחלתי להיכנס לפאניקה. זה כבר לא היה מצחיק. ניסיתי להתכסות על ידי דחיפה של ידיי אל הכוס שלי, אבל לא הצלחתי להגיע רחוק מספיק. המוט מעלי הגביל את התנועה שלי ולא יכולתי ליישם מספיק כדי לדחוף את ת'ור. אחר כך ניסיתי להרים את הירכיים ולצלב את רגלי, אבל ת'ור היה חזק מדי. הפעמים הבודדות האלה שהצלחתי להדק את רגלי, הוא פשוט דחף בחזרה לאזורי התחתית שלי.

'ת'ור! לא!' צעקתי. אבל אין עזרה. זה היה כאילו ת'ור לא שמע אותי בכלל.

יכולתי להרגיש את הלשון החזקה שלו על גבי הכוס שלי. ברור שהוא כיוון לחלק הרטוב ביותר של התחתונים שלי וזה השפיע עלי עוד יותר. יותר הוא ליקק, יותר רטוב לי. עדיין לא הייתי מודע לחלוטין לעוררות שלי בזמן שנאבקתי למצוא דרך לגרום לו להפסיק את התקיפה שלו. נבהלתי כשהרגשתי שהתחתונים שלי מפנים מקום ללשון פולשת מאחד הצדדים. מעט ליקוקים על השפתיים החשופות שלי הרגישו רגישות פי כמה מהליקוקים דרך התחתונים הדקים. יכולתי להגיע בקלות לחלק העליון של התחתונים שלי אז בבהלה משכתי ליישר אותם. לרוע המזל, הרוק ומיץ הכוס שלי הפכו את הבד הדק לח מאוד, והוא נכנע כשמשכתי. בסביבות 5 סנטימטרים של בד נקרעו מהרצועה ממש על גבי תלולית הכוס המגולחת שלי. לייק אחר ליקוק האזור הקרוע הורחב למטה ומטה. ניסיתי למנוע את הבלתי נמנע אבל מהר מאוד הרגשתי את לשונו המחוספסת של תור על גבי הדגדגן החשוף והרגיש שלי. ניסיתי להימנע מהליקוק הבא על ידי הזזת ירכיי אך ללא הועיל. התחתונים הקרועים שלי כבר לא הגנו עליי בכלל.

ת'ור מעולם לא התנהג כלפיי בתוקפנות כזו. בטח, היו לי כמה בעיות לאחרונה, אבל הוא עדיין ציית כשצעקתי. במערכת היחסים שלנו, הייתי המאסטר. אבל עכשיו הוא לא הגיב לחלוטין לכל הפקודות שלי. במוחו, הוא סיפק את צרכיו הבסיסיים. הוא היה בגיל שהוא רצה להזדווג ולהתרבות. ולא היה דבר יותר טעים מכלבה בחום.

אלכסה

הלשון התובענית החליקה מהכתם שלי לדגדגן שלי, מהנה אותי לאורך כל הדרך. הוא ניסה לדחוף את לשונו עמוק יותר ויותר לתוכי כדי למצוא את מקור החום המתוק שהכוס שלי מייצרת. למעשה, הוא דחף אותי כל כך חזק שנאלצתי להשתמש בידיים כדי לדחוף את הקיר מאחור כדי שלא אתכה בראשי אליו כל הזמן. ניסיתי גם להגן על השדיים הכואבים שלי שנדחקו אל המוט. אבל זה לא הספיק, נאלצתי גם לדחוף את הרגליים על הרצפה, כדי שאוכל לנעול את עצמי ולא לרסק כל הזמן את קיר הבטון מאחורי. מהעמדה הזו הצלחתי לעמוד בדחיפות הקבועות, אבל לא היו לי יותר שיטות להגן על הכוס שלי. ועכשיו, כשתור הצליח להתענג על הטעם שלי ישירות מהכוס החשופה שלי, התחלתי לגנוח באופן לא רצוני. הפאניקה בזווית הראש שלי התפוגגה בהדרגה. זה התחלף בהנאה. דמעות בעיניים, גנחתי חזק יותר ויותר. לא יכולתי להכחיש את ההנאה הגוברת שנבנית עמוק בתוכי.

שוב התחננתי לת'ור להפסיק 'בבקשה ת'ור. אנא. בבקשה תפסיק.' אבל אפילו אני לא חשבתי שהוא לא יפסיק לפני שיסיים.

קצה הלשון שלו מצא את חור הכוס המשומן. וכשהוא מצא דרך לדחוף הלאה, הגירוי רתח וגמרתי חזק. איבדתי את עצמי לתענוג לרגע. עצמתי את עיני, והצלחתי לשכוח את המצב. גל אחר גל של עונג שטף ואני ואני לא יכולנו לעצור את תנועתי ולדחוף את הפולש דרך הפה. זה כמובן ריגש את ת'ור עוד יותר והוא התחיל לדחוף לאחור חזק יותר ויותר. לפתע נכנעו ידיי ונדחפתי בחוזקה אל הקיר. ראיתי כוכבים ולא רק בגלל האורגזמה האלימה. לקח לי כמה רגעים לאסוף את עצמי. נשמתי בכבדות וניסיתי להבין מה קרה. נראה שאיבדתי שיווי משקל כשדחפו אותי לקיר. עדיין הרגשתי את לשונו הרטובה של תור מנסה לגשת לפתח הלח שלי. כמו כן, משהו רטוב טפטף מעלי. זה לא היה הגיוני… כדי להבין את המצב טוב יותר, פקחתי את עיני וראיתי את ראשו של ת'ור מזיל ריר מעלי. מה לעזאזל קורה כאן?

כשקיבלתי אורגזמה, נדחפתי בפתאומיות אל הקיר על ידי ת'ור. זה גרם לת'ור, שדחף את לשונו עמוק יותר ויותר בתוכי, לאבד את שיווי המשקל שלו ולזנק קדימה. יש כנראה דבר אחד או שניים שאתה צריך לדעת על הדנים הגדולים, הם לא רק כבדים, אלא שהם גם די גבוהים. כל כך גבוה למעשה שהוא יכול להתנשא מעל הספסל כשהוא עומד על רגליו. ות'ור הצליח להגיע אפילו גבוה יותר מאז שהוא קפץ והניח את כפותיו הקדמיות על גבי מוט ההרמה. בהיתי בבלגן מזיל ריר של ראש שנמצא ממש מעלי. רוק מעורבב עם הפרשות מהנרתיק שלי טפטף על הראש והציצים בזמן שניסיתי להבין את המצב.

ואז ההבנה של המצב הכתה בי במלוא האימה. ת'ור ניסה לזיין אותי בסגנון מיסיונרי. 'לא!' אני צורח והתחלתי להיכנס לפאניקה כשהראש שלי התנקה. ניסיתי לדחוף את המוט וללחוץ מתחתיו, אבל אם לא הצלחתי להזיז אותו לפני כן, אני בטוח שלא יכולתי לזוז בזמן שתור שכב עליו. לא הצלחתי לראות את הזין שלו שפגע בנקיפות מהירות על ישבני. אבל לא הייתי צריך לראות את זה כדי לדעת כמה אני אהיה דפוק אם הוא יצליח לעשות את שלו. בעבר ראיתי אותו מתרגש יותר מפעם אחת והזין הזה לא נועד להחדיר לבני אדם. מעולם לא מדדתי את זה כי למה אני אעשה את זה. אבל זה בטח היה באורך של לפחות 25 ס"מ ורוחב כמו זרועו של הילד. לא רציתי את המפלצת הזאת קרוב לכוס שלי.

"איך לעזאזל זה אפשרי בכלל?" צרחתי בראשי. "האם זו דרך נורמלית לכלבים לקיים יחסי מין? חשבתי שזה נקרא סגנון כלבלב מסיבה כלשהי?!?" השאלות המשיכו להכות לי בראש. עבור ת'ור, הנורמליות לא הייתה חשובה מאוד. הוא דאג רק לספק את הצורך לפרוק את הכדורים שלו לחור חם ולח אותו הכין בעשר הדקות האחרונות. לא ידעתי מה לעשות. לא יכולתי לברוח, אבל גם לא ממש יכולתי לחסום אותו. יכולתי רק לחכות ולראות, וזה רק הוסיף לפחד מהמצב.

המצב היה כמעט חסר סיכוי מהרגע שקיבלתי אורגזמה והכיתי את ראשי בקיר. הסיבה היחידה לכך שת'ור לא הצליח לדחוף פנימה את הכוס שלי, הייתה ההישג. תור ידע שהוא קרוב, וזה ריגש אותו עוד יותר. שאר חברו היה מוריד והוא הצליח לדקור עוד ועוד. הוא זרק לפני הצטיינות על כל הפות והספסל שלי. זה שימן עוד יותר את הכניסה והכניסה לחור הצעיר וההדוק שלי שת'ור ניסה להפר.

"Is there anything I can do? Maybe I could raise my hips so he would miss and slide under me? No… He would hit

התחת שלי אז. זה יעשה…" המחשבות שלי נקטעו כשתור הצליח לקבור כמה סנטימטרים מהזין שעדיין גדל בתוך הכוס הלא מוכנה שלי. 'אה! לא! צעקתי. ת'ור ידע שהוא זכה בקופה, אז הוא קירב את רגליו האחוריות אל גופי ודחק שוב. והזין הצליח להגיע קצת יותר עמוק לתוך הכוס החמה שלי. הידקתי את שרירי הנרתיק שלי חזק ככל יכולתי. הבדל ברור בגודל בין איברי המין שלנו, הייתי בטוח שאוכל למנוע ממנו לדחוף עמוק יותר לתוכי. ולרגע נדמה היה שהצלחתי למנוע הפרה נוספת. ת'ור המשיך לחבוט בשרירי בחדירה רדודה, מנסה את הטוב ביותר. כדי לגשת עוד יותר פנימה של האישה. המלחמה בחזרה בחיה הזאת גבתה ממני מחיר. הכאב שהרגשתי בוקע מהכוס שלי גרם לי לייבב. כל אותו זמן תור נראה לא מושפע מהמאבק שלי והמשיך להכות בנחישות נגד הפות שלי. התנגדות לקרש. הכוס שלי היה רטוב מההתחלה וכל ההצטיינות שתור ירה לפתחי הפכה את המאמצים שלי לחסרי תוחלת. בשניות הבאות, הפסדתי בקרב ות'ור הצליח לדחוף את הזין הנלהב שלו הלאה.בתוכי.

עד עכשיו ידעתי שייקחו אותי בדרכים שלעולם לא אוכל למחוק מהראש שלי. להתחנן בפני החיה יהיה חסר טעם, אני יכול רק לנסות לשרוד את המצב. עצמתי עיניים ושוב עשיתי מה שיכולתי כדי להגן על הגוף שלי לקראת מה שיבוא.

התייפחתי וגנחתי במהלך ההזדווגות בין המינים שלי. לא יכולתי להבין איך משהו המגעיל הזה קורה לי. ראשית, קיבלתי אורגזמה מהתקפת הפה של ת'ור ועכשיו עמדתי לזיין אותי עם מחבט בייסבול. הייתי מרוכז מדי ברחמים עצמיים מכדי לשים לב איך הגוף שלי התחיל להתכונן לבגוד בי פעם נוספת.

רגע אחרי רגע תור הצליח לשחרר עוד מהזין שלו ולקבור אותו בתוכי. רוק של כלבים, מיצי הכוס שלי והצטברות קדם מהזין של ת'ור דאגו לי להיות משומנת כהלכה כל הזמן. אבל הייתי די בטוח שאי אפשר לדחוף את הזין עוד בקרוב. הנרתיק שלי כבר היה מלא עד כמה שאפשר למלא אותו. עם זאת, לחץ שהולך וגדל על דפנות הנרתיק שלי הצביע בבירור על כך שהזין שלו עדיין גדל בהתמדה בהיקפו. כאב והנאה הלכו יד ביד. כשהתרגלתי ללחץ, הוא גדל והכריח את הכוס שלי להתמתח עוד יותר. התחלתי לפחד להיקרע על ידי הזין המפלצתי.

זה נהיה יותר ויותר קשה עבור ת'ור למלא אותי בגלל שהמסגרת הקטנה שלי לא מסוגלת לקחת את הזין שלו ועמוק יותר. מדי פעם הוא כיוון את רגליו האחוריות קדימה כדי שיהיה לו קל יותר לדחוף הכי רחוק שהוא יכול. תנועה זו אילצה את הישבן והמותניים שלי להתרומם מהספסל. לא יכולתי לעצור את זה גם אם ניסיתי. הפכתי להיות משופד על ידי הזין שלו כדי למנוע ממנו לעשות משהו. הייתי צריך לעזור לת'ור להרים את ירכי כדי למנוע כאב נוסף. יש לך מושג כמה זה כואב להרים אותך מהכוס? ובכן, אני יודע עכשיו. אז ככה בסופו של דבר היו לי רגלי הפושקות תלויות באוויר תוך כדי רחמנות מוחלטת של החיה הגדולה, נהגתי לקרוא למגן שלי.

למרות שהדחפים של ת'ור היו די רגועים עד כה, התחלתי להרגיש כואב בכל הגוף. למזלי, זה נראה כאילו ת'ור מתקשה למצוא קצב מתאים. הרגליים התלויות שלי התחילו לאבד את התחושה וזה היה די לא נוח. שנאתי את הרעיון של לעטוף את הרגליים שלי סביב המאהב הלא רצוי שלי, אבל באמת רציתי לייצב את עצמי בזמן שאני עדיין מסוגל. הייתי צריך להשתמש בכל הכוח משרירי הליבה שלי כדי למקם את הרגליים מסביב לגבו של ת'ור. זה לא היה קל מכיוון שרק הגב שלי נוגע בספסל בזמן שאחרת משופד על ידי זין ענק. אבל הצלחתי לעשות את זה. כדי להימנע מנפילה לאחר שהרפיתי את שרירי הליבה שלי, דחפתי את גופי קדימה כדי לנעול את רגלי מאחורי ת'ור.

הכוונון הסופי הזה היה טעות חמורה מצידי. בעצם משכתי את הגוף התחתון שלי אל הזין של הת'ור שהוא ניסה לקדוח עמוק יותר בתוך הגוף הקטן שלי. הזין הענק היה עכשיו קשה ככל שיהיה, וההתאמה מחדש שלי יישרה את קצה הזין לפי צוואר הרחם שלי. החיה הענקית דחפה את המוט שלו קדימה וצוואר הרחם שלי נכנע כמה מילימטרים. צרחתי בייאוש כשהבנתי את הטעות שלי. ת'ור לקח את זה כהזדמנות ונתן דחף תקיף נוסף. שוב, הזין נעלם קצת יותר פנימה. ת'ור עמד לדחוף את יצרנית הגורים שלו אל הרחם שלי, ולא הייתה לי דרך להילחם נגד זה.

פתאום התמלאתי כמו מעולם. קצה המוט הלוהט חדר דרך צוואר הרחם שלי ושאר הזין הגיע במהרה. הכאב גרם לעיניי לדמעות. תחושת סלידה צרופה שטפה אותי. התמלאתי עד כמה שהגוף הקטן שלי יכול להיות בחיה ארורה. לא יכולתי להמשיך הלאה, אבל לא הייתה לי ברירה. גרוע מכך, מכיוון שהוא היה מוטבע בתוכי בחוזקה, הוא הגביר את הקצב והתחיל לחבוט חייתי בכוס הכואב שלי. רעשים חזקים ומביכים מהזיון מהיר וחזק יותר של הכוס הספוג שלי מילאו את החדר. הביצים הגדולות שלו חבטו בחוזקה על התחת שלי וזה פשוט הרגיז אותי עוד יותר. עם זאת, לא יכולתי להחזיק מעמד בייאוש וזעם עוד הרבה זמן. אורגזמה נוספת התבשלה עמוק בתוכי. חום מילא את פני בעוד הגוף שלי התכונן לשיא בפעם השנייה היום.

לפני שהספקתי להגיב לתחושות חזקות מה שהחליף את הכאב שלי, האורגזמה התפוצצה מהכוס שלי. העיניים שלי התגלגלו בחלק האחורי של ראשי והתחלתי לצרוח את הריאות. יחד עם זאת, ידעתי מה קורה אבל באופן לא הגיוני פחדתי גם מהלא נודע. ניסיתי להילחם בגלי העונג על ידי דחיפה וחבטת החיה מעלי אבל או שהייתי חלש מדי, או שלתור פשוט היה אכפת. השחיקה הבלתי פוסקת שלו לא האטה אפילו ולו מילה. האורגזמה פגעה בי כל כך חזק שהרגשתי כאילו שכחתי איך לנשום, אז התנשפתי באוויר. אני מאמין שניסיתי להתחנן לת'ור שיפסיק אבל שום דבר מובן לא נמלט מהשפתיים שלי.

כבר לא הייתי במושב הנהג של גופי. זה הרגיש כאילו לגפיים המתעוותות שלי יש דעה משלהם. רגליי הנעולות החזיקו בחוזקה וללא ידיעתי המשכתי להשתמש ברגליים שלי כדי להתאים את הדחפים האלימים של תור. הרסו אותי כמו זונה מלוכלכת ולכל מי שלא ידע את ההקשר המלא, הייתי מוכן להשתתף במעשה החייתי הזה. שוב הגעתי לשיא והתקרבתי למדי לאבד את ההכרה. מה שכנראה היה טוב מכיוון שת'ור עדיין לא סיים עם הכוס שלי. קשר נוצר בבסיס הזין הכלבלב שלו. הרגשתי כאב חד קורן מכניסת הנרתיק. היה לי רעיון מה קורה. ברור שעשיתי את המחקר שלי על כלבים, אבל מעולם לא הייתי עד להתנהגות בחיים האמיתיים. אבל עכשיו חוויתי את זה בפועל, וזה עורר את הפאניקה שלי. עשיתי את המחקר שלי, אבל לא ידעתי אם הכלב יפסיק את מאמציו אם הוא לא יצליח לדחוף את הקשר שלו לכלבה. "לעזאזל. אני הכלבה פה…" חשבתי תוך כדי גמור.

דבר אחד שהייתי בטוח לגביו הוא שזה יהפוך לכאוב יותר זמן רב יותר לקח לת'ור לדחוף בי את הקשר שלו. הייתי מסוכסך קשות עם המחשבות האלה. לפני 30 דקות, אפילו לא הייתי חושב שבקרוב אני צריך לחשוב אם אני צריך לתת לצורה בגודל בייסבול להידחס בתוך הנרתיק שלי. שרידים אחרונים של הכבוד העצמי שלי היו נהרסים. בעיניים דומעות התחלתי לעשות כמיטב יכולתי כדי להרפות את שרירי הנרתיק המתוחים כבר. דפנות הנרתיק שלי נמתחו לגבולות חדשים והרגשתי כל רגע מייסר מזה. הקשר היה גדול יותר ממה שדמיינתי, והתחלתי לחשוב על זה. אבל בדיוק ברגע שהחלטתי שזה יותר מדי, זה נדחס בתוכי. פלטתי רטינה בקול כדי למחות על הקשר, בעודי מודעת לחלוטין לכך שהוא כבר בי.

דחפים בעלי חיים נעשו איטיים וקצרים יותר כעת, כשתור קשר את כלבתו. דפנות הנרתיק שלי מתהדקות סביב הזין ואטמו את הקשר היטב בתוך הכוס שלי. הכאב של מתיחה פתאומית נמוג כמעט מיד. למעשה, הקשר הגדול גרד את נקודת הג'י שלי בצורה מהנה למדי, וידעתי שאני עדיין צריך לסבול עוד כמה שיאים מטלטלים לפני שת'ור יסיים עם הכוס שלי. מוחי השבור לא יכול היה להחליט אם אני צריך לשמוח או להגעיל מזה.

תנועת הדני הגדול נעצרה. הרגשתי רק עוויתות קטנות שהגיעו מהזין הענק שהיה מוטבע בכוס שלי. גם הוא נעשה שקט באופן מפתיע. יכולתי לשמוע את הקול שלי בזמן שגנחתי וייבבתי בגלל היותי כל כך ממולא. ואז הרגשתי את הזין מתעוות קצת יותר חזק ואת הכוס שלי מתמתח כדי להכיל את ההיקף ההולך וגדל של הכלי של ת'ור. תור התנשף בצורה משמעותית יותר, אבל הוא לא זז בכלל. כמות גדושה של נקניקייה בהצטיינות שחיפשה לתוך הרחם שלי גרמה לי לאורגזמה יחד עם החיה הגדולה. תחושת התמלאות יותר מבעבר הביאה אותי לקצה. צוואר הרחם ההדוק שלי שמר את רוב הזרע בתוך הרחם שלי ויכולתי להרגיש את הבטן שלי כדי להתחיל להתנפח. זה הרגיש סוריאליסטי. "כמה כלב אחד יכול לפרוק מהכלבת שלו?" אני תוהה.

אבל לא הייתי בעמדה להרהר בשאלות האלה. טבעתי לאורגזמה שלי. גל אחר גל של עונג התרסק בי. הגוף שלי זז מעצמו. הירכיים שלי המשיכו לטחון נגד הזין הקשה בתקווה להפיק יותר מהקשר שגרד את נקודת הג'י הרגישה שלי. הייתי כל כך מלא להפליא ששכחתי את כל הבושה שהרגשתי קודם. פשוט רכבתי על הגלים בלי מחשבות אינטליגנטיות. ההנאה הייתה עצומה, ונראה שהיא לא פסקה. צרחתי כמעט בשקט מוחלט. עיניי היו פקוחות לרווחה, ויכולתי לראות רק את פניו של המפר שלי שניסה בשלווה להחדיר אותי במבול של זרעו. דמעות של עונג זלגו על פני ואלו התערבבו לרוק שעדיין נוטף מפיו המימי של ת'ור.

השניות השתנו לדקות והייתי בלאגן מטופש. מעולם לא לקחו אותי באלימות כמו היום, וזה התחיל להופיע. היה נפח גלוי על הבטן שלי שהתנפחה בזמן שהתמלאה עד גבול על ידי זרע מהביצים של ת'ור. אדרנלין גבוה מהתאווה התחיל להישחק ועכשיו יכולתי להרגיש כמה כואב לי. במיוחד הגב התחתון שלי התחיל לכאוב בגלל הרמתו במשך די הרבה זמן. הייתי די בטוח שת'ור סיים לשאוב את הזרע שלו בתוכי, אבל היה קשה לומר כי הרגשתי די נפוח כמוני. אני מאמין שאפילו תור היה להוט להתנתק ממני גם כן. הוא ייבב בקול וניסה להתרחק כמה פעמים, אבל הקשר שלו לא הצטמצם מספיק. בכל פעם שהוא ניסה למשוך אותו מעט אחורה, זה העביר צמרמורת בגוף שלי. "אלוהים, אני מקווה שההשפלה הזו תסתיים בקרוב" חשבתי.

רגשות של גועל וסלידה חזרו כשירדתי מהעננים. התקשיתי להסכים עם כמה זנותי התנהגתי בזמן שנלקחתי. מדי פעם פינטזתי להילקח בכוח אבל אלו היו סתם פנטזיות שובבות ואף אחת מהן לא כללה חיות. נאלצתי לגמור כל כך הרבה פעמים וכל כך קשה עד שלא הייתי בטוח איך אוכל לרצות שוב שיהיה בתוכי משהו. בזמן שעניתי את עצמי ברחמים עצמיים, תור סוף סוף התרוקן מספיק. הקשר מתח את שרירי הנרתיק שלי פעם נוספת לפני שצץ מהכוס המשומש שלי. בן רגע, כל הזין נפלט ממני. הרגליים שלי שנעלתי סביב ת'ור התנתקו ופלג גופי התחתון התרסק למטה. הסרת הזין הגדול פירושה גם שהאטם ההדוק שחסם את צוואר הרחם שלי הוסר גם כן. להצטיינות הנקניקייה שהאריכה את הבטן שלי הייתה עכשיו מוצא. כמות זרע מגוחכת פתאום השתחררה ממני. זרע זרם מהכוס שלי על כל הספסל והקומה מתחתיו. כמעט מיד, ת'ור היה שוב על הכוס שלי, מלקק את הזרע העודף עם הלשון שלו. אירועים פתאומיים אילצו עוד אורגזמה נרתיקית אחת לצאת מגופי העייף. אחרי שהושפלתי ועינויים לא מעט זמן, סוף סוף איבדתי את הכרתי ונרדמתי.

התעוררתי כ-30 דקות לאחר מכן. תור מרוצה עזב את גופי לבד וחזר לחזור למקום האהוב עליו. בזמן שהייתי בחוץ, הרבה יותר בהצטיינות יצא ממני. תערובת הפרשות השונות גרמה לריח משכר שגרם לראש שלי להסתחרר. נגעתי בבטן וגיליתי שהחלק הגדול נעלם. בזהירות הפעלתי קצת לחץ עם היד ועוד זרע זרם ממני. לא יכולתי לראות את הבלגן מתחתי וגם לא היה אכפת לי. זזתי מעט והרגשתי איך זרע מיובש מתקשה על העור שלי. תהיתי כמה עדיין יש בתוכי. הושטתי ביד ימין הכי רחוק שיכולתי מתחת לבר. הצלחתי למצוא את שפתי הכוס הרכות מכוסות בזרע. הזרע שעדיין היה בתוכי היה עדיין די מימי. דחפתי בעדינות את הבטן שלי ביד שמאל ושוב זרע זרע זרע לי מהטמטום. יד ימין שלי התלכלכה בזרע החלקלק. "האם ת'ור גמר אי פעם בעבר? האם הוא פשוט פרק את כל החיים של אספקת הזרע בתוכי? אחרת איך יהיה כל כך הרבה מזה?" הרהרתי בתמיהה. הזזתי את הגוף שלי פעם נוספת וידעתי שאני כואב בכל הגוף. אבל ידעתי גם שאני צריך למצוא מוצא לפני שת'ור יחליט ללכת לסיבוב נוסף. הרעיון להזדיין שוב הפחיד אותי.

רעיון מגעיל חלף במוחי כשראיתי את יד ימין החלקלקה שלי. הייתה לי מלאי הגון של חומר סיכה מאוחסן בתוכי. הייתי צריך רק להכניס את הציצים הגדולים שלי מתחת לבר, ואוכל לברוח מהגיהנום הזה. התחלתי למרוח את החומר החלקלק על כל השדיים והבר. הייתי צריך לעבוד מהר כדי שזה לא יתייבש. אחרי חצי דקה בעצם הייתי ספוג לגמרי בהצטיינות כלבלב. אבל המאמצים שלי השתלמו. על ידי הפעלת מספיק כוח עם הידיים שלי, הצלחתי לגלגל את המוט על הציצים שלי. הרגשתי קצת צמרמורת כשהבר נגע בפטמות הרגישות והזקופות שלי, תזכורת לגירוי הקודם שלי.

עכשיו, כשסוף סוף יכולתי לשבת ישר, יכולתי לחזות בבלגן שעשינו. אולי בגלל ההלם, לא ממש היה אכפת לי מזה. משום מה היה אכפת לי יותר מהטלוויזיה שעדיין רצה ומקלקלת לי את עלילת התוכנית. זזתי במהירות לעצור את ההצגה בידיי המלוכלכות. אחרי שהבנתי את זה, הרגשתי טיפש, ועברתי לכיוון השירותים. הבנתי מהר מאוד שאני פשוט חייבת לנקות את עצמי כמו שצריך. הרגשתי נהר של זרע זורם במורד רגלי ופשוט עשיתי כמיטב יכולתי להימנע מהליכה על השטיח. שוב דבר טיפשי לדאוג ממנו אבל לא יכולתי להתאפק.

אפילו כמה צעדים עשו ניסים לשרירים הכואבים שלי. זה היה רק ​​קרוב יותר לשעה, אבל זה הרגיש כמו נצח כשהלכתי בפעם האחרונה. כשהתקרבתי לשירותים, רעש של מים זורמים פגע באוזני. "אוי חרא, זרמו לי המים כל הזמן הזה" נזכרתי. מיהרתי, כרעתי ליד האמבטיה וסובבתי את הברז למצב כבוי. ברור שהאמבט התמלא במלואו. למרבה המזל יש לו מערכת מובנית לטיפול בעודפי מים. אחרת, כל חדר האמבטיה היה מוצף. לקחתי את הזמן בצד של האמבטיה. דחפתי את ידיי למים ונהניתי מהתחושה החמימה. שטפתי את ידיי מהצטברות הכלבלב המחליקה עדיין והבטתי למים. דיברתי לבד, 'מעניין כמה אמבטיות ייקח לפני שארגיש שוב נקי?'. צרחתי די הרבה כשקיבלתי אורגזמה, אז הגרון שלי הרגיש כואב כשדיברתי לבד. סיימתי את המחשבה בראש, "טוב, לפחות שניים אני מניח. אמבטיה ראשונה כדי להיפטר מהציפוי הזה של זרע. ושנייה להטביע את עצמי." זה אולי היה מצחיק לולא הכריח אותי לעבור משהו כל כך נורא.

האמבטיה שלי הייתה ממוקמת בפינת חדר האמבטיה. שמרתי את הסבון, השמפו ושאר הדברים הקשורים למקלחת בפינה הרחוקה, בצד האמבטיה. רציתי לשטוף את הידיים שלי כמו שצריך לפני שאני בוחן את הגוף שלי ביסודיות. אז, בעודי על הברכיים, הושטתי יד מעל המים כדי לתפוס את מיכל הסבון הצבעוני. באמצע התהליך, שמעתי קצת רעש מאחורי. לפני שהספקתי להסתובב, הרגשתי משקל על הגב, ומצאתי את עצמי שקועה. ניסיתי לצעוק מהפתעה, אבל עדיין לא הבנתי שזה די חסר טעם מתחת למים. הבנתי מהר מאוד שת'ור הפתיע אותי ועכשיו שכב על החלק העליון של הגוף שלי. בידיים הצלחתי להגיע לצד השני של האמבט ובמאמץ רב משכתי את ראשי מעל המים. וכשאני מתכוון במאמץ גדול, אני מתכוון במאמץ רב. המשקל של ת'ור החזיק אותי לגמרי.

בזמן שהתעלפתי, תור ניצל את הזמן גם כדי לנוח ולהתאושש. הוא הלך לחדר שלו כשטעם מהכוס הנוצצת שלי. הוא היה די מרוצה אחרי שכפה את עצמו עלי. אבל הוא היה כלב צעיר וירילי. לא היה אכפת לו ללכת שוב אם המצב יתרחש. ושם הייתי בשירותים, על הברכיים והישבן גבוה, מוכן להרכבה. הפעם הכלבה הציגה את עצמה באופן המוכר יותר עבור הדני הגדול. אז, האינסטינקטים הבסיסיים שלו השתלטו ומצאתי את עצמי נלקח שוב על ידי חיית המחמד שלי.

איבדתי את אחיזתי ומצאתי את עצמי שוב מתחת למים. הרגשתי את איבר המין שלו בגב שלי, אבל הייתי עסוק מכדי למצוא דרך לא לטבוע באמבטיה שלי. חזרתי בציפורניים מעל המים ויכולתי להרגיש את ת'ור מתנגש עליי. נאלצתי להשתמש בשתי הידיים שלי כדי לא ליפול בחזרה למים, אז האזורים התחתונים שלי שוב היו לגמרי לא מוגנים מפני ת'ור. הרגשתי אפילו יותר טיפש עכשיו. על ידי סגירת הדלת, יכולתי למנוע זאת, אבל הייתי טרוד מדי בגלל מים זורמים ששכחתי את ת'ור. זו הייתה טעות ששילמתי עכשיו.

הפעם לא היה משחק מקדים, שום לשון גסה שתכין את עצמי להזדווגות. עם זאת, הרגשתי משהו חם ורטוב מרוסס על כל הכוס והתחת שלי. "לבן זונה הזה יש עדיין מספיק זרע כדי לצאת החוצה?" חשבתי. הרגשתי דקירות חזקות בתלולית הכוס שלי. הממזר נגע בדגדגן הרגיש שלי אבל למזלי פספס את הסימן האמיתי. אדרנלין שוב נורה לתוכי כאשר הגוף שלי התחיל להגיב לניסיון ההזדווגות בין המינים. או שהרגשתי את השיא מהניסיון להישאר מעל המים. לא הייתי מפחד כמו שהייתי אם לא היו הורסות אותי לפני פחות משעה. אבל עכשיו ידעתי שהוא ייקח אותי אם יינתן לו ההזדמנות, אז לא היו לי אשליות מה עומד כאן על הכף. דחיפה אחת מיושרת היטב לכוס הפעור שלי תהפוך אותי לכלבה שלו שוב.

גם תור חש בסיטואציה. הוא הרגיש שהחור קרוב אבל למזלי הוא המשיך לדקור ממש מהסימן. חלפה דקה והוא המשיך לנדנד את הדגדגן שלי. התחלתי לתהות אם הצלחתי לעייף אותו ככה. זה יהיה רק ​​עניין של זמן עד שהוא יוותר. פתאום שוב איבדתי את האחיזה ומשקל על הגב דחף אותי מתחת למים. התחלתי להיכנס לפאניקה אבל אספתי את עצמי במהירות. כבר החלטתי שאם אמצא את עצמי שוב מתחת למים, אשאף להסיר את הפקק בתחתית האמבטיה כדי לנקז את המים. זה לא ינקז את המים מיד, אבל אם המצב יימשך, אולי אני שמח שאני לא צריך לדאוג לגבי הדבר האחד הזה. הגעתי הכי רחוק שיכולתי, והספיק לי לגעת בתקע בשתי אצבעות. נאבקתי עוד קצת והוצאתי את התקע מלמטה. ואז הרגשתי לחץ על חור התחת הבתולי שלי.

הגעתי רחוק מדי והארכתי את גופי תוך כדי. תנועה פתאומית מצידי אילצה את ת'ור להסתגל מחדש והוא מצא בטעות חור הדוק עוד יותר שבו לקבור את העצם שלו. הזרע שדלף מהכוס שלי שימן מראש את הסוגר ההדוק. אם זה לא הספיק, הצטברות חמה שהוכנסה ישירות לחור הישבן וידאה שאהיה נחמד וחלקלק. ת'ור היה בזקפה למחצה, אז ההיקף שלו היה מספיק כדי לחדור כמה סנטימטרים לתוך התחת שלי שלא נגע בעבר. וזה כל מה שהוא היה צריך. לא חשבתי על נטילת אנלית אז לא הייתי מוכנה לחלוטין לפלישה הפתאומית של חור התחת שלי. הייתי גם קצת עסוק בלהיות מתחת למים, כך שהפוקוס שלי לא היה בחלק האחורי שלי במשך כמה שניות. אז, שילוב של כמה דברים יצר אפשרות לסערה מושלמת. עכשיו כשהוא היה בפנים, הוא יכול להתחיל להפעיל יותר לחץ כדי להיות מסוגל לדחוף עמוק יותר דרך פי הטבעת שלי אל פי הטבעת שלי. עמדתי לחוות סקס אנאלי הראשון אי פעם.

נלחמתי בחזרה אל פני השטח. לקח לי יותר זמן מהפעם הקודמת מאז שהרגשתי קצת פאניקה מדקירות עד התחת. התנשפתי באוויר כשהצלחתי לעלות מחדש. אז הזין המחודד המתקשה כבר נדחק בערך 5 סנטימטרים בתוכי. זה לא ממש משנה אם הצלחתי להתעורר מחדש קודם לכן, זה לא כאילו יכולתי להילחם בו מהגב שלי. הרגשתי את הכאב והלחץ לגדול כשהפטיש של ת'ור צלל יותר ויותר אל התחת שלי. הסילונים החמים של טרום הצטיינות נורו בתוכי, תוך שימוש בסיכה על קירות התעלה האנאלית ההדוקה שלי. היה לי חסר נשימה מכדי לצעוק אבל הרטינות הכואבות שלי נשמעו בבירור.

ת'ור היה נרגש. סגנון הכלבלב היה לו הרבה יותר קל להתמודד עם מה שהיה קודם. ולצערי, הוא יכול היה לדחוף יותר ויותר מהר. פירוק התחת המתוק שלי היה רק ​​עניין של זמן. מעולם לא הרשיתי לאף אחד לגעת לי בתחת. חשבתי על זה אבל בסופו של דבר, זה לא עלה. אז, לא הייתה לי דרך לדעת למה לצפות. הדבר היחיד שכבר הבנתי שהניסיון להרפות את השרירים האנאליים שלי הפחית מאוד את כאב החדירה. כמובן, זה אומר שיותר ויותר זין פועם נקדחו פנימה אל פי הטבעת שלי. כשתור הגיע לעומק מסוים, התחלתי להרגיש את הביצים שלו טופחות על הכוס שלי. לאט לאט הסטירות נעשו קשות יותר ותכופות יותר. ועד מהרה גיליתי ששק הכדורים מצא את דרכו לדגדגן שלי. על ידי התמקדות בכוס שלי ובניית הנאה, הצלחתי לרמות את דעתי מתקיפה אנאלית. הזין הענק היה מוטבע לגמרי בתחת שלי. אם זה לא היה כל כך מפחיד, הייתי נדהם כמה זין אני יכול לקחת עד התחת שלי. ידעתי שזה משהו מוזר להתגאות בו.

הזין הוורידי נע עכשיו בחופשיות פנימה והחוצה מהתחת שלי בקצב לא ייאמן. לתור היה את כל הכוח לסדר מחדש את הקרביים שלי עם הזין שלו. בשלב מסוים במהלך החוויה הקשה שלי, גניחות הכאב שלי השתנו לגניחות של עוררות. הדגדגן שלי התגרה בדרך הכי לא טבעית והכי נפלאה. הכוס שלי שוב הפכה לחה מכל הגירוי. הלחץ המתמיד בתחת שלי אילץ מטען של בהצטיינות כלבלב לחלחל מהכוס שלי ולזלוג על הירכיים שלי. נאלצתי לשלב הבא של השפלה. הבתולים האנאליים שלי נלקחה והמוח השבור שלי לא יכול היה להחליט אם בכלל אכפת לי. לאחר שמצאתי דרך להרפות את הסוגר שלי כדי להיפטר מהכאב, הגוף שלי התחיל לקבל את התקיפה. ועכשיו נאנחתי בחום בזמן שכלב ענק אנס לי את התחת.

הגוף שלי בנה את דרכו אל השיא האנאלי הראשון שלי כאשר התחלתי להרגיש כאב תופת מפי הטבעת. שכחתי את הקשר. וזה העיר אותי מהאושר שלי. "משהו כל כך גדול לא יוכל להתאים לי. פשוט לא היה סיכוי. עכשיו הוא יקרע אותי ברצינות" חשבתי בבהלה. קיוויתי שת'ור ישמע את תחינותיי ולא ינסה להכניס את הקשר בכוח, "בבקשה ת'ור… בבקשה לא… לא… בבקשה אל…" אבל זה היה חסר תועלת. הוא היה נחוש לקחת את הכלבה שלו פעם נוספת ולא היה מעצור. נזכרתי במה שקרה בפעם הקודמת. הכנתי את עצמי לכלב והרגעתי את הנרתיק שלי כדי לאפשר גישה קלה יותר. ידעתי שעלי לעזור לי זמן קצר לפני שהוא יהיה גדול יותר. אם הוא היה גדול יותר, זה יכאב עוד יותר. אבל להירגע לא יהיה מספיק, פשוט לא יכולתי להירגע ללא הגבלת זמן.

הצלחתי להבין רק דרך אחת למצב הזה. זה היה כל כך משפיל שהתחלתי להתייפח שוב. נאלצתי לפרוש את לחיי הישבן שלי כדי שתור יוכל לדחוף את הקשר שעדיין ניתן לניהול שלו דרך התחת שלי. השפלתי את עצמי כל כך הרבה פעמים היום שזה היה מהמם. הסתכלתי למטה והמים עדיין היו גבוהים מדי. אבל לא יכולתי לחכות שהקשר יגדל לגודל שיגרום לנזק קבוע. נשמתי עמוק ושחררתי את אחיזתי מהצד השני של האמבטיה. ידעתי שיש לי מספר מוגבל של שניות לעצור את נשימתי. אז עשיתי כמיטב יכולתי להירגע בעצמי ואז הצגתי את התחת שלי ברצון לחיה שמאחורי. והחיה ניצלה את ההגשה שלי. הוא דחף את הכלי שלו חזק ככל האפשר. הרגשתי את הסוגר המשומן שלי נמתח לגודל מגוחך. לא רציתי לחשוב עד כמה התפשטתי בצורה מגעילה. זה הרגיש כמו שעות של עינויים, אבל הקשר לבסוף צץ בפנים.

הלחץ והכאב בתחת שלי התפוגגו מיד. החדרת הקשר דחפה עוד זרם של בהצטיינות כלבלב מהנרתיק שלי. זה זרם בהנאה על ידי הדגדגן שלי. ת'ור שוב היה ביצים עמוק בתוכי ושוב יכולתי להרגיש את שק הגור שלו נוגע בכוס שלי. התחת שלי הרגיש כל כך מלא שהייתי בטוח שאני לא יכול לסבול הרבה יותר. ת'ור המשיך בפטיש שלו גם אחרי שהסוגר שלי חתם את הקשר לתוך ישבני. אבל ברור שהוא האט את הדחף שלו, והתכונן לניסיון ההספגה השני שלו אחר הצהריים. הוא לא היה היחיד שהתכונן לראגנארוק. העונג שוב נבנה בתוכי בגלל חוסר כאב. שוב, השיא האנאלי הראשון שלי אי פעם היה מיידי.

כשהגעתי לצד האמבטיה, שוב התחדשתי וקיבלתי את אספקת החמצן החיונית שלי. עם זאת, זה היה קצר מועד. הייתי מותש מהקשרים ובאופן כללי פשוט נדפקתי כל כך הרבה זמן וחזק, שלא יכולתי להחזיק את משקלו של ת'ור על הגב, ונדחפתי לאחור מתחת למים הרדודים. ידעתי שאני בצרות, אבל האורגזמה הממשמשת ובאה הקשתה להתמקד במשהו. דחפתי את תחתית האמבטיה והצלחתי לשאוב עוד ריאה אחת של אוויר לפני שאיבדתי את השבר הקטן האחרון של כוח פלג הגוף העליון שלי. התרסקתי עם הפנים הראשון בחזרה למים.

תחושת צריבה הקרינה לי מהתחת. ת'ור התפוצץ עמוק לתוך פי הטבעת שלי. שוב מבול של זרעו של ת'ור עטף את תוכי. חום הזרע שלו הפתיע והלהיב אותי. תוך כמה שניות היה ברור שלתור עדיין נותרה אספקה ​​מדהימה של זרע והוא שואב את הכל אל התחת החם והמסביר פנים שלי. ויותר הוא הוציא לי זרע לתחת, יותר מהעומס הקודם שלו חלחל החוצה מהכוס שלי.

מפלס המים ירד מספיק כך שהאוזניים שלי נחשפו. הצלחתי לשמוע את ההתנשפות והיללות המטורפות של תור. הוא חגג את היכולת לבטא את הדומיננטיות שלו על כלבתו שוב על ידי שחרור הביצים שלו אליי. הרגשתי את ההכרה שלי מתפוגגת. "דפוק כל הדרך עד הסוף…". כשעמדתי להתעלף, שיא מרגש השתולל בי. זה הרגיש עמוק יותר כמו כל מה שאי פעם הרגשתי קודם. לא היה לי מושג אם זה בגלל שדפקו לי לתחת או מחוסר חמצן או אולי שניהם. תהיה הסיבה אשר תהיה, חוויתי את האורגזמה האנאלית הראשונה שלי בחיי.

גל פתאומי של חמצן מילא את ריאותי כאשר מים התנקזו בנוחות כדי שאוכל לנשום שוב. התנשפתי באוויר בזמן שהגוף שלי התעוות בשיאו. לא הייתה לי שליטה על התנועות שלי בזמן שגמרתי. רק המשקל של ת'ור החזיק אותי במקומי, וכמובן הזין בתחת שלי שהזרים לי את פי הטבעת. שוב, הקול שלי נגנב ממני. השפתיים שלי יצרו אות O גדולה בצרחה אילמת בעוד ריר מטפטף בצידי הפה. הריר שלי התערבב עם הרוק של ת'ור עצמו שזלג מלשונו המתנופפת אל הפנים שלי. עדיין יכולתי להריח את הזרע המלוקק ואת מיצי הכוס מהלשון הזריזה שלו, והתחושות שזה הביא רק הגבירו את גלי האורגזמות שלי.

אורגזמות מרובות פשוט המשיכו להתגלגל בגופי. זה היה כמו גלים בלתי נגמרים של עונג. התחת שלי עשה תנועות אחיזה לא רצוניות וניסה לחלוב כל טיפת זרע בתוכו. הרגשתי התכווצויות בכל הגוף הפגוע שלי עקב התכווצויות קבועות שגרמו למתח לשרירים שלי. לא היה לי מושג כמה זמן אוכל לסבול את זה יותר. אי אפשר היה לדעת מהי הנאה ומהו כאב. הכל פשוט התערבב. חוויתי את הנמוך והגבוה ביותר שלי בו זמנית. זה היה בלתי יתואר.

תוך כמה דקות מצאתי את עצמי במצב לא קוהרנטי. רעידות אחרי של השיאים שלי עדיין חלפו, אבל נראה ששרדתי. "אולי אני סתם כלבה מלוכלכת מטבעי", זו הייתה מחשבה מדכאת. ת'ור כבר לא הוצמד לי. הוא ירד ממני ועכשיו היינו תחת אל תחת. עדיין היינו קשורים בקשר מאחורי הסוגר הבתולי הקודם שלי. בהתבסס על הזיון האחרון שלנו, לא ייקח לו הרבה זמן לשלוף את הזין שלו החוצה. הרגשתי את הזרע שלו משתפך בתוך המעיים שלי. ידעתי שבקרוב יהיה לי מורת רוח לרוקן אותו על כל רצפת חדר האמבטיה שלי. הרצפה כבר הייתה דביקה עם התיקון האחרון שנדחף מהנרתיק המשומש שלי.

התחלתי בצייתנות להרגיע את התחת שלי כשתור התחיל לצאת החוצה. התחת שלי נמתח פעם נוספת כדי לאפשר לזין לצאת מהישבן שלי. פופ רטוב הדהד מהאריחים של חדר האמבטיה הקטן שלי. וכפי שציפיתי, התחת הפעור שלי לא הצליח לאטום את הכמות הגדולה של זרע כלבים שנשאב בי. כמויות גדולות של זרע זרמו על הרגליים שלי. אם לא הייתי כל כך עייף פיזית ונפשית, הייתי מוצא את המצב מגעיל ביותר. אבל לא היה לי אכפתיות.

כמו כלבה קטנה ומלאת חובה נשארתי במקום ואפשרתי לת'ור לחקור את התחת שלי עם הלשון שלו. כמו קודם, הוא רצה לטעום מעבודתו ולא היה צריך להתאכזב. היה לו די והותר כדי להקיף. לשון מחוספסת אילצה ממני אורגזמה קלה אחרונה.

אחרי כמה דקות, תור עזב את השירותים. דמעות בעיניים, הרמתי את גופי בכוח. הייתי צריך להישען לשקוע ולמכונת הכביסה שלי כדי לא ליפול. סגרתי את הדלת, נעלתי אותה וחזרתי לאמבטיה. במאמץ רב הסרתי את התחתונים המרוסקים שלי שעדיין היו תלויים על המותניים. זה היה מאוד לא סביר שאלבש אותם יותר. לא העזתי למלא את האמבטיה למקרה שאתעלף שוב אז פשוט הפעלתי את המקלחת החמה.

בהיעדר נפש עשיתי כמיטב יכולתי לשטוף את גופי הכואב. שקלתי את מערכת היחסים שלי עם חיית המחמד שלי. הוא שלט בי ברמת הבסיס. הוא לקח אותי ללא רחמים וסידר מחדש את תוכי כראות עיניו. הוא בילבל אותי מבפנים ומבחוץ. מוחי התקשו מאוד לתפוס את עמדת המאסטר לאחר שנדפקו כל כך ביסודיות להגשה. "הרשיתי לו לקחת אותי לשירותים? האם יכולתי למנוע לפחות חלק מזה?" השאלות האלה לא יתנו לי שקט לזמן מה.

קמתי, התייבשתי והחלטתי ללבוש את הבגדים המלוכלכים שלי מסל הכביסה. לעת עתה, זה לא משנה מאוד מה לבשתי כל עוד לא יתפסו אותי שוב בכוח. ת'ור נח בחדרו, מנקה את הזין שלו באורך +20 ס"מ. בלי לחשוב על זה, הבאתי לו מים ואוכל, ואז נעלתי אותו. רק אחרי זה החלטתי לדאוג לעצמי. וכשהייתי מתעורר, אני מבין את הדרך קדימה.

התנגשתי לתוך מיטתי הרכה וכמעט מיד נרדמתי. חלמתי להזיין כמו כלבה בלי רצון חופשי. נדפקתי בעמדות שונות, דפקו אותי בחדרים שונים, וזיין אותי לחורים שונים. התרחישים השתנו במהירות אבל שני דברים היו זהים בכל פעם. ראשית, אני מוסר את עצמי ברצון עבור מי או כל מה שזיין אותי. ושנית, הסתפקתי בזה. זה מוזר עד כמה אירוע אחד או שניים יכולים לשנות את הפרספקטיבה.